Aha, dat zou heel goed kunnen, heb alleen ervaring met auto's en beslagen ramen en nu ik erover nadenk, dan zette ik inderdaad altijd de blazer aan en op warm. Hersens worden weer wakker, misschien had ik wel een KLATS nodig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
In een verwarmd huis adem je ook, en beslaan de ramen niet.
Ja preciesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En maakt de meest achterlijke vergelijkingen
Ik tik dit net. Ik moest nog wakker worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfde als met kou in de auto, als je de kachel niet aandoet, beslaan je ruiten, beste is om dan je raampje iets open te zetten, zodat het vocht er uit kan, zelfde geldt voor de kas.
JW zeurt altijd, mits het in zijn eigen belang is.quote:
Wendy mag het zo weer opknappen..quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Imadidin : ze heeft het verpest
zei hij dat nou ?![]()
yup
![]()
Dat viel mij ook al op. Het staat iets harder en minder ruis.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
voor de positieve noot.. ze hebben iets met het geluid gedaan, ik versta ze een stuk beter
Oeh ja, dat is wel goed, iets positiefs, kuch, inderdaad is het geluid eindelijk beter na een fokking half jaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
voor de positieve noot.. ze hebben iets met het geluid gedaan, ik versta ze een stuk beter
ja heel fijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Het staat iets harder en minder ruis.
i know.... maar na een halfjaar klagen zal ik ook even complimenten uitdelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is wel goed, iets positiefs, kuch, inderdaad is het geluid eindelijk beter na een fokking half jaar.
Erik heeft er geen verstand vanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt dat Zoe zich niet kan opmaken, heeft hij er ook al verstand van? Of je het mooi vindt is een 2de
Heel goed van jou, ik doe mee, als je meer positieve dingen tegen komt hoor ik het graag, anders blijf ik gewoon klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know.... maar na een halfjaar klagen zal ik ook even complimenten uitdelen
ja, gisteren genoemd en ze hebben 24 uur bedenktijdquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef patat het volgende:
Goedemiddag![]()
Kwam er vandaag weer een stelling over sigaretten, begreep ik dat nou goed?
Ik vraag me af hoe Babs kijkt als zij genomineerd wordtquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
Jeffrey kijkt weer als een oorwurm zegt Babs tegen Zoe
Ik ben het wel met Erik eens eigenlijk. Ze plamuurt er oranje op, vergeet haar hals daarbij en bij haar oren, plakt tig lagen wimpers en dan nog wat eyelinerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt dat Zoe zich niet kan opmaken, heeft hij er ook al verstand van? Of je het mooi vindt is een 2de
Op brood toch wel neem ik aan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe doet brood met pindakaas in de broodrooster, heel broodrooster versmeerd. Wat een dombo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |