Eensquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:31 schreef Grassprietteller het volgende:
JW mag er ook wel snel uit, samen met Esther
Hij ziet er slecht uit, en dan heb ik het niet over zijn kleurtjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zit er ook bij, dat hij het allemaal niet meer zo ziet zitten.
Maar ze hebben wel water en zeep!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW: "Erik denkt waar ben ik in beland"
Erik: "Ja ...."
JW: "Een Hara Krishna tempel"
Erik: ".... een of andere hel"
JW: "Haha, een of andere hel zegt ie!"
Erik: "Ja in ieder geval 1 waar ook gewoon tafels en stoelen in terecht hadden gekund"
Ze heeft wel een puntquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
Jeetje mirthe
Ik ga niet naar India
Dat is vies
Nou ja eerlijk: ze heeft gewoon wel een puntquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze noemt een hele rits aan oordelen op
Mijn schoonzus heeft er een half jaar gewerkt, beeld klopt wel enigzins, maar zo erg Mirthe beweerd is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
Jeetje mirthe
Ik ga niet naar India
Dat is vies
Maar dan hoef je ook niet naar Indonesië balie en alle andere landen die net zo zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk: ze heeft gewoon wel een punt
Zit echt wel een verschilletje tussenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan hoef je ook niet naar Indonesië balie en alle andere landen die net zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |