abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 15:55:54 #151
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208290029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel een boeiend fenomeen, al die gefrustreerde boomers die zich laten verleiden tot populistische uitspraken. Jack van Gelder is de laatste tijd ook lekker bezig op Twitter.

Ik merk het overigens ook bij mijn ouders :').
Eens kijken of ik Jack van Gelder ook zover kan krijgen mij te blokkeren dan ;)

Wel een lichtpuntje is dat ik mijn vader zover heb gekregen niet meer naar een concert van Roger Waters te gaan, ondanks dat hij toch vrij groot fan is van PF. Kostte me gelukkig ook erg weinig moeite moet ik zeggen. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:14:52 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208290223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ben ik de enige die bij de naam Gündogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?

Sandokan _O_
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208290234
Wat is het verschil tussen het fvd en een Opel Zafira?
pi_208290299
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tr00.
Henk was echter wel zo "sportief" om te vermelden dat ik dan maar naar Oekraïne moest vertrekken om zelf te gaan vechten. En bij mensen die dit vertellen heb ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die naïviteit, want dit is typisch zo'n punt wat veel pro-Ruzzisch volk, danwel door Ruzzische propaganda verblind volk, denkt te moeten maken.

Oh, en "oorlogshitsers" komt ook voorbij natuurlijk:
[ twitter ]
De halve Oekraïne? Had het Westen ook niet moeten vechten tegen Hitler? Als iemand je aanvalt moet je altijd je maar gewoon overgeven want anders vallen er doden? Ik snap deze mentaliteit echt niet.
pi_208290329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:08 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waarom BBB?

Wat heeft bbb met rusland?
BBB vist in hetzelfde rechts populistische hoekje net als de overige voor stemmers. Heeft weinig met Rusland of Oekraïne te maken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 16:24:35 #158
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208290332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
De halve Oekraïne? Had het Westen ook niet moeten vechten tegen Hitler? Als iemand je aanvalt moet je altijd je maar gewoon overgeven want anders vallen er doden? Ik snap deze mentaliteit echt niet.
Ja maar als iedereen nou gewoon de wapens neerlegt en niemand meer soldaten aanneemt en opleidt komt er nooit meer oorlog toch? TOCH?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208290341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
You tell me
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208290351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel een boeiend fenomeen, al die gefrustreerde boomers die zich laten verleiden tot populistische uitspraken. Jack van Gelder is de laatste tijd ook lekker bezig op Twitter.

Ik merk het overigens ook bij mijn ouders :').
Zou het ook niet komen omdat zij hun leven er al op hebben zitten? Ze moeten nog een paar jaar en willen die het liefst zonder al te veel gezeik uitzitten. Daarnaast hebben zij de verhalen van de oorlog wat bewuster meegekregen dan wij en denken misschien, dat nooit mneer. Dat het ten kostte moet goed van wat land van een ander dat interesseert ze dan blijkbaar niet zo.
Het is slechts een aanname hoor.
pi_208290375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:25 schreef Slayage het volgende:

[..]
You tell me
De Opel heeft meer zetels

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2023 16:27:31 ]
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:27:49 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208290383
https://www.aljazeera.com(...)ent-targets-children
In Russia, children opposing the Ukraine war are being targeted
A 12-year-old was punished over her anti-war artwork, the latest sign of a growing crackdown against young people.
pi_208290392
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De Opel heeft meer zetels
:Y)
-Rabia Al-Basri
pi_208290436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Uiteindelijk gebeurde dit ook veel te laat met alle gevolgen van dien.
pi_208290480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Uiteindelijk gebeurde dit ook veel te laat met alle gevolgen van dien.
En later weer met de Krim
pi_208290651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ah, jij luistert naar Somertijd :Y
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:48:25 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208290673
quote:
* Iemand is het eens met een motie van baudet.*

Rasverrader!
Populist!!!

Wat een niveau dit zeg.
:')__________________________________!

Je kan ook hier uit opmaken dat de partijen die tegen deze motie zijn, NLse grondtroepen inzet in de Ukraine oorlog niet willen uitsluiten en dus bereid zijn NLse soldaten te offeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208290683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)ent-targets-children
In Russia, children opposing the Ukraine war are being targeted
A 12-year-old was punished over her anti-war artwork, the latest sign of a growing crackdown against young people.
quote:
Last April, 12-year-old Masha Moskalyova was asked to draw a picture for art class showing support for Russia's "special operation" in Ukraine.
Thierry krijgt een stijfje van dit bericht. Snel invoeren op de Renaissanceschool.
Incelfrikandel
pi_208290709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Rasverrader!
Populist!!!

Wat een niveau dit zeg.

Je kan ook hier uit opmaken dat de partijen die tegen deze motie zijn, NLse grondtroepen inzet in de Ukraine oorlog niet willen uitsluiten en dus bereid zijn NLse soldaten te offeren.
Nee, dat kan je niet. Je kan er vooral uit opmaken dat mensen trappen in de onzin die FvD produceert.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:53:09 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208290715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:51 schreef The_End het volgende:

[..]
Nee, dat kan je niet. Je kan er vooral uit opmaken dat mensen trappen in de onzin die FvD produceert.
Jouw visie.
1947-2016
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:53:44 #171
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_208290718
quote:

[..]

Rasverrader!
Populist!!!

Wat een niveau dit zeg.

Misschien is het een onderwerp om te bekijken als het zover is. En niet op een random moment, heel toevallig vlak voor een verkiezing die je als randdebiel kansloos (hoop ik) gaat verliezen.
pi_208290739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Misschien is het een onderwerp om te bekijken als het zover is. En niet op een random moment, heel toevallig vlak voor een verkiezing die je als randdebiel kansloos (hoop ik) gaat verliezen.
Genoeg partijen die per definitie tegen hypothetische moties stemmen inderdaad.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:55:46 #173
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_208290742
Overigens hoop ik dat we een leger hebben omdat we het in durven te zetten wanneer het nodig blijkt te zijn. Daar betalen we goud geld voor namelijk. Als we dat niet eens durven kunnen we inderdaad beter gewoon kappen met die bende, al het materiaal naar Oekraïne verschepen en de handel opdoeken :') .
pi_208290745
quote:

[..]

Rasverrader!
Populist!!!

Wat een niveau dit zeg.

Nou moet ik zeggen dat ik moties om bepaalde dingen uit te sluiten nooit erg sterk. Dien die moties gewoon niet meer in want dat is tijdsverspilling voor iedereen. Elk weldenkend mens kan zich te wel bedenken dat een kabinet nooit iets uit kan sluiten.
Derhalve is het vóór stemmen in deze motie louter bedoeld om deze leuke plaatjes weer op de sociale rond te kunnen laten gaan.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:56:05 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208290746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik hoop ook dat die idioot het veld mag ruimen. Net zoals die andere idioten binnen het kabinet overigens.

Ik zie gewoon verder niet in waarom als je een keer meestemt met baudet, je gelijk weggezet moet worden als wappie.

Echt niveau van een klein kind. Ik ben tegen hem, dus ik ben het oneens met alles wat hij zegt
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')