Jij noemt enkel de Russische propaganda versie.quote:
En jij trapt daar met open ogen in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uh-huh
https://www.nporadio1.nl/(...)elf-ooit-bij-de-navo
https://amp.theguardian.c(...)early-on-in-his-rule
Zaterdag komt er weer een grootschalig protest, en dat zal niet afnemen met de derde stemming aankomende maandag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef Kerftminister het volgende:
Zit zelf al iets meer dan een week in Tbilisi. Indrukwekkend om daar tussen te staan hoor. Men is hier bang dat er een soort oligarchische dictatuur zal ontstaan met hevige Gazprom invloeden. Anti Rusland sentiment is vooral bij de jongere generatie aanwezig. Demonstranten zijn ook vooral de jongere generaties. Volgens mij is het wel kalmer sinds vrijdag. Heb sinds toen geen grootschalige protesten meer gezien, maar wel veel politie op straat nog, vooral bij het Parlement.
Of je leest zelf eens de artikelen waar je linkjes van hebt gegevenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
The Guardian en de NPO (beiden al ter linkerzijde…) zijn nu dus Russische propaganda kanalen aldus wokies Wantie en grrrg.
Gelachen.
Nee, dat zie je verkeerd. Op overwinningsdag moet wel duidelijk worden, dat Rusland de ware bevrijders zijn van europa, end dat de russen de hegomische cultuur van Europa beschermd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef Perrin het volgende:
Dit topic schijnt over Georgië te gaan, waar ze русский мир buiten de deur proberen te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de bekende msm kaartquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
The Guardian en de NPO (beiden al ter linkerzijde…) zijn nu dus Russische propaganda kanalen aldus wokies Wantie en grrrg.
Gelachen.
U bent ook in Georgië?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:01 schreef Mik31 het volgende:
[..]
Zaterdag komt er weer een grootschalig protest, en dat zal niet afnemen met de derde stemming aankomende maandag.
Zeker niet met de arrestaties en intimidatie dat op het moment plaatsvind. Wat ze in Rusland over een periode van 10 jaar hebben ingevoerd proberen ze hier binnen een maand door te knallen.
Je bent gewoon de doelpalen aan het verzetten zoals gebruikelijk:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:25 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Of je leest zelf eens de artikelen waar je linkjes van hebt gegeven
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:23 schreef Wantie het volgende:
Dat Rusland bij de NAVO wilde is ook een farce.
Om snel te draaien nadat ik bewijs heb geleverd:quote:
Nog afgezien van dat het 'is niet het formele proces aangegaan' is, waarmee denkniveau aardig onderstreept wordt hadden jullie beiden overduidelijk ongelijk en zijn jullie beiden volstrekt niet in staat om dat toe te geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 06:38 schreef grrrrg het volgende:
Rusland heeft niet het formele proces aangegaan om bij de NAVO te gaan.
Nu heb je ineens een probleem met dat mijn bronnen msm zijn? Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de bekende msm kaart![]()
Het gaat om jouw interpretatie.
Eensgelijksquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent gewoon de doelpalen aan het verzetten zoals gebruikelijk:
[..]
[..]
[..]
Om snel te draaien nadat ik bewijs heb geleverd:
[..]
Nog afgezien van dat het 'is niet het formele proces aangegaan' is, waarmee denkniveau aardig onderstreept wordt hadden jullie beiden overduidelijk ongelijk en zijn jullie beiden volstrekt niet in staat om dat toe te geven.
Zelf weten hoor, maar het werkt op mijn lachspieren.
En ik blijf het komisch vinden hoe jij Russische propaganda als koolaid drinkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent gewoon de doelpalen aan het verzetten zoals gebruikelijk:
[..]
[..]
[..]
Om snel te draaien nadat ik bewijs heb geleverd:
[..]
Nog afgezien van dat het 'is niet het formele proces aangegaan' is, waarmee denkniveau aardig onderstreept wordt hadden jullie beiden overduidelijk ongelijk en zijn jullie beiden volstrekt niet in staat om dat toe te geven.
Zelf weten hoor, maar het werkt op mijn lachspieren.
Kiek, zelfs dat begrijp je niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nu heb je ineens een probleem met dat mijn bronnen msm zijn?
Het begint hier steeds meer op BNW te lijken.quote:Het moet niet gekker worden!
Ja, we weten nu wel dat jij The Guardian en NPO als Russische propaganda ziet...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ik blijf het komisch vinden hoe jij Russische propaganda als koolaid drinkt.
Nee, dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat jij The Guardian en NPO als Russische propaganda ziet...
Ja, ho nou eens even. Ik geef jou twee bronnen voor mijn bewering, nl. The Guardian en NPO. Vervolgens zeg je dat ik in Russische propaganda trap.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan
Wat dat betreft die je niet onder voor de Russen.
Ik geef duidelijk aan dat jouw interpretatie verkeerd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ho nou eens even. Ik geef jou twee bronnen voor mijn bewering, nl. The Guardian en NPO. Vervolgens zeg je dat ik in Russische propaganda trap.
Heb je zelf niet door hoe stompzinnig jij en grrrg bezig zijn nu?
In beiden links staat LETTERLIJK wat ik schreef.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef duidelijk aan dat jouw interpretatie verkeerd is.
Verschuilen achter msm helpt je daar niet bij.
Gezien je zenuwachtig geproest weet je zelf al dat je fout zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In beiden links staat LETTERLIJK wat ik schreef.
Dus heel benieuwd naar jouw uitleg waarom ik het verkeerd heb geïnterpreteerd en graag met bron waaruit jouw gelijk (*proest*) blijkt.
Je hebt dus geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gezien je zenuwachtig geproest weet je zelf al dat je fout zit.
Neem gerust nog een slokje koolaid.
Je moet gewoon beter je eigen bronnen lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen antwoord op de vraag.
Woke mind virus...
Slap gedoe dit. Als je iets zinnigs te zeggen hebt, zeg dat dan. Hou anders gewoon je mond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter je eigen bronnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |