Als je ziet wie er met hem meestemmen in de tweede kamer kun je je toch echt wel afvragen of je aan die kant van het spectrum wil zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Blijkt anders niet uit de posts waarin de rest gelijk wordt weggezet als wappies en populist.
Omdat die allemaal om dezelfde reden meestemmen. Ieder weldenkend mens snapt namelijk dat je niet kunt uitsluiten dat er een situatie kan ontstaan waarin Nederlandse dienstplichtigen WEL aan het front in Oekrane moeten vechten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat de medestemmers gelijk worden weggezet als populistische wappies.
Is het verkiezingstijd ofso?
Lekker boeiend. Ik ben het ook wel eens eens met GL of PvDD. Terwijl ik eigenlijk in de basis een teringhekel aan ze heb.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je ziet wie er met hem meestemmen in de tweede kamer kun je je toch echt wel afvragen of je aan die kant van het spectrum wil zitten.
Heb je het o.a. ja21 of bbb gevraagd waarom ze mee hebben gestemd met tjerrie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Omdat die allemaal om dezelfde reden meestemmen.
Nee. Ik constateer alleen dat ze geen weldenkende mensen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het o.a. ja21 of bbb gevraagd waarom ze mee hebben gestemd met tjerrie?
Het viel me van ja21 wel negatief op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het o.a. ja21 of bbb gevraagd waarom ze mee hebben gestemd met tjerrie?
Als het zover is neemt het militair gezag je sowieso mee naar het front. Een flutmotie houdt ze echt niet tegen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat die allemaal om dezelfde reden meestemmen. Ieder weldenkend mens snapt namelijk dat je niet kunt uitsluiten dat er een situatie kan ontstaan waarin Nederlandse dienstplichtigen WEL aan het front in Oekrane moeten vechten.
Mwaa, ze scoren lager op de Wappieschaal, maar ze zijn net zo extreem rechts en nationalistisch gericht. Als WW III uitbreekt dan stopt het vrije Westen voor hun in Venlo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het viel me van ja21 wel negatief op.
Oh ja, het valt me alleen tegen dat ze zo'n overduidelijke flopmotie steunen. Je weet wat je aan ze hebt (niet veel zoals je zelf al zegt) maar qua politiek had ik ze iets hoger zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwaa, ze scoren lager op de Wappieschaal, maar ze zijn net zo extreem rechts en nationalistisch gericht. Als WW III uitbreekt dan stopt het vrije Westen in Venlo.
Baudet leek in het begin ook politiek adequater dan nu blijkt. En als je een beetje in de oudere uitspraken van Nanninga duikt dan zie je ook al vrij snel dat ze gewoon dom rechts populist is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh ja, het valt me alleen tegen dat ze zo'n overduidelijke flopmotie steunen. Je weet wat je aan ze hebt (niet veel zoals je zelf al zegt) maar qua politiek had ik ze iets hoger zitten.
Mening, geen feit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Ik constateer alleen dat ze geen weldenkende mensen zijn.
Mij ook, vraag me ook af waarom exact.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het viel me van ja21 wel negatief op.
Wederom, jouw mening.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Baudet leek in het begin ook politiek adequater dan nu blijkt. En als je een beetje in de oudere uitspraken van Nanninga duikt dan zie je ook al vrij snel dat ze gewoon dom rechts populist is.
Ik vrees dat Eerdmans nog het meest diplomatiek is van het zooitje. En daarmee de grootste engnek.
Dat klopt dan weer.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als gebeurtenissen waaruit men de info nu heeft op hun grondgebied plaatsvonden, zie:
[..]
Nope.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel. Als je die mogelijkheid op voorhand uitsluit ben je geen weldenkend mens.
De politiek ging over dit topic vandaag dus niet verwonderlijk dat het over Pol gaat hieroquote:
Dat zeker, maar met alle respect niet meer dan Oekranse mannen. Het zijn bijna uitsluitend jongens die daar vechten en sneuvelen, en de dapperheid van die mannen moeten we op een andere dag ook 'vieren'.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben grotere ballen dan menig westerse man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |