Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereidenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Je zag gewoon dat Moraima schrok van wat Mirthe allemaal uitkraamde.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie, net als op de dagbesteding
Dat dacht ik dus ook.. maar ook hoe koud ze reageerdequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereiden
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar oudersquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Box die ze lenen voor circuit trainingquote:
IK had het nog niet gezienquote:
nee 'verder', dus tot de opdracht klaar is, geen extra gesponsor door de feboquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
Stond misschienquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
Staat er een opdracht in de planning vandaag?
Lekker dan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond misschien
Ze ervaren daar wat problemen met de stroom
Die wekken nu niet veel op hèquote:
Bij schipholquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Defconquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij schiphol
Hij heeft het over een ander festival toch
10 minuten rijden naar Schiphol zei hij netquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Kenzi had het over defcon jaquote:
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.quote:
Want ze hebben een enorme batterij staan ??quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toonquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Hypocrietquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Mirthe is wel van de complotten jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
I knowquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar ouders
Daar zit nogal wat discrepantie
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikkenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikken
maar dan ook meteen weer downplayen alsof ze het niet gezegd heeft
Dat kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
is haar manier van het spel spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ookquote:
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar Nadir-vibesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt wel![]()
Maar dat is niet zo heel gek
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehad
En zonder stroom van je net werken de meeste batterijen ook niet
Jij denkt dat je met zonnepanelen bent verzekerd van altijd stroom???
Leven in je eigen wereldquote:
zo werkt het nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.
Wow!! dat vind ik wel heftigquote:
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! dat vind ik wel heftig![]()
Nee dat heb ik niet , maar Mirthe is net zo mens als iedere ander daar en heeft net zo goed haar streken
Niemand daar is te vertrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitsprakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
ja klopt maar je kan er dus niet van op aanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Waarom hij op rood is gaan staan terwijl
Hij zelf een biljart wilde
niets is ook wat overtrokken. Hij heeft wel al die bonnen weggegeven die hij "gewonnen" hadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen niets
Ze irriteerde mij ook niet, maar ga me wel steeds meer aan haar ergerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Dat dus.. maar ze is helemaal niet onschuldig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het maakt haar in mijn ogen onbetrouwbaar, ze speelt het onschuldige meisje
Dat ook weer niet vind ik , maar ze heeft een andere gebruiksaanwijzing , dat welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Te weinig vind ik maar het ging m e vooral ook de reden waarom en hoe ze het zei.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?
Nou liever Isaac if Marciano dan zo een gemaakte fake Mirthe. Waar ik de kriebels van krijg. Schakel al over als ze in beeld is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
Dat mag hij toch vinden?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
En ik mag daar toch ook wat van vindenquote:
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijfquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan wel
Nee preciesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
Dat heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.
Moet de brandweer al komen?quote:
Komt vanzelf weer naar benedenquote:
Mirthe is geen irritatiebron voor mij. Wat Mootie zei, beetje onbenullig. Verder is ze best wel ok. Ze zal het spel spelen, maar ze is er minder mee bezig als enkele anderen daar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
1600quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Juistquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
1700 als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Dat zou toch een geweldige stream zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer naar beneden
Hoe dan ook ?
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make upquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar kun je veel mascara en lipstift voor kopen
hahahaquote:
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make up
Het is Erikquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
wat een bedrag!
(vind ik prima hoor, verbaast me gewoon hoe moeilijk ze over verschillende bedragen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |