abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213479058
De Sovjet unie was aanvankelijk maatjes met Nazi -Duitsland trouwens, daar weten ze bijvoorbeeld in Polen wat meer over te vertellen.
  donderdag 9 mei 2024 @ 13:46:33 #152
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213479186
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lend Lease liep al vanaf 1941
[..]
De VS kon een oorlog voeren op twee fronten had daarnaast nog een mega productie van allerlei materiaal voor meerdere landen en kon ook nog eens GB en de SU op de been houden.
Toen was Nazi-Duitsland Rusland al binnengevallen

https://www.annefrank.org(...)%20de%20grens%20over.
  donderdag 9 mei 2024 @ 13:54:50 #153
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213479240
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lend Lease liep al vanaf 1941
[..]
De VS kon een oorlog voeren op twee fronten had daarnaast nog een mega productie van allerlei materiaal voor meerdere landen en kon ook nog eens GB en de SU op de been houden.
Dan bent u niet bekend met de neutrality acts. Wetten die de VS invoerde om zich niet te bemoeien met de oorlog. Waaronder een verbod op export van wapens

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neutrality_Acts_of_the_1930s

Early in 1939, after Nazi Germany had invaded Czechoslovakia, Roosevelt lobbied Congress to have the cash-and-carry provision renewed. He was rebuffed, the provision lapsed, and the mandatory arms embargo remained in place.[7]

In September 1939, after Germany had invaded Poland, the United Kingdom and France declared war on Germany. Roosevelt invoked the provisions of the Neutrality Act but came before Congress and lamented that the Neutrality Acts may give passive aid to an aggressor country.[14] Congress was divided. Republican Senator Gerald Nye wanted to broaden the embargo, and other isolationists like Vandenberg and Hiram Johnson vowed to fight "from hell to breakfast" Roosevelt's desire to loosen the embargo. An "outstanding Republican leader" who supported helping nations under attack, however, told H. V. Kaltenborn that the embargo was futile because a neutral country like Italy could buy from the US and sell its own weapons to Germany, while US companies would relocate factories to Canada.[15]

Roosevelt prevailed over the isolationists, and on November 4, he signed the Neutrality Act of 1939 into law,[16][17][18] allowing for arms trade with belligerent nations (Great Britain and France) on a cash-and-carry basis, thus in effect ending the arms embargo. Furthermore, the Neutrality Acts of 1935 and 1937 were repealed, American citizens and ships were barred from entering war zones designated by the president, and the National Munitions Control Board (which had been created by the 1935 Neutrality Act) was charged with issuing licenses for all arms imports and exports. Arms trade without a license became a federal crime.[19]
  donderdag 9 mei 2024 @ 13:55:35 #154
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213479248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
1941 is niet diep in de oorlog. En natuurlijk heeft het geholpen. Het is lastig om te zeggen wat er gebeurd zou zijn zonder die hulp, zeker omdat de Russen met aantallen manschappen en de enorme grootte van het land eigenlijk vooraf al teveel waren om te overmeesteren. Maar het was niet onbelangrijk.
Nazi Duitsland was Rusland al binnengevallen
pi_213479283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
De Sovjet unie was aanvankelijk maatjes met Nazi -Duitsland trouwens, daar weten ze bijvoorbeeld in Polen wat meer over te vertellen.
Nou, nee. De Sovjets zagen een grote bedreiging in Nazi-Duitsland en zochten eerst en vooral toenadering tot Polen en de Baltische staten. Die vertrouwden de communisten niet. Vervolgens zocht men hun heil bij het VK en Frankrijk, maar ook die wimpelden de SU af.

Toen heeft men maar een niet aanvalsverdrag gesloten met Duitsland. Wat uiteindelijk ook niet hielp.

Wel het hele verhaal vertellen...
pi_213479289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:54 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dan bent u niet bekend met de neutrality acts. Wetten die de VS invoerde om zich niet te bemoeien met de oorlog. Waaronder een verbod op export van wapens

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neutrality_Acts_of_the_1930s

Early in 1939, after Nazi Germany had invaded Czechoslovakia, Roosevelt lobbied Congress to have the cash-and-carry provision renewed. He was rebuffed, the provision lapsed, and the mandatory arms embargo remained in place.[7]

In September 1939, after Germany had invaded Poland, the United Kingdom and France declared war on Germany. Roosevelt invoked the provisions of the Neutrality Act but came before Congress and lamented that the Neutrality Acts may give passive aid to an aggressor country.[14] Congress was divided. Republican Senator Gerald Nye wanted to broaden the embargo, and other isolationists like Vandenberg and Hiram Johnson vowed to fight "from hell to breakfast" Roosevelt's desire to loosen the embargo. An "outstanding Republican leader" who supported helping nations under attack, however, told H. V. Kaltenborn that the embargo was futile because a neutral country like Italy could buy from the US and sell its own weapons to Germany, while US companies would relocate factories to Canada.[15]

Roosevelt prevailed over the isolationists, and on November 4, he signed the Neutrality Act of 1939 into law,[16][17][18] allowing for arms trade with belligerent nations (Great Britain and France) on a cash-and-carry basis, thus in effect ending the arms embargo. Furthermore, the Neutrality Acts of 1935 and 1937 were repealed, American citizens and ships were barred from entering war zones designated by the president, and the National Munitions Control Board (which had been created by the 1935 Neutrality Act) was charged with issuing licenses for all arms imports and exports. Arms trade without a license became a federal crime.[19]
Jawel, je vergeet alleen deze alinea:
quote:
End of neutrality policy
The end of neutrality policy came in September 1940 with the Destroyers-for-bases deal, an agreement to transfer 50 US Navy destroyers to the Royal Navy in exchange for land rights on British possessions. This was followed by the Lend-Lease Act of March 1941, which allowed the U.S. to sell, lend or give war materials to nations Roosevelt wanted to support: Britain, France and China.

After repeated incidents in the Atlantic between German submarines and U.S. ships, Roosevelt announced on September 11, 1941, that he had ordered the U.S. Navy to attack German and Italian war vessels in the "waters which we deem necessary for our defense". This order effectively declared naval war on Germany and Italy. Following the sinking of the U.S. destroyer Reuben James while she dropped depth charges on German U-boats on October 31, many of the provisions of the Neutrality Acts were repealed on November 17, 1941. As a result, merchant vessels were allowed to be armed and to carry any cargoes to belligerent nations.

On December 4, 1941, the US press published Rainbow Five, a leaked plan outlining US war strategy. The U.S. formally declared war on Japan on December 8, 1941, following the attack on Pearl Harbor and the Japanese declaration of war of the previous day; Germany and Italy declared war on the U.S. on December 11, 1941, and the U.S. responded with a declaration of war on the same day.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213479300
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:55 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nazi Duitsland was Rusland al binnengevallen
Ik reageer op jouw diep in de oorlog. Ik vind dat niet diep in de oorlog. Dan denk ik meer aan 1943 of later. In 1943 waren de kaarten wel geschud zeg maar.
pi_213479301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, nee. De Sovjets zagen een grote bedreiging in Nazi-Duitsland en zochten eerst en vooral toenadering tot Polen en de Baltische staten. Die vertrouwden de communisten niet. Vervolgens zocht men hun heil bij het VK en Frankrijk, maar ook die wimpelden de SU af.

Toen heeft men maar een niet aanvalsverdrag gesloten met Duitsland. Wat uiteindelijk ook niet hielp.

Wel het hele verhaal vertellen...
Prima.

Samen zijn ze Polen binnengevallen.
pi_213479357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Prima.

Samen zijn ze Polen binnengevallen.
Klopt. Maar Duitsland en de SU/Rusland hebben een ingewikkelde relatie met elkaar. Tot op de dag van vandaag. Maatjes zou ik ze niet noemen. Maar in de historie zijn ze een aantal keer samen opgetrokken.

Helaas is er nooit echt een goede band gekomen, want ik denk dat Wandel durch Handel weldegelijk succesvol had kunnen zijn. In ieder geval voor de stabilisering. Hoe meer je te verliezen hebt, hoe minder zot je gaat doen.
pi_213479406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Klopt. Maar Duitsland en de SU/Rusland hebben een ingewikkelde relatie met elkaar. Tot op de dag van vandaag. Maatjes zou ik ze niet noemen. Maar in de historie zijn ze een aantal keer samen opgetrokken.

Helaas is er nooit echt een goede band gekomen, want ik denk dat Wandel durch Handel weldegelijk succesvol had kunnen zijn. In ieder geval voor de stabilisering. Hoe meer je te verliezen hebt, hoe minder zot je gaat doen.
De Sovjet Unie en Rusland zijn niet hetzelfde.

Duitsland heeft met oa Merkel haar best gedaan voor samenwerking met Rusland, Rusland heeft de compleet verziekte verhouding compleet aan haarzelf te danken.
pi_213479572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:13 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De Sovjet Unie en Rusland zijn niet hetzelfde.

Duitsland heeft met oa Merkel haar best gedaan voor samenwerking met Rusland, Rusland heeft de compleet verziekte verhouding compleet aan haarzelf te danken.
No shit, Sherlock. Daarom benoem ik beiden.

Dat de samenwerking tussen Duitsland en Rusland nooit tot volle wasdom is gekomen heeft toch echt ook met tegenwerking van de Amerikanen te maken. Die zagen en zien daarin een bedreiging en daarom was men ook tegen North Stream en hebben ze ook (meest waarschijnlijk) de boel opgeblazen.

Ik denk echt dat het een gemiste kans is. Rusland wilde ooit zelfs bij de Navo. En dat had toch wel verschil gemaakt. Een Erdogan hou je ook redelijk koest vanwege die banden.
pi_213479645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat de samenwerking tussen Duitsland en Rusland nooit tot volle wasdom is gekomen heeft toch echt ook met tegenwerking van de Amerikanen te maken. Die zagen en zien daarin een bedreiging en daarom was men ook tegen North Stream en hebben ze ook (meest waarschijnlijk) de boel opgeblazen.

Ik denk echt dat het een gemiste kans is. Rusland wilde ooit zelfs bij de Navo. En dat had toch wel verschil gemaakt. Een Erdogan hou je ook redelijk koest vanwege die banden.
Het is toch belangrijk duidelijk een onderscheid te maken tussen beide, omdat men in Moskou grote moeite heeft het verschil te zien.

Dus als jij SU/Rusland gebruikt, weet ik niet zeker of jij het verschil eigenlijk zelf wel beseft.

De grootste tegenwerking van de samenwerking tussen Duitsland en Rusland zijn niet de Amerikanen, maar is de dictatuur in het Kremlin
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:41:51 #163
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213479662
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jawel, je vergeet alleen deze alinea:
[..]

Beetje laat wel. Nazi Duitsland was toen al Polen, Nederland, Luxemburg, Belgie, Denemarken en Noorwegen. Italie was Franrijk binnengevallen. Gelukkig doen ze het nu met Oekraine beter, al willen de republikeinen daar niks van weten.

Al met al bleven ze eerst neutraal en kwamen ze ook echt helpen toen Nazi Duitsland zich terugtrok uit de Soviet-Unie
  donderdag 9 mei 2024 @ 15:36:01 #164
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213480280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ze hadden Polen gesandwiched klopt. Maar maatjes waren ze niet.
Ze hadden een non agressive pact. Zo kon Hitler zich puur focussen op Frankrijk en Engeland. En Stalin hoopte dat het westen hierdoor verder zou verzwakken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213480546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mensen waren ook blij toen ze bevrijd werden door de Sovjets. Dat heeft waarschijnlijk iets te maken met het bevrijd worden..
Die blijdschap was dan van korte duur, want wat de Sovjets hebben gedaan Oost-Europa heeft maar weinig met bervrijden te maken.
Цой жив
  donderdag 9 mei 2024 @ 16:16:18 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213480724
Dit topic schijnt over Georgië te gaan, waar ze русский мир buiten de deur proberen te houden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213480804
quote:

[..]

Nord Stream is opgeblazen op het moment dat Duitsland eindelijk door had wat de VS al jaren riep, dat Rusland niet te vertrouwen is.
In feite is een pijpleiding opgeblazen die niet meer gebruikt gaat worden.

Het hele argument dat de VS die heeft opgeblazen raakt kant noch wal.

Dat Rusland bij de NAVO wilde is ook een farce.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 9 mei 2024 @ 19:22:00 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213482886
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk dat eerder deze week mijn twitterpagina helemaal volstond met footage en nieuws van en over de protesten aldaar, maar dat dat van de ene op de andere dag totaal verdwenen is terwijl de protesten kennelijk gewoon doorgaan.

Dus, of de Georgische overheid loopt te kutten, of de Moscow Musk himself.
Ja. Ik dacht dat het uitgedoofd was. Heb net de profielen van Georgiers die ik volg bekeken en die staan helemaal vol over de protesten :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 mei 2024 @ 19:27:39 #169
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213482959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 15:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ze hadden Polen gesandwiched klopt. Maar maatjes waren ze niet.
Ze hadden een non agressive pact. Zo kon Hitler zich puur focussen op Frankrijk en Engeland. En Stalin hoopte dat het westen hierdoor verder zou verzwakken.
Dat laatste klopt absoluut niet. Stalin had het Rode Leger ernstig verwaarloosd en bovendien heel wat hoge officieren met oorlogservaringen om zeep laten brengen in de Grote Zuivering, die wilde tijd winnen, die aanval zou uiteindelijk toch wel komen, dat was onvermijdelijk.

Overigens was Hitler verrast dat de Engelsen toch de oorlog verklaarden in 1939, het opbouwen van de Wehrmacht voor een grootschalige oorlog zou pas in 1944 voltooid zijn volgens het oorspronkelijke plan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 9 mei 2024 @ 19:31:07 #170
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213482995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat laatste klopt absoluut niet. Stalin had het Rode Leger ernstig verwaarloosd en bovendien heel wat hoge officieren met oorlogservaringen om zeep laten brengen in de Grote Zuivering, die wilde tijd winnen, die aanval zou uiteindelijk toch wel komen, dat was onvermijdelijk.

Hmm dan heb ik dat vast opgepikt uit een foute docu.

Dat hij massaal zijn officieren heeft laten omleggen was me al duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213492389
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 16:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nord Stream is opgeblazen op het moment dat Duitsland eindelijk door had wat de VS al jaren riep, dat Rusland niet te vertrouwen is.

Kennelijk ken je de historie niet.
pi_213492403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 00:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit is iets wat ik nooit gezegd kan hebben… waar slaat dit op?
Wtf, daar is iets misgegaan, het was een quote van @Origami94, waar ik op wilde reageren.
Origami94 in NWS / Revolutie in Georgië?
Цой жив
pi_213492576
quote:

[..]

Dit dus. Klopt helemaal.
Rusland heeft nooit bij de NAVO gewild.
pi_213492674
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 01:14 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dit dus. Klopt helemaal.
Uh-huh

https://www.nporadio1.nl/(...)elf-ooit-bij-de-navo

https://amp.theguardian.c(...)early-on-in-his-rule
pi_213493489
quote:
Praatjes vullen geen gaatjes. Rusland heeft niet het formele proces aangegaan om bij de NAVO te gaan.
pi_213494123
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 00:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk ken je de historie niet.
Jij noemt enkel de Russische propaganda versie.
Niet hoe het werkelijk zit.
pi_213494128
pi_213494164
The Guardian en de NPO (beiden al ter linkerzijde…) zijn nu dus Russische propaganda kanalen aldus wokies Wantie en grrrg.

Gelachen.
pi_213495949
Zit zelf al iets meer dan een week in Tbilisi. Indrukwekkend om daar tussen te staan hoor. Men is hier bang dat er een soort oligarchische dictatuur zal ontstaan met hevige Gazprom invloeden. Anti Rusland sentiment is vooral bij de jongere generatie aanwezig. Demonstranten zijn ook vooral de jongere generaties. Volgens mij is het wel kalmer sinds vrijdag. Heb sinds toen geen grootschalige protesten meer gezien, maar wel veel politie op straat nog, vooral bij het Parlement.
pi_213496068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef Kerftminister het volgende:
Zit zelf al iets meer dan een week in Tbilisi. Indrukwekkend om daar tussen te staan hoor. Men is hier bang dat er een soort oligarchische dictatuur zal ontstaan met hevige Gazprom invloeden. Anti Rusland sentiment is vooral bij de jongere generatie aanwezig. Demonstranten zijn ook vooral de jongere generaties. Volgens mij is het wel kalmer sinds vrijdag. Heb sinds toen geen grootschalige protesten meer gezien, maar wel veel politie op straat nog, vooral bij het Parlement.
Zaterdag komt er weer een grootschalig protest, en dat zal niet afnemen met de derde stemming aankomende maandag.

Zeker niet met de arrestaties en intimidatie dat op het moment plaatsvind. Wat ze in Rusland over een periode van 10 jaar hebben ingevoerd proberen ze hier binnen een maand door te knallen.
pi_213496345
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
The Guardian en de NPO (beiden al ter linkerzijde…) zijn nu dus Russische propaganda kanalen aldus wokies Wantie en grrrg.

Gelachen.
Of je leest zelf eens de artikelen waar je linkjes van hebt gegeven :')
pi_213496397
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef Perrin het volgende:
Dit topic schijnt over Georgië te gaan, waar ze русский мир buiten de deur proberen te houden.
Nee, dat zie je verkeerd. Op overwinningsdag moet wel duidelijk worden, dat Rusland de ware bevrijders zijn van europa, end dat de russen de hegomische cultuur van Europa beschermd.

Wij zijn 79 jaar voorgelogen met propaganda. De Sovjets / De russen / Poetin is de bevrijder. Wat Georgie en Oekraine betreft, kunnen de russen nu eindelijk hun bevrijden, van die Amerikaanse bezetter......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213496440
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

Gelachen.
Ja, de bekende msm kaart :G

Het gaat om jouw interpretatie.
pi_213496481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 12:01 schreef Mik31 het volgende:

[..]
Zaterdag komt er weer een grootschalig protest, en dat zal niet afnemen met de derde stemming aankomende maandag.

Zeker niet met de arrestaties en intimidatie dat op het moment plaatsvind. Wat ze in Rusland over een periode van 10 jaar hebben ingevoerd proberen ze hier binnen een maand door te knallen.
U bent ook in Georgië?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213497271
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 12:25 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Of je leest zelf eens de artikelen waar je linkjes van hebt gegeven :')
Je bent gewoon de doelpalen aan het verzetten zoals gebruikelijk:

quote:

Rusland wilde ooit zelfs bij de Navo.
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 01:14 schreef grrrrg het volgende:

Om snel te draaien nadat ik bewijs heb geleverd:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 06:38 schreef grrrrg het volgende:

Rusland heeft niet het formele proces aangegaan om bij de NAVO te gaan.
Nog afgezien van dat het 'is niet het formele proces aangegaan' is, waarmee denkniveau aardig onderstreept wordt hadden jullie beiden overduidelijk ongelijk en zijn jullie beiden volstrekt niet in staat om dat toe te geven.

Zelf weten hoor, maar het werkt op mijn lachspieren.
pi_213497287
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de bekende msm kaart :G

Het gaat om jouw interpretatie.
Nu heb je ineens een probleem met dat mijn bronnen msm zijn? Het moet niet gekker worden!
pi_213497781
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog afgezien van dat het 'is niet het formele proces aangegaan' is, waarmee denkniveau aardig onderstreept wordt hadden jullie beiden overduidelijk ongelijk en zijn jullie beiden volstrekt niet in staat om dat toe te geven.

Eensgelijks ;)
pi_213497944
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

En ik blijf het komisch vinden hoe jij Russische propaganda als koolaid drinkt.
pi_213497958
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nu heb je ineens een probleem met dat mijn bronnen msm zijn?
Kiek, zelfs dat begrijp je niet.

quote:
Het moet niet gekker worden!
Het begint hier steeds meer op BNW te lijken.
pi_213500028
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 14:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
En ik blijf het komisch vinden hoe jij Russische propaganda als koolaid drinkt.
Ja, we weten nu wel dat jij The Guardian en NPO als Russische propaganda ziet...
pi_213500039
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 14:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, zelfs dat begrijp je niet.
[..]
Je praat ook wartaal.
pi_213500134
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 16:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, we weten nu wel dat jij The Guardian en NPO als Russische propaganda ziet...
Nee, dat maak jij ervan
Wat dat betreft die je niet onder voor de Russen.
pi_213500371
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat maak jij ervan
Wat dat betreft die je niet onder voor de Russen.
Ja, ho nou eens even. Ik geef jou twee bronnen voor mijn bewering, nl. The Guardian en NPO. Vervolgens zeg je dat ik in Russische propaganda trap.

Heb je zelf niet door hoe stompzinnig jij en grrrg bezig zijn nu?
pi_213500433
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
U bent ook in Georgië?
Ja, en doe er sinds 2013 onderzoek.
pi_213501431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 17:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, ho nou eens even. Ik geef jou twee bronnen voor mijn bewering, nl. The Guardian en NPO. Vervolgens zeg je dat ik in Russische propaganda trap.

Heb je zelf niet door hoe stompzinnig jij en grrrg bezig zijn nu?
Ik geef duidelijk aan dat jouw interpretatie verkeerd is.

Verschuilen achter msm helpt je daar niet bij.
pi_213501900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik geef duidelijk aan dat jouw interpretatie verkeerd is.

Verschuilen achter msm helpt je daar niet bij.
In beiden links staat LETTERLIJK wat ik schreef.

Dus heel benieuwd naar jouw uitleg waarom ik het verkeerd heb geïnterpreteerd en graag met bron waaruit jouw gelijk (*proest*) blijkt.
pi_213502229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In beiden links staat LETTERLIJK wat ik schreef.

Dus heel benieuwd naar jouw uitleg waarom ik het verkeerd heb geïnterpreteerd en graag met bron waaruit jouw gelijk (*proest*) blijkt.
Gezien je zenuwachtig geproest weet je zelf al dat je fout zit.

Neem gerust nog een slokje koolaid.
pi_213502354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gezien je zenuwachtig geproest weet je zelf al dat je fout zit.

Neem gerust nog een slokje koolaid.
Je hebt dus geen antwoord op de vraag.

Woke mind virus...
pi_213503797
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt dus geen antwoord op de vraag.

Woke mind virus...
Je moet gewoon beter je eigen bronnen lezen.
pi_213503885
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je moet gewoon beter je eigen bronnen lezen.
Slap gedoe dit. Als je iets zinnigs te zeggen hebt, zeg dat dan. Hou anders gewoon je mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')