abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215760631
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Maidan had verder ook niet mee te maken dat de zittende president een oekraiense wet tegenhield en de democratie daar naast zich neerlegde en de oekrainers hem zelf gewoon weg wilden hebben.

Nee guy verhofstad heeft dat allemaal gedaan _O- _O-
Ho eens even. Vergeet Hans fucking van Baalen niet. De mastermind van dit alles die nooit door iemand serieus is genomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215760677
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nouja, eigenlijk niet want dankzij die steal van 2020 heeft nu Trump alles, de popular vote, het senaat en het huis. Dus eigenlijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door het te jatten in 2020.

Feit blijft wel dat het niet vergeten moet worden dat de steal plaatsvond, net zoals mensen corona lockdowns niet vergeten of de drang die opgelegd werd.
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nouja, eigenlijk niet want dankzij die steal van 2020 heeft nu Trump alles, de popular vote, het senaat en het huis. Dus eigenlijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door het te jatten in 2020.

Feit blijft wel dat het niet vergeten moet worden dat de steal plaatsvond, net zoals mensen corona lockdowns niet vergeten of de drang die opgelegd werd.
Ja, je blijft een slecht verliezer.

Daarom is het best lachen dat je anderen verwijt slechte verliezers te zijn bij de 2024 verkiezingen.
Je bent zelf nog steeds niet over het verlies van 2020 heen.

Wat Covid betref:

Laten we beginnen bij Trump die in 2018 het White House pandemic response team heeft opgegeven, waardoor de VS minder goed in staat werd om een pandemie vroegtijdig te detecteren en aan te pakken.

En bij Trump die in 2019 de CDC epidemiologist die in China was gestationeerd heeft opgeheven.

En bij Trump die in 2020 in een rap tempo een mRNA vaccin heeft laten ontwikkelen.

.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215760969
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, vanwege nieuwe wetgeving die Georgië afdrijft van toetreding tot de EU.
[..]
Dus als de kiezers tegen toetreding tot de EU stemmen, dreigt de EU met het stopzetten van die toetreding, en dat is expansiedrift?

Hoe werkt dat in je hoofd?
Wie heeft die wetgeving ingediend/ingezet dan? de pro-Russische overheid of de pro-EU overheid?

Waarom is de pro EU dan zo boos over "verkiezingsfraude" dat er geen pro-EU partij aan de macht komt?

Waarom zijn hier de anti-Putlers zo boos op Rusland dan, als het toch geen kans van slagen heeft dat het EU wordt. Of moeten de "nieuwe" verkiezingen dat veranderen.

Dus omdat de EU nu loopt te dreigen over geen toetreding, krijg je demonstranten die al dagen aan het rellen zijn omdat ze graag bij de EU willen? toch?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215761246
Hebben Guy en Ursela al koekjes uitgedeeld?
pi_215761250
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat Trump met vaccin uitrol bezig was, kwam omdat wij anders nu nog in een pandemie hadden gezeten.
Wij?

quote:
Biden en Kamala wilden namelijk helemaal geen vaccins tot aan de 2024 verkiezingen, dankzij de snelle response van Trump zijn we eerder uit die grieppandemie gekomen.
Leuk verzonnen.

quote:
Daarnaast, er is niets mis met het vaccin opzich.
Heel BNW is het daar niet mee eens.
En RFK ook niet, die door Trump is aangesteld.

quote:
Wel de restricties/ontslagen e.d. en dat het je werd verplicht door Biden/Kamala. Avondklok, miljoenen ontslagen.
Wel een Corona passport introduceren maar geen voter-ID. (want dat is racistisch/voter suppression)
En net zei je nog dat Biden tot 2024 geen vaccin wilde.

Beetje tegenstrijdig.

quote:
Maar dit is het georgie topic, ik snap dat je 24/7 aan Trump moet denken, maar beetje offtopic.
Jij sleept Trump erbij.

Jij begon over hoe gemeen het is dat de verkiezingsfraude in Georgië wel serieus genomen wordt, maar jouw pijn bij Trump zijn verlies in 2020 niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 03-12-2024 22:27:13 ]
pi_215761306
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie heeft die wetgeving ingediend/ingezet dan? de pro-Russische overheid of de pro-EU overheid?
Waarom is dat relevant?

Het punt is dat jij zegt dat de EU gaat dreigen dat Georgië geen lid mag worden als Georgië ervoor kiest geen lid te worden.
En dat noem jij expansiedrift.

quote:
Waarom is de pro EU dan zo boos over "verkiezingsfraude" dat er geen pro-EU partij aan de macht komt?
Tja, waarom ben jij nog steeds boos dat Trump niet aan de macht kwam in 2020?

Beetje raar om dan de verliezende partij in Georgië verwijten te brengen.

quote:
Waarom zijn hier de anti-Putlers zo boos op Rusland dan, als het toch geen kans van slagen heeft dat het EU wordt.
Wat heeft geen kans van slagen?

En waarom mag men niet boos zijn op de Russische inmenging in Georgië?

Jij gaat zelf tekeer tegen de EU.

quote:
Of moeten de "nieuwe" verkiezingen dat veranderen.
Je begrijpt niet hoe verkiezingen werken?

Niet dat mij dat niet verbaast.

quote:
Dus omdat de EU nu loopt te dreigen over geen toetreding, krijg je demonstranten die al dagen aan het rellen zijn omdat ze graag bij de EU willen? toch?
Dus volgens jou wil de huidige Georgische regering toetreding tot de EU?
pi_215761763
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:10 schreef Wantie het volgende:
Dus volgens jou wil de huidige Georgische regering toetreding tot de EU?
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt. Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn, je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.

De nieuw verkozen "pro-Russische" heeft het gestaakt tot aan 2028 als ik dat zo even googelde, dat maakt de EU expansiedrift gekkies natuurlijk helemaal foxwild. Die kunnen het niet aan dat de "pro-Russische" mensen hebben gewonnen via een democratisch proces.

Zodoende zullen ze chaos projecteren en desinformatie verspreiden zodat wij "EU" volk medelijden gaan hebben met de Georgiers en nog meer haat creëren tegen Putler en Russen.

Je haalt ook alles door elkaar van mijn quotes, maarja, jij paste gisteren zelfs mijn tekst in quotes aan om je gelijk te krijgen. Dus een hele fijne discussie partner ben je niet helaas. Dus veel verwacht ik er ook niet van.

Wat de F moet dit land uberhaupt in Europa? en dan ontkennen dat EU expansiedrift heeft.

Ze willen vanaf elke kant "Putler" proberen in te sluiten en hem als scapegoat te gebruiken dit is wel duidelijk. Maar als jij je wil aanmelden voor NAVO/NATO om straks in Georgie tegen Putler te vechten be my guest.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215762546
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt.
Je weet dat op geen enkele wijze te onderbouwen.

quote:
Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn,
Ook dat onderbouw je niet.

quote:
je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.
Waar je geen antwoord op hebt.

quote:
De nieuw verkozen "pro-Russische" heeft het gestaakt tot aan 2028 als ik dat zo even googelde
Dus jouw 'de EU doet aan expansiedrift door te dreigen met het stil leggen van de toetreding' slaat nergens op.

Maar dat hadden we al vastgesteld.

quote:
, dat maakt de EU expansiedrift gekkies natuurlijk helemaal foxwild.
Die zijn er niet.

quote:
Die kunnen het niet aan dat de "pro-Russische" mensen hebben gewonnen via een democratisch proces.
Jij kunt het niet aan dat Biden gewonnen had.

quote:
Zodoende zullen ze chaos projecteren en desinformatie verspreiden zodat wij "EU" volk medelijden gaan hebben met de Georgiers en nog meer haat creëren tegen Putler en Russen.
Ah, dus Georgië demonstreert omdat ze willen dat wij Poetin gaan haten?

Hoe verzin je het.

quote:
Je haalt ook alles door elkaar van mijn quotes, maarja, jij paste gisteren zelfs mijn tekst in quotes aan om je gelijk te krijgen. Dus een hele fijne discussie partner ben je niet helaas. Dus veel verwacht ik er ook niet van.

[ afbeelding ]

Wat de F moet dit land uberhaupt in Europa? en dan ontkennen dat EU expansiedrift heeft.
Europa is groter dan de kleur groen op je kaartje.

quote:
Ze willen vanaf elke kant "Putler" proberen in te sluiten en hem als scapegoat te gebruiken dit is wel duidelijk. Maar als jij je wil aanmelden voor NAVO/NATO om straks in Georgie tegen Putler te vechten be my guest.
Allemaal bladiebla.

Hoezo is de EU een bedreiging voor Rusland?
pi_215762558
Ik vind het best maf.

Rusland weekt 2 provincies los van Georgië met militair geweld, en verplaatst snachts stiekem de grens hekken steeds dieper in Georgië.

Allemaal legitiem. Rusland mag dat.

Georgië start onderhandelingen over EU lidmaatschap. Dat is een jarenlang proces waarbij Georgië eerst hervormingen moet uitvoeren om aan EU regels te voldoen.
Georgië doet dat niet, EU zet de toetreding in de ijskast, en de nieuwe regering van Georgië ook.

Ho, maar dat is expansiedrift om Rusland te pesten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 04-12-2024 07:10:38 ]
  woensdag 4 december 2024 @ 14:52:53 #185
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_215766989
Om mezelf te quoten:

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef flyguy het volgende:
Georgië wordt rijp gemaakt voor de volgende pro-Westerse revolutie. Om extra steun op te trommelen moeten berichten als een moord als deze en betogingen hier ook uiteraard in de media verschijnen.
The more debt, the better
pi_215767339
Oppositieleiders die bewusteloos worden geslagen en afgevoerd. Nou, Georgië is voorlopig nog niet klaar voor de EU. Ik vraag mij trouwens ook af waarom men zo graag bij de EU wil, Georgië ligt min of meer in Azië.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215769709
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt. Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn, je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.

De nieuw verkozen "pro-Russische" heeft het gestaakt tot aan 2028 als ik dat zo even googelde, dat maakt de EU expansiedrift gekkies natuurlijk helemaal foxwild. Die kunnen het niet aan dat de "pro-Russische" mensen hebben gewonnen via een democratisch proces.

[ afbeelding ]

Het is gewoon een geopolitieke move van de EU.

Het boeit eens echt niks of Georgië een geschikt land is voor de EU. Overigens moeten we ook niet zo zwart wit denken, een hoop in dat land is ook gewoon pro Rusland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215769711
Turkije ook maar bij de EU?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215769723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, de EU heeft expansiedrift he :7
pi_215769738
quote:
Als het zo doorgaat is straks heel Europafrika
Volgende landen zijn Marokko, Egypte, Libie en Syrie.
pi_215769752
quote:

[..]
Het is gewoon een geopolitieke move van de EU.

Het boeit eens echt niks of Georgië een geschikt land is voor de EU. Overigens moeten we ook niet zo zwart wit denken, een hoop in dat land is ook gewoon pro Rusland.
Het is allemaal leuk bedacht, maar net als Turkije moet Georgië eerst flink hervormen voordat ze in aanmerking komen.

En zoals je weet is dat bij Turkije op niets uitgelopen.

Bij Georgië heeft de EU de plannen in de ijskast gezet.

En je sparringpartner vindt dat weer bewijs dat de EU aan expansiedrift doet....
pi_215769795
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
Oppositieleiders die bewusteloos worden geslagen en afgevoerd. Nou, Georgië is voorlopig nog niet klaar voor de EU. Ik vraag mij trouwens ook af waarom men zo graag bij de EU wil, Georgië ligt min of meer in Azië.
Ze passen beter bij China of zo?

Ik weet dat voor sommigen de EU het meest verderfelijke is wat er bestaat, maar voor veel Europese landen is de EU aantrekkelijker dan de invloedsfeer van landen als Rusland.

Zoals phpmystyle al linkte: bijna een eeuw geleden liet het westen Georgië vallen, en nu lijkt het westen dat weer te doen.

En in beide gevallen te prooi aan Rusland.
pi_215769851
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 18:25 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Als de PVV 76 zetels zou halen zou je het domlinkse gepeupel in Amsterdam ook kunnen wijsmaken dat er fraude is gepleegd, wie stemt er immers op de PVV?!?!

Daarom doet zo'n dom lullig protestje mij helemaal niks.
Het punt is meer dat er voor zulke aantijgingen ook hele duidelijke bewijzen moeten zijn. Die zijn er hier simpelweg niet. Het is vergelijkbaar met de VS in 2020, daar schreeuwde een deel van de Republikeinen ook alles bij elkaar over verkiezingsfraude, maar deze aantijgingen hardmaken bleek uiteindelijk een stuk lastiger.

Nu zou het mij ook niet verbazen als er wél fraude is gepleegd, Georgië is een corrupt derdewereldland, waar ome Poetin een flinke vinger in de pap heeft. Maar fraude zal toch echt aangetoond moeten worden. En het lijkt mij ook handig dat tot dit ook is gebeurd, moet de EU zich met hun eigen zaken bemoeien.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik weet dat voor sommigen de EU het meest verderfelijke is wat er bestaat, maar voor veel Europese landen is de EU aantrekkelijker dan de invloedsfeer van landen als Rusland.

Zoals phpmystyle al linkte: bijna een eeuw geleden liet het westen Georgië vallen, en nu lijkt het westen dat weer te doen.

Niet voor mij, de EU in de basisprincipes is een fantastisch initiatief. In ben pro-EU, maar niet pro-Europeanisme.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het Westen heeft geen verantwoordelijkheid ten opzichte van Georgië.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215770166
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 20:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het punt is meer dat er voor zulke aantijgingen ook hele duidelijke bewijzen moeten zijn. Die zijn er hier simpelweg niet. Het is vergelijkbaar met de VS in 2020, daar schreeuwde een deel van de Republikeinen ook alles bij elkaar over verkiezingsfraude, maar deze aantijgingen hardmaken bleek uiteindelijk een stuk lastiger.

Nu zou het mij ook niet verbazen als er wél fraude is gepleegd, Georgië is een corrupt derdewereldland, waar ome Poetin een flinke vinger in de pap heeft. Maar fraude zal toch echt aangetoond moeten worden. En het lijkt mij ook handig dat tot dit ook is gebeurd, moet de EU zich met hun eigen zaken bemoeien.
[..]
Niet voor mij, de EU in de basisprincipes is een fantastisch initiatief. In ben pro-EU, maar niet pro-Europeanisme.
[..]
Het Westen heeft geen verantwoordelijkheid ten opzichte van Georgië.
Leuk bedacht, maar het ging om waar Georgië bij wil horen.
En dat is van oudsher het westen.
pi_215800372
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')