Ik hou m’n hart vast.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou wel eens een leuke avondspits kunnen worden
Dat is dan ook de berekening tot morgenochtend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw. Ik woon ongeveer precies op het cijfer 8 in Friesland.
Dat heb ik gezien. Ik ben dus erg benieuwd. Het sneeuwt wel steeds, gemengd met regen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is dan ook de berekening tot morgenochtend.
Dit is ook de inschatting voor zaterdagochtendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier nu geen sneeuw. Ik woon ongeveer precies op het cijfer 8 in Friesland.
Vanuit ZW komt er nogal wat aan en in Friesland is het koud genoeg. Hier in Brabant ben ik benieuwd, Onder de rivieren is het grotendeels 9-10 graden nuquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien. Ik ben dus erg benieuwd. Het sneeuwt wel steeds, gemengd met regen.
Van collega's in Gorredijk en Drachten wel sneeuw foto's gekregen.![]()
nog even wat?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is geen november, dat je nog een hele winter moet. Het is maart, het schiet op nu. Nog even genieten van de regen in je gezicht & @:capuchon_jongen op.
Nu nog 2 graden hier. Ben benieuwd. Volgens mij woon ik echt precies op een grens waar de regen over gaat in sneeuw nu. Iets meer richting het westen is het helemaal groen (daar was ik zonet) en richting het oosten is of wordt het behoorlijk wit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanuit ZW komt er nogal wat aan en in Friesland is het koud genoeg. Hier in Brabant ben ik benieuwd, Onder de rivieren is het grotendeels 9-10 graden nu
Je merkt wel dat het verkeer in Nederland aan z'n tax zit door dit soort dingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:38 schreef aloa het volgende:
Ik was niet de enige die zijn kind naar school brachtWat een drukte daar
![]()
Ook een aantal die dan toch nog van de weg raken![]()
De weg was hier een vieze natte ijsmassa...
Het is zo simpel...afstand houden, niet te hard rijden, vooral niet te hard door bochten en verder kijken dan alleen de auto voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je merkt wel dat het verkeer in Nederland aan z'n tax zit door dit soort dingen.
Nu heb ik sowieso geen hoge pet op van de gemiddelde automobilist onder dit soort omstandigheden, maar het is gewoon te druk. Er hoeft maar een scheet dwars te zitten en alles loopt vast.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is zo simpel...afstand houden, niet te hard rijden, vooral niet te hard door bochten en verder kijken dan alleen de auto voor je
Het gaat ook meer om het feit dat mensen in halfbeslagen auto's rondtuffen bij dit soort weer. Daardoor liggen ongelukjes snel op de loer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is zo simpel...afstand houden, niet te hard rijden, vooral niet te hard door bochten en verder kijken dan alleen de auto voor je
Zat gewoon nog een te kleven, terwijl ik een auto voor me heb waar ik niet omheen kanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ja. Haast..
Ik vind dit plaatje trouwens maar moeilijk te rijmen metquote:
quote:Komende nacht is het droog. De minimumtemperatuur ligt rond -3°C en door bevriezing van natte wegen is het glad. Boven land is er weinig wind, in het noordelijk kustgebied staat een vrij krachtige wind uit het noordwesten. knmi.nl
Het gaat dan ook sneeuwen vanaf halverwege/einde middag. Rond 22u trekt het neerslaggebied naar Duitsland weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje trouwens maar moeilijk te rijmen met
[..]
Dat, en het feit dat veel mensen echt een soort van brain-transformation ondergaan zodra ze in hun auto stappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ja. Haast..
Op de weg zie je goed wie er wel en niet geduld heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat veel mensen echt een soort van brain-transformation ondergaan zodra ze in hun auto stappen.![]()
Van een vrij rustig, weldenkend, weloverwegend mens, naar een soort van hyper-geirriteerd, zichzelf onoverwinnelijk achtend hysterisch gestresste pipo. Instantly.
Niet iedereen woont naast school he? En sommige mensen gaan direct door naar hun werk. Niet zo oordelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Kinderen met de auto naar school brengen ongeacht het weer is gewoon treurig.
Ja dus? Het universum heeft daar fietsen voor uitgevonden, en het lijkt me wel heel onwaarschijnlijk dat je in een kutdorp zonder basisschool in de wijde omtrek woont. En ik ben bekend met de kutsmoesjes.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet iedereen woont naast school he? En sommige mensen gaan direct door naar hun werk. Niet zo oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |