Eens kijken of ik Jack van Gelder ook zover kan krijgen mij te blokkeren danquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel een boeiend fenomeen, al die gefrustreerde boomers die zich laten verleiden tot populistische uitspraken. Jack van Gelder is de laatste tijd ook lekker bezig op Twitter.
Ik merk het overigens ook bij mijn ouders.
Sandokanquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij de naam Gündogan altijd de tune van Sandokan in het hoofd krijgt?
De halve Oekraïne? Had het Westen ook niet moeten vechten tegen Hitler? Als iemand je aanvalt moet je altijd je maar gewoon overgeven want anders vallen er doden? Ik snap deze mentaliteit echt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tr00.
Henk was echter wel zo "sportief" om te vermelden dat ik dan maar naar Oekraïne moest vertrekken om zelf te gaan vechten. En bij mensen die dit vertellen heb ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die naïviteit, want dit is typisch zo'n punt wat veel pro-Ruzzisch volk, danwel door Ruzzische propaganda verblind volk, denkt te moeten maken.
Oh, en "oorlogshitsers" komt ook voorbij natuurlijk:
[ twitter ]
BBB vist in hetzelfde rechts populistische hoekje net als de overige voor stemmers. Heeft weinig met Rusland of Oekraïne te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom BBB?
Wat heeft bbb met rusland?
Ja maar als iedereen nou gewoon de wapens neerlegt en niemand meer soldaten aanneemt en opleidt komt er nooit meer oorlog toch? TOCH?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De halve Oekraïne? Had het Westen ook niet moeten vechten tegen Hitler? Als iemand je aanvalt moet je altijd je maar gewoon overgeven want anders vallen er doden? Ik snap deze mentaliteit echt niet.
You tell mequote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is het verschil tussen het fvd en een Opel Zafira?
Zou het ook niet komen omdat zij hun leven er al op hebben zitten? Ze moeten nog een paar jaar en willen die het liefst zonder al te veel gezeik uitzitten. Daarnaast hebben zij de verhalen van de oorlog wat bewuster meegekregen dan wij en denken misschien, dat nooit mneer. Dat het ten kostte moet goed van wat land van een ander dat interesseert ze dan blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het wel een boeiend fenomeen, al die gefrustreerde boomers die zich laten verleiden tot populistische uitspraken. Jack van Gelder is de laatste tijd ook lekker bezig op Twitter.
Ik merk het overigens ook bij mijn ouders.
quote:
Uiteindelijk gebeurde dit ook veel te laat met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De halve Oekraïne? Had het Westen ook niet moeten vechten tegen Hitler? Als iemand je aanvalt moet je altijd je maar gewoon overgeven want anders vallen er doden? Ik snap deze mentaliteit echt niet.
En later weer met de Krimquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gebeurde dit ook veel te laat met alle gevolgen van dien.
Ah, jij luistert naar Somertijdquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is het verschil tussen het fvd en een Opel Zafira?
* Iemand is het eens met een motie van baudet.*quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)ent-targets-children
In Russia, children opposing the Ukraine war are being targeted
A 12-year-old was punished over her anti-war artwork, the latest sign of a growing crackdown against young people.
Thierry krijgt een stijfje van dit bericht. Snel invoeren op de Renaissanceschool.quote:Last April, 12-year-old Masha Moskalyova was asked to draw a picture for art class showing support for Russia's "special operation" in Ukraine.
Nee, dat kan je niet. Je kan er vooral uit opmaken dat mensen trappen in de onzin die FvD produceert.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
* Iemand is het eens met een motie van baudet.*
Rasverrader!
Populist!!!
Wat een niveau dit zeg.__________________________________!
Je kan ook hier uit opmaken dat de partijen die tegen deze motie zijn, NLse grondtroepen inzet in de Ukraine oorlog niet willen uitsluiten en dus bereid zijn NLse soldaten te offeren.
Jouw visie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Je kan er vooral uit opmaken dat mensen trappen in de onzin die FvD produceert.
Misschien is het een onderwerp om te bekijken als het zover is. En niet op een random moment, heel toevallig vlak voor een verkiezing die je als randdebiel kansloos (hoop ik) gaat verliezen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rasverrader!
Populist!!!
Je kan ook hier uit opmaken dat de partijen die tegen deze motie zijn, NLse grondtroepen inzet in de Ukraine oorlog niet willen uitsluiten en dus bereid zijn NLse soldaten te offeren.
Genoeg partijen die per definitie tegen hypothetische moties stemmen inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien is het een onderwerp om te bekijken als het zover is. En niet op een random moment, heel toevallig vlak voor een verkiezing die je als randdebiel kansloos (hoop ik) gaat verliezen.
Nou moet ik zeggen dat ik moties om bepaalde dingen uit te sluiten nooit erg sterk. Dien die moties gewoon niet meer in want dat is tijdsverspilling voor iedereen. Elk weldenkend mens kan zich te wel bedenken dat een kabinet nooit iets uit kan sluiten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rasverrader!
Populist!!!
Ik hoop ook dat die idioot het veld mag ruimen. Net zoals die andere idioten binnen het kabinet overigens.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien is het een onderwerp om te bekijken als het zover is. En niet op een random moment, heel toevallig vlak voor een verkiezing die je als randdebiel kansloos (hoop ik) gaat verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |