Is de bekende after manager dip.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy weer fake ziek. Kind is gewoon te lui om uit haar bed te komen.
Eens, maar met de oefeningen van Kim is ze al heel wat afgevallen, kijk maar eens terug hoe ze binnenkwamquote:
Kim doet dat ook heel erg goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar met de oefeningen van Kim is ze al heel wat afgevallen, kijk maar eens terug hoe ze binnenkwam
Wordt veel te veel uitgemolkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat wel vervelend worden , dat afluister gedoe moet toch een keer ook bij die anderen bekend worden
Dan zie jij Martin niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:41 schreef orange500 het volgende:
Isaac is de enige die constant contact maak met de camera's
Die heeft het meeste contact met zichzelf, zijn maatje de spiegelquote:
Het begint vervelend te wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Afluister-gate gaat een heel dingetje worden in de TV uitzendingen blijkbaar. Toch geen doofpot dus vooralsnog.
Ik hoop dat het in de uitzending dan zo gemonteerd wordt, dat naast wat op de Ipod staat, heel roddelsessies van je jankerds zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Afluister-gate gaat een heel dingetje worden in de TV uitzendingen blijkbaar. Toch geen doofpot dus vooralsnog.
over wanda zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Weet je wat ik raar vind [onverstaanbaar] we gaan nu niemand meer proberen d'rop te zetten"
Kim: "Ja ik snap dat ook niet, het is ook niet eerlijk, we zijn hier gewoon een spel aan het spelen en dan zitten ze achter van ja 'je moet gewoon blijven' " soundlock
Babs: "Maar we noemen haar 'Gerry' he"
Kim: "Ja weet ik"
Zoe: "Toen ik daar zat en ik voelde me kut zeiden ze 'als je wil gaan dan moet je gaan'. Terwijl dan denk ik ze wel iemand weg die eigenlijk goeie TV kan opleveren, bijvoorbeeld ik in plaats van zo iemand.
Kim: "Zij weten zelf ook wel dat we haar op de eliminatielijst hebben staan. Dus zien haar liever in de eliminatie weg gaan."
Babs en Zoe denken dat ook
Zoe: "Maar je kan niet zeggen dat je haar liever wil houden dan mij"
Babs: "Ik denk dat dat hun manier is hoe ze met je om willen gaan, dat als zij zeggen dat je maar moet gaan dat jij dan zegt 'nee ik wil niet gaan'
Zoe: "Oh ja dat waar"
Kim: "Maar het is gewoon niet eerlijk dat ze steeds achter wordt omgeluld" soundlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |