JW is een obsessie voor Esther. Gevoel is niet wederzijds en daar wil Esther niet aan toegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef espri het volgende:
[..]
Esther zal best wel wat te vertellen hebben maar niet met JW.
Zo bedoelde ik het maar kwam er ff niet uit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW is een obsessie voor Esther. Gevoel is niet wederzijds en daar wil Esther niet aan toegeven.
Vooral als je ziet hoe groot die loods is en dat de deuren daar continu openstaan. Ding heeft geen doel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heater slaat ook nergens op vind ik
OOK JW heeft zijn persoonlijke doelen al binnen, drumstel en biljartquote:
Staat in de kasquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral als je ziet hoe groot die loods is en dat de deuren daar continu openstaan. Ding heeft geen doel.
Ja maar die van Zoe kloppen nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
OOK JW heeft zijn persoonlijke doelen al binnen, drumstel en biljart
Kacheltje is voor de kas.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral als je ziet hoe groot die loods is en dat de deuren daar continu openstaan. Ding heeft geen doel.
Esther zei laatst dat het aan JW ligt,dat ze altijd de woorden uit hem moet trekken.( hij heeft er gewoon geen zin in om met haar te praten want er komt alleen maar prietpraat uit) dat ze maar eten brengt zijn was strijkt en verder haar mond houdt 😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, heb 2 streams naast elkaar staan maar had geluid net pas aan, bedoelde meer met Esther kan hij amper echt praten.
JW is wel al weken bezig geweest over het biljart, was hem ook al lang beloofd. En het drumstel ookquote:
Als je daar met 5 a 6 man gaat zitten en de deur dicht houd van die kas, word het vanzelf warm. Onzinnig ding.quote:
Klopt, zij wil dan onderdanig zijn aan “haar man” maar die man heeft meer metEunice.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther zei laatst dat het aan JW ligt,dat ze altijd de woorden uit hem moet trekken.( hij heeft er gewoon geen zin in om met haar te praten want er komt alleen maar prietpraat uit) dat ze maar eten brengt zijn was strijkt en verder haar mond houdt 😉
De ramen beslaan anders en dat kan niet voor de cameraquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je daar met 5 a 6 man gaat zitten en de deur dicht houd van dienkas, word het vanzelf warm. Onzinnig ding.
Dan is het een opdracht van achter. Voor de camera's.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een moetje, alle ramen beslaan anders.
Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De ramen beslaan anders en dat kan niet voor de camera
Ja lekker makkelijk vind ik dat . Zij zijn er klaar meequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
JW is wel al weken bezig geweest over het biljart, was hem ook al lang beloofd. En het drumstel ook
de wimpers van Zoe kwamen gisteren ineens naar boven, terwijl er eigenlijk gezegd was dat ze klaar waren met persoonlijke doelen.
Met je eens, beetje nutteloos ook in mijn ogen maar ja...quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je daar met 5 a 6 man gaat zitten en de deur dicht houd van dienkas, word het vanzelf warm. Onzinnig ding.
Dir is de reden waarom er een kacheltje in moet, of ze het zelf hebben bedacht is de vraag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je daar met 5 a 6 man gaat zitten en de deur dicht houd van die kas, word het vanzelf warm. Onzinnig ding.
Had het al begrepenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dir is de reden waarom er een kacheltje in moet, of ze het zelf hebben bedacht is de vraag.
[ afbeelding ]
Ik wil haar in haar gezicht meppen. Mora zei ooit tegen erik dat als mensen dat buiten de loods in haar buurt doen, ging om neuspeuteren dan zou ze klats en toen deed ze haar hand richting zijn gezicht of ze hem met de vlakke hand sloeg, ik wil dit nu iedere keer bij esther, klats in haar gezicht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef espri het volgende:
Imi wil het leren maar Esther laat het apparaat meteen niet meer los.
preciesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther zei laatst dat het aan JW ligt,dat ze altijd de woorden uit hem moet trekken.( hij heeft er gewoon geen zin in om met haar te praten want er komt alleen maar prietpraat uit) dat ze maar eten brengt zijn was strijkt en verder haar mond houdt 😉
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil haar in haar gezicht meppen. Mora zei ooit tegen erik dat als mensen dat buiten de loods in haar buurt doen, ging om neuspeuteren dan zou ze klats en toen deed ze haar hand richting zijn gezicht of ze hem met de vlakke hand sloeg, ik wil dit nu iedere keer bij esther, klats in haar gezicht.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dir is de reden waarom er een kacheltje in moet, of ze het zelf hebben bedacht is de vraag.
[ afbeelding ]
In een verwarmd huis adem je ook, en beslaan de ramen niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar helpt zo'n kacheltje daar echt tegen, ik bedoel, ze ademen toch en dat veroorzaakt het toch, ik heb er duidelijk geen verstand van, beslagen ramen in een kas.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Imadidin : ze heeft het verpest
zei hij dat nou ?![]()
Ik wist niet of ik dat goed verstond, ja dus, typisch Esther.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef Aggie46 het volgende:
Esther laat het nu aan Imi over en loopt weg.
Imi:"ze heeft het verpest".
Ze verpest echt alles die Esther.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:55 schreef Aggie46 het volgende:
Esther laat het nu aan Imi over en loopt weg.
Imi:"ze heeft het verpest".
Zelfde als met kou in de auto, als je de kachel niet aandoet, beslaan je ruiten, beste is om dan je raampje iets open te zetten, zodat het vocht er uit kan, zelfde geldt voor de kas.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar helpt zo'n kacheltje daar echt tegen, ik bedoel, ze ademen toch en dat veroorzaakt het toch, ik heb er duidelijk geen verstand van, beslagen ramen in een kas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |