Als een valse boze heks denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Babs kijkt als zij genomineerd wordt![]()
Oh was dat wat Zoe bedoelde en OMG wat een dom volk loopt daar toch rond.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe doet brood met pindakaas in de broodrooster, heel broodrooster versmeerd. Wat een dombo
Misschien vandaag wel als ik de woorden van Ice vanmorgen moet gelovenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als een valse boze heks denk ik.![]()
Misschien komen we daar deze maand achter.
Waarom vragen ze het niet aan Wendy om het te leren? Esther kan het gewoon niet,of ze doet het expres daar zie ik haar ook toe in staat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Imadidin : ze heeft het verpest
zei hij dat nou ?![]()
yup
![]()
Whutttt??quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar niet dubbel, dus nu pindakaas in het broodrooster![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh was dat wat Zoe bedoelde en OMG wat een dom volk loopt daar toch rond.
Ik weet niet meer wat ik van ice moet geloven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien vandaag wel als ik de woorden van Ice vanmorgen moet geloven
Ik denk dat ze dat thuis ook zou doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
Dom of gewoon slordig omgaan met de spullen van een ander? Zou ze dat thuis ook doen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe doet brood met pindakaas in de broodrooster, heel broodrooster versmeerd. Wat een dombo
Ik verbaas me bij haar nergens meer over. Ze doet rarrrrrrrrrre dingenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat thuis ook zou doen
Wat een dombo weerquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gaat regelmatig in de wasmachine, net als alles daarquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen die verschrikkelijke berenjas aantrekt. Dat ding blijft rechtop staan zo vet is dat ding. Jas is volgens mij van Kim en die heeft die zo vaak aangehad tijdens het frituren en roken dus dat die moet toch echt zo erg stinken..
Iemand tikte van de week dat ze misschien minder zuinig met spullen omgaan omdat het hun eigen zooi niet is, ik denk vooral veel dommigheid en onhandigheid van de bewoners.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
Dom of gewoon slordig omgaan met de spullen van een ander? Zou ze dat thuis ook doen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen die verschrikkelijke berenjas aantrekt. Dat ding blijft rechtop staan zo vet is dat ding. Jas is volgens mij van Kim en die heeft die zo vaak aangehad tijdens het frituren en roken dus dat die moet toch echt zo erg stinken..
Moeten ze Erik er maar weer bijroen om het uit te likken.. trouwens dat kan Mirthe zelf ook want die likt ook overal aan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar niet dubbel, dus nu pindakaas in het broodrooster![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moeten ze Erik er maar weer bijroen om het uit te likken.. trouwens dat kan Mirthe zelf ook want die likt ook overal aan.
Ze heeft het weer eens moeilijk.. en dan zoekt ze Babette weer op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |