Voor nu inderdaad weer wel. Het is ook echt nat zat overal, maar een weekje droogte in april en de media staat er weer vol meequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt echt bizar veel regen zeg deze avond
De waterschappen in het oosten van dit land hebben dan ook geen flauw benul hoe je goed met water om gaat. Treurig eigenlijk in een land als Nederland.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor nu inderdaad weer wel. Het is ook echt nat zat overal, maar een weekje droogte in april en de media staat er weer vol mee
Kappen met die shitquote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind van de middag/avond sneeuw in het Noordoosten volgens de modellen. 5-10 cm
Hier bij mij sneeuwt hetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben onderhand verzopen in De Biltgister hele dag nat, niet droog geweest..nu ook met bakken naar beneden
hen toch liever sneeuw..dan kun je nog wandelen
lijkt nu een soort ijsregen.
Dacht gisteren nog, als dit sneeuw was hadden we een legendarische week.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben onderhand verzopen in De Biltgister hele dag nat, niet droog geweest..nu ook met bakken naar beneden
hen toch liever sneeuw..dan kun je nog wandelen
lijkt nu een soort ijsregen.
Zal ik een lekker bakje koffie/thee voor je zetten?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelukkig ben ik weer wakker geworden in een grijze dag, net boven vriespunt en regen want ik kan hier geen genoeg van krijgen
Jaaa dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dacht gisteren nog, als dit sneeuw was hadden we een legendarische week.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:58 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk guur & grauw weertje. Dat rauwe hollandse gevoel.
als het een serieus laagje is..knal ff wat foto's hierquote:
Het is geen november, dat je nog een hele winter moet. Het is maart, het schiet op nu. Nog even genieten van de regen in je gezicht & @capuchon_jongen op.quote:
Zeker. Het is nog even geduld en dan zijn we bij de echte lente.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is geen november, dat je nog een hele winter moet. Het is maart, het schiet op nu. Nog even genieten van de regen in je gezicht & @:capuchon_jongen op.
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik een lekker bakje koffie/thee voor je zetten?
I feel you, bro.
Tenminste nog nuttig, dit is zo saaaaaaaiquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaa dat dacht ik ookdan hadden we hier ook uitgraaf problematiek. Dat zou nog eens een verrassing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |