Hier was het eind januari één avond natte sneeuw, nu telt maart al 3 dagen natte sneeuw, waarvan één dag flinke vlokken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Plaatselijk dan. Hier lag rond 21 januari ook een heel pak voor een paar dagen. Ben er wel klaar mee.
Maar wat je zegt, het lijkt wel of het opschuift. In december nog dikke dubbele cijfers en dan in maart weer enkele cijfers, vorst en sneeuw.
ja dat was even genietenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Plaatselijk dan. Hier lag rond 21 januari ook een heel pak voor een paar dagen. Ben er wel klaar mee.
Maar wat je zegt, het lijkt wel of het opschuift. In december nog dikke dubbele cijfers en dan in maart weer enkele cijfers, vorst en sneeuw.
Kan ik me voorstellen, wanneer je zo enorm van alle winterse plaatjes aan het genieten bentquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Over die eerste heb ik blijkbaar heen gekeken dan. Niet verwonderlijk.
Het aantal sneeuw-, vorst- en ijsdagen in maart is al tijden aan het afnemen dus van opschuiven is niet echt sprake.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik geloof ze ook niet, zijn vast oudere beelden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:24 schreef ondeugend het volgende:
Allemaal nonsens.
Assen heeft deze winter nog geen cm sneeuw gehad.![]()
Wij gaan pas echt in grauwheid ten onder deze winter
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week vrijdag zou het best al eens richting 15 graden of warmer kunnen gaan in het zuiden
JA echt hè. Op WW kunnen ze er ook wat van. Het moet nu de komende 5 maanden 200 mm per maand regenen, anders..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toen ik las begon ik bij "knoop een" al een touw te pakken, maar las toch verder![]()
Nee, het is zoals het is, maar treurig is het wel. Herfst heeft lang genoeg geduurd. Weer.nl schreef al beginnende droogte
Nou, daar gaan we. Het is weer voorbijquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week vrijdag zou het best al eens richting 15 graden of warmer kunnen gaan in het zuiden
Ach het zal best nog een paar weken wisselvallig blijven denk ik. Over 6-8 weken kan het zo maar eens weer kurkdroog en warm tot heet zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we. Het is weer voorbij
Ja maar dan hebben we de lente gemistquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach het zal best nog een paar weken wisselvallig blijven denk ik. Over 6-8 weken kan het zo maar eens weer kurkdroog en warm tot heet zijn.
Echt he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
Deze hele week hadden we wel over kunnen slaan
Na regen komt zonneschijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echt he.
Het gekrijs over "ellende ohne ende" en "grijs visbakkenweer" zou normaliter niet te harden zijn, maar nu er een paar watjes sneeuw tussen zit hoor je er helemaal niets over. Dat terwijl dit echt het meest verschrikkelijke weer ooit is. Net boven nul en miezer, al bijna een volle week
Tja, ALS ALS ALS - het is maart, nog even volhouden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als dit het weerbeeld in januari was geweest, had het hele land inmiddels plat gelegen en waren de winterfans dolblij geweest. Maar het begint inmiddels ook wel traditie te worden dat de meest leuke winterse drukverdelingen pas komen als iedereen uitkijkt naar de lente.
Dat is ook de pest, je hebt hier helemaal niets meer aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als dit het weerbeeld in januari was geweest, had het hele land inmiddels plat gelegen en waren de winterfans dolblij geweest. Maar het begint inmiddels ook wel traditie te worden dat de meest leuke winterse drukverdelingen pas komen als iedereen uitkijkt naar de lente.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |