Ho eens even. Vergeet Hans fucking van Baalen niet. De mastermind van dit alles die nooit door iemand serieus is genomen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Maidan had verder ook niet mee te maken dat de zittende president een oekraiense wet tegenhield en de democratie daar naast zich neerlegde en de oekrainers hem zelf gewoon weg wilden hebben.
Nee guy verhofstad heeft dat allemaal gedaan![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk niet want dankzij die steal van 2020 heeft nu Trump alles, de popular vote, het senaat en het huis. Dus eigenlijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door het te jatten in 2020.
Feit blijft wel dat het niet vergeten moet worden dat de steal plaatsvond, net zoals mensen corona lockdowns niet vergeten of de drang die opgelegd werd.
Ja, je blijft een slecht verliezer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk niet want dankzij die steal van 2020 heeft nu Trump alles, de popular vote, het senaat en het huis. Dus eigenlijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door het te jatten in 2020.
Feit blijft wel dat het niet vergeten moet worden dat de steal plaatsvond, net zoals mensen corona lockdowns niet vergeten of de drang die opgelegd werd.
Wie heeft die wetgeving ingediend/ingezet dan? de pro-Russische overheid of de pro-EU overheid?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, vanwege nieuwe wetgeving die Georgië afdrijft van toetreding tot de EU.
[..]
Dus als de kiezers tegen toetreding tot de EU stemmen, dreigt de EU met het stopzetten van die toetreding, en dat is expansiedrift?
Hoe werkt dat in je hoofd?
Wij?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat Trump met vaccin uitrol bezig was, kwam omdat wij anders nu nog in een pandemie hadden gezeten.
Leuk verzonnen.quote:Biden en Kamala wilden namelijk helemaal geen vaccins tot aan de 2024 verkiezingen, dankzij de snelle response van Trump zijn we eerder uit die grieppandemie gekomen.
Heel BNW is het daar niet mee eens.quote:Daarnaast, er is niets mis met het vaccin opzich.
En net zei je nog dat Biden tot 2024 geen vaccin wilde.quote:Wel de restricties/ontslagen e.d. en dat het je werd verplicht door Biden/Kamala. Avondklok, miljoenen ontslagen.
Wel een Corona passport introduceren maar geen voter-ID. (want dat is racistisch/voter suppression)
Jij sleept Trump erbij.quote:Maar dit is het georgie topic, ik snap dat je 24/7 aan Trump moet denken, maar beetje offtopic.
Waarom is dat relevant?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie heeft die wetgeving ingediend/ingezet dan? de pro-Russische overheid of de pro-EU overheid?
Tja, waarom ben jij nog steeds boos dat Trump niet aan de macht kwam in 2020?quote:Waarom is de pro EU dan zo boos over "verkiezingsfraude" dat er geen pro-EU partij aan de macht komt?
Wat heeft geen kans van slagen?quote:Waarom zijn hier de anti-Putlers zo boos op Rusland dan, als het toch geen kans van slagen heeft dat het EU wordt.
Je begrijpt niet hoe verkiezingen werken?quote:Of moeten de "nieuwe" verkiezingen dat veranderen.
Dus volgens jou wil de huidige Georgische regering toetreding tot de EU?quote:Dus omdat de EU nu loopt te dreigen over geen toetreding, krijg je demonstranten die al dagen aan het rellen zijn omdat ze graag bij de EU willen? toch?
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt. Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn, je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:10 schreef Wantie het volgende:
Dus volgens jou wil de huidige Georgische regering toetreding tot de EU?
Je weet dat op geen enkele wijze te onderbouwen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt.
Ook dat onderbouw je niet.quote:Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn,
Waar je geen antwoord op hebt.quote:je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.
Dus jouw 'de EU doet aan expansiedrift door te dreigen met het stil leggen van de toetreding' slaat nergens op.quote:De nieuw verkozen "pro-Russische" heeft het gestaakt tot aan 2028 als ik dat zo even googelde
Die zijn er niet.quote:, dat maakt de EU expansiedrift gekkies natuurlijk helemaal foxwild.
Jij kunt het niet aan dat Biden gewonnen had.quote:Die kunnen het niet aan dat de "pro-Russische" mensen hebben gewonnen via een democratisch proces.
Ah, dus Georgië demonstreert omdat ze willen dat wij Poetin gaan haten?quote:Zodoende zullen ze chaos projecteren en desinformatie verspreiden zodat wij "EU" volk medelijden gaan hebben met de Georgiers en nog meer haat creëren tegen Putler en Russen.
Europa is groter dan de kleur groen op je kaartje.quote:Je haalt ook alles door elkaar van mijn quotes, maarja, jij paste gisteren zelfs mijn tekst in quotes aan om je gelijk te krijgen. Dus een hele fijne discussie partner ben je niet helaas. Dus veel verwacht ik er ook niet van.
[ afbeelding ]
Wat de F moet dit land uberhaupt in Europa? en dan ontkennen dat EU expansiedrift heeft.
Allemaal bladiebla.quote:Ze willen vanaf elke kant "Putler" proberen in te sluiten en hem als scapegoat te gebruiken dit is wel duidelijk. Maar als jij je wil aanmelden voor NAVO/NATO om straks in Georgie tegen Putler te vechten be my guest.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef flyguy het volgende:
Georgië wordt rijp gemaakt voor de volgende pro-Westerse revolutie. Om extra steun op te trommelen moeten berichten als een moord als deze en betogingen hier ook uiteraard in de media verschijnen.
Het is gewoon een geopolitieke move van de EU.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, alleen als het voor jou te moeilijk te begrijpen is dat de EU nu rellen uitlokt. Door desinformatie te verspreiden dat er Russische inmengingen zijn, je bekijkt het net zo simplistisch als je vragenrelaas is.
De nieuw verkozen "pro-Russische" heeft het gestaakt tot aan 2028 als ik dat zo even googelde, dat maakt de EU expansiedrift gekkies natuurlijk helemaal foxwild. Die kunnen het niet aan dat de "pro-Russische" mensen hebben gewonnen via een democratisch proces.
Zodoende zullen ze chaos projecteren en desinformatie verspreiden zodat wij "EU" volk medelijden gaan hebben met de Georgiers en nog meer haat creëren tegen Putler en Russen.
Je haalt ook alles door elkaar van mijn quotes, maarja, jij paste gisteren zelfs mijn tekst in quotes aan om je gelijk te krijgen. Dus een hele fijne discussie partner ben je niet helaas. Dus veel verwacht ik er ook niet van.
[ afbeelding ]
Wat de F moet dit land uberhaupt in Europa? en dan ontkennen dat EU expansiedrift heeft.
Ze willen vanaf elke kant "Putler" proberen in te sluiten en hem als scapegoat te gebruiken dit is wel duidelijk. Maar als jij je wil aanmelden voor NAVO/NATO om straks in Georgie tegen Putler te vechten be my guest.
Als het zo doorgaat is straks heel Europafrikaquote:
Het is allemaal leuk bedacht, maar net als Turkije moet Georgië eerst flink hervormen voordat ze in aanmerking komen.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon een geopolitieke move van de EU.
Het boeit eens echt niks of Georgië een geschikt land is voor de EU. Overigens moeten we ook niet zo zwart wit denken, een hoop in dat land is ook gewoon pro Rusland.
Ze passen beter bij China of zo?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
Oppositieleiders die bewusteloos worden geslagen en afgevoerd. Nou, Georgië is voorlopig nog niet klaar voor de EU. Ik vraag mij trouwens ook af waarom men zo graag bij de EU wil, Georgië ligt min of meer in Azië.
Het punt is meer dat er voor zulke aantijgingen ook hele duidelijke bewijzen moeten zijn. Die zijn er hier simpelweg niet. Het is vergelijkbaar met de VS in 2020, daar schreeuwde een deel van de Republikeinen ook alles bij elkaar over verkiezingsfraude, maar deze aantijgingen hardmaken bleek uiteindelijk een stuk lastiger.quote:Op maandag 2 december 2024 18:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als de PVV 76 zetels zou halen zou je het domlinkse gepeupel in Amsterdam ook kunnen wijsmaken dat er fraude is gepleegd, wie stemt er immers op de PVV?!?!
Daarom doet zo'n dom lullig protestje mij helemaal niks.
Niet voor mij, de EU in de basisprincipes is een fantastisch initiatief. In ben pro-EU, maar niet pro-Europeanisme.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze passen beter bij China of zo?
Ik weet dat voor sommigen de EU het meest verderfelijke is wat er bestaat, maar voor veel Europese landen is de EU aantrekkelijker dan de invloedsfeer van landen als Rusland.
Zoals phpmystyle al linkte: bijna een eeuw geleden liet het westen Georgië vallen, en nu lijkt het westen dat weer te doen.
En in beide gevallen te prooi aan Rusland.
Het Westen heeft geen verantwoordelijkheid ten opzichte van Georgië.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze passen beter bij China of zo?
Ik weet dat voor sommigen de EU het meest verderfelijke is wat er bestaat, maar voor veel Europese landen is de EU aantrekkelijker dan de invloedsfeer van landen als Rusland.
Zoals phpmystyle al linkte: bijna een eeuw geleden liet het westen Georgië vallen, en nu lijkt het westen dat weer te doen.
En in beide gevallen te prooi aan Rusland.
Leuk bedacht, maar het ging om waar Georgië bij wil horen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er voor zulke aantijgingen ook hele duidelijke bewijzen moeten zijn. Die zijn er hier simpelweg niet. Het is vergelijkbaar met de VS in 2020, daar schreeuwde een deel van de Republikeinen ook alles bij elkaar over verkiezingsfraude, maar deze aantijgingen hardmaken bleek uiteindelijk een stuk lastiger.
Nu zou het mij ook niet verbazen als er wél fraude is gepleegd, Georgië is een corrupt derdewereldland, waar ome Poetin een flinke vinger in de pap heeft. Maar fraude zal toch echt aangetoond moeten worden. En het lijkt mij ook handig dat tot dit ook is gebeurd, moet de EU zich met hun eigen zaken bemoeien.
[..]
Niet voor mij, de EU in de basisprincipes is een fantastisch initiatief. In ben pro-EU, maar niet pro-Europeanisme.
[..]
Het Westen heeft geen verantwoordelijkheid ten opzichte van Georgië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |