abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208291416
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:44 schreef ExTec het volgende:
Over die oorlog waar deze topic over schijnt te gaan. Nieuwtje gespot.

[ twitter ]

Geen aliexpress rommel maar het echte spul.

[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze wel hun eigen poepzakjes bij zich.
pi_208291441
twitter
pi_208291521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nope.
Als je de mogelijkheid uitsluit dat er ooit Nederlandse militairen nodig zijn in Oekraïne voor onze veiligheid, dan ben je geen weldenkend mens.

Vooruit, dat is mijn mening. Die geef ik je.
pi_208291523
Nu zo in 1Vandaag een itempje omtrent dat opblazen van Nordstream
  woensdag 8 maart 2023 @ 18:19:14 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208291543
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:44 schreef ExTec het volgende:
Over die oorlog waar deze topic over schijnt te gaan. Nieuwtje gespot.

[ twitter ]

Geen aliexpress rommel maar het echte spul.

[ afbeelding ]
Handig voor het controleren op oa boobytraps :Y
pi_208291585
twitter
pi_208291597
Stalin zou trots zijn
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208291634
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208291673
twitter
  woensdag 8 maart 2023 @ 18:46:01 #235
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_208291847
quote:
Dat is dan weer het nadeel van een eerlijke rechtsstaat -O- .
Zoiets ik in o.a. Rusland niet zo snel gebeuren :N . Even ter info voor de users die roepen dat het allemaal 1 corrupte onbetrouwbare pot nat is hier in Europa :') .
pi_208291864
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208291995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat is dan weer het nadeel van een eerlijke rechtsstaat -O- .
Zoiets ik in o.a. Rusland niet zo snel gebeuren :N . Even ter info voor de users die roepen dat het allemaal 1 corrupte onbetrouwbare pot nat is hier in Europa :') .
En we hoeven straks niet verbaasd te zijn als alle bezittingen in het 'satanische Europa' van Prigozhin ineens op naam staan van zijn moeder.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208292044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En we hoeven straks niet verbaasd te zijn als alle bezittingen in het 'satanische Europa' van Prigozhin ineens op naam staan van zijn moeder.
Nee dan is het wel een probleem als ik dit stukje lees

quote:
Een hoge Europese rechter heeft de sancties tegen de moeder van Wagner-baas Prigozjin teruggedraaid. De Rus Prigozjin is een bondgenoot van Poetin en staat aan het hoofd van de huurlingengroep Wagner, die in Oekraïne meevecht.

De Europese Unie had zijn moeder Violetta Prigozjina op een zwarte lijst gezet. Volgens de EU had ze zakelijke banden met haar zoon, waardoor ze medeplichtig is aan de Russische invasie in Oekraïne. Het Gerecht van de Europese Unie heeft de sanctie nu teruggedraaid, omdat een familieband niet voldoende is om strafmaatregelen te rechtvaardigen.

Bovendien was Prigozjina volgens het Gerecht ten tijde van het opleggen van de sanctie geen eigenaar van bedrijven die banden hebben met haar zoon, in tegenstelling tot wat de EU zei.
Er kan nog beroep worden aangetekend in de zaak.
(NOS)
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:11:02 #239
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_208292140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee dan is het wel een probleem als ik dit stukje lees
[..]
(NOS)
Nee, maar ze heeft er wel aandelen in :D .
De naïviteit -O- .
Dus haar aandeel wordt overal verhoogd tot 49.9% :P .

Maar goed, ik zou zeggen, testament verduisteren, mevrouw van de trap duwen en haar nalatenschap doneren aan 555. Ofzo.
pi_208292193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:06 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat zeker, maar met alle respect niet meer dan Oekraïnse mannen. Het zijn bijna uitsluitend jongens die daar vechten en sneuvelen, en de dapperheid van die mannen moeten we op een andere dag ook 'vieren'.
Uiteraard :Y
Alle gesneuvelden zullen na de oorlog een eigen dag/herdenking krijgen.

Gevallen voor de vrijheid van hun volk _O_
pi_208292198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:31 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Als puntje bij paaltje komt blijven sommige geannexeerde delen gewoon Russisch.
De Krim zie ik niet zo snel meer bij Oekraïne komen. Denk dat ze op een gegeven moment wel stukken Oekraïne op moeten geven bij onderhandelingen hoe rot dat ook is.
Kijk die oorlog moet geen tienjarenplan worden.
pi_208292256
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, maar ze heeft er wel aandelen in :D .
De naïviteit -O- .
Dus haar aandeel wordt overal verhoogd tot 49.9% :P .

Maar goed, ik zou zeggen, testament verduisteren, mevrouw van de trap duwen en haar nalatenschap doneren aan 555. Ofzo.
In hoger beroep maar met nieuwe betere bewijzen komen wellicht. Dat uitzoeken van wie waar nou eigenlijk eigenaar van is, is altijd lastig genoeg zag je eerder al bij die gevallen in Nederland waarbij men beslag wilde leggen.
pi_208292294
Oligarchen truukjes.
Je bezittingen op naam van familieleden of goede betrouwbare vrienden zetten.
Gebeurt bij dure jachten veel.
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:24:57 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208292313
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wanneer zou het eerste bericht uit die hoek komen met: Andere partijen willen Nederlandse dienstplichtigen naar Oekraïne sturen :'( ?
https://fvd.nl/nieuws/die(...)r-sluit-het-niet-uit

quote:
Daarom diende Baudet een motie in om uit te sluiten dat Nederlandse dienstplichtigen zullen worden uitgezonden naar Oekraïne. De Kamer stemde in overweldigende meerderheid TEGEN. SP, Denk, D66, CDA, GroenLinks, Partij voor de Dieren, VVD, Volt, SGP en de fracties van Omtzigt, Den Haan en Gundogan willen niet uitsluiten dat Nederlandse jongeren, uw zoons, dochters, broertjes of zusjes, zullen worden gedwongen om te vechten tegen Rusland.

De verkiezingen op 15 maart gaan indirect over de Eerste Kamer. Dáár ligt de beslissingsmacht. Onthoud deze motie dus goed wanneer u het stemhokje binnenloopt. Deze verkiezingen gaan over vrede of oorlog - over leven of dood!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208292333
twitter
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:27:40 #246
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_208292345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef quirina het volgende:

[..]
Als puntje bij paaltje komt blijven sommige geannexeerde delen gewoon Russisch.
De Krim zie ik niet zo snel meer bij Oekraïne komen. Denk dat ze op een gegeven moment wel stukken Oekraïne op moeten geven bij onderhandelingen hoe rot dat ook is.
Kijk die oorlog moet geen tienjarenplan worden.
Er is nog van alles mogelijk, een scenario waarin Rusland implodeert en in een halve burgeroorlog belandt, is ook mogelijk. In zo'n scenario loopt Oekraine zo de Krim op.
pi_208292357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Er is nog van alles mogelijk, een scenario waar Rusland implodeert en in een halve burgeroorlog belandt, is ook mogelijk. In zo'n scenario loopt Oekraine zo de Krim op.
Eerst maar het offensief van Oekraine dit jaar afwachten eer men het over onderhandelingen en andere glazen bol voorspellingen gaat hebben.
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 19:29:18 #248
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208292367
quote:
Ik vermoed met grote vermoedens dat Sjerrie dit verhaal in zijn hoofd had toen hij deze onzin verzon:
https://www.cnn.com/2023/(...)ine-video/index.html
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208292418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Er is nog van alles mogelijk, een scenario waarin Rusland implodeert en in een halve burgeroorlog belandt, is ook mogelijk. In zo'n scenario loopt Oekraine zo de Krim op.
Een halve burgeroorlog ? doe maar n hele, laat ze elkaar maar lekker afmaken die russen
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')