Ik rijd net een nieuwe auto. Ik wil eigenlijk morgen juist de weg op met een beetje sneeuw om even te testen. Want daarna moet ik minimaal 10 maanden wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]als het lukt post ik hem hier
en na deze week op naar de lente..weg wezen met dat kwakkel weer.
Hopelijk deze dagen niet al teveel bende op de wegen..is gewoon niet leuk al die files.
Altijd leuk spelerij in de sneeuwquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik rijd net een nieuwe auto. Ik wil eigenlijk morgen juist de weg op met een beetje sneeuw om even te testen. Want daarna moet ik minimaal 10 maanden wachten natuurlijk.
RWD?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik rijd net een nieuwe auto. Ik wil eigenlijk morgen juist de weg op met een beetje sneeuw om even te testen. Want daarna moet ik minimaal 10 maanden wachten natuurlijk.
Mooi, dan kom ik jullie weer even lastig vallen in NL dus ik verwacht minimaal 15 graden en bloesembomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
Waarschijnlijk volgende week alweer dubbele cijfers, gelukkig
En t/m maandag zo'n 50mm regen.. doe mij maar vrieskou dan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
Waarschijnlijk volgende week alweer dubbele cijfers, gelukkig
Wat neem je mee voor ons?quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik jullie weer even lastig vallen in NL dus ik verwacht minimaal 15 graden en bloesembomen
Om 09:00 een ECMWF-bespreking en juist ook één over de GFS-run van 09:00?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Op weerwoord bespreken ze inmiddels geen pluimen meer en gaat elk topic over sneeuw
Over die eerste heb ik blijkbaar heen gekeken dan. Niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Om 09:00 een ECMWF-bespreking en juist ook één over de GFS-run van 09:00?
Beperkt zich zo te zien redelijk tot het zuiden (gelukkig)quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd wat er vanavond valt en in welke vorm, de Europese buienradar laat een flinke pluk zien:
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar/eu3uurs
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Beperkt zich zo te zien redelijk tot het zuiden (gelukkig)
Als je op de snil-radar kijkt ligt de linie al een stuk lager . 0-1 is sowieso niet echt problematisch.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Op weerwoord bespreken ze inmiddels geen pluimen meer en gaat elk topic over sneeuw
Een hele centimeter, misschien! Tijd om de ski's te waxen, jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Plaatselijk dan. Hier lag rond 21 januari ook een heel pak voor een paar dagen. Ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel weer echt typisch dat het nu al meer gesneeuwd heeft in maart dan in de hele winter bij elkaar.
Nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |