Ik heb vandaag ook weer sneeuwquote:
Ik heb nog zuurkoolquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een salade met vijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tonijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aardappelschijfjes, knoflooksaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Less is more.quote:
Tagliatellequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koddige schelpjespasta met tomaten-paprikasaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Of zijn ouders flikkeren hem er meteen uit omdat ze er snel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?
Lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik kom hier mogelijk op terug.
Maar misschien ook niet. @:scrummie
Je slaat Feyenoord over????quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Beterschap. Doe rustig aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |