Lijkt er op dat Wagner ook weer Aanwezig is op het feestjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Improv bunker van een autoband, best wel slim, moeten ze ook in Ukraine gebruiken. Autobanden boven zo'n trench en drones kunnen je niet meer zien. En je kan het makkelijk transporteren door het te rollen.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Och gut 1700 Russen op straat, wat zieligquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:42 schreef Aether het volgende:
Sorry![]()
Heineken biedt excuses aan vanwege Rusland: 'Waren niet duidelijk genoeg'
https://nos.nl/l/2466533
Dat lijkt me juist de bedoeling, dat het de Russische economie pijn doet en dat de Russen geen Heineken (en andere Heineken-merken) meer kunnen drinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Och gut 1700 Russen op straat, wat zielig
Misschien hebben ze een bepaald quotum om die JDAMs te gebruiken, en hebben ze de barakken rondom Bakhmut in het vizier.. zo efficient mogelijk orks vernietigen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:32 schreef oheng het volgende:
Zelensky die ineens publiekelijk aankondigd dat "we Bakhmut gaan verdedigen", en niemand die dit verdacht vindt?
Sinds wanneer kondigen politici in het openbaar troepenbewegingen aan? Voor het moreel van de Oekraiers hoeft ie dat niet te doen. Waarom dan die aankondiging?
Net als dat Kyiv Independent artikel over de zogenaamde problemen met de verdediging van Bakhmut (hadden we soortgelijke verhalen gehoord uit Bakhmut zelf? Nee he).
Het is allemaal bedoeld om nog meer troepen richting Bakhmut te trekken.
Als de troepen teruggetrokken worden, is Rusland de eerste die dat door heeft. Dat is echt geen geheim ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:32 schreef oheng het volgende:
Zelensky die ineens publiekelijk aankondigd dat "we Bakhmut gaan verdedigen", en niemand die dit verdacht vindt?
Sinds wanneer kondigen politici in het openbaar troepenbewegingen aan? Voor het moreel van de Oekraiers hoeft ie dat niet te doen. Waarom dan die aankondiging?
Net als dat Kyiv Independent artikel over de zogenaamde problemen met de verdediging van Bakhmut (hadden we soortgelijke verhalen gehoord uit Bakhmut zelf? Nee he).
Het is allemaal bedoeld om nog meer troepen richting Bakhmut te trekken.
Hebben ze ook een patatje oorlog?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:55 schreef Aether het volgende:
Franky en Coen de patatbakhelden op 30 km van het front
https://www.dumpert.nl/item/100055417_10aab19c
Ik heb het niet over terugtrekken. Ik heb het over het vastzetten en uitputten van de meest effectieve eenheden van het russische leger in Bakhmut Stad. En de Oekrainsche media en politici ondersteunen dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de troepen teruggetrokken worden, is Rusland de eerste die dat door heeft. Dat is echt geen geheim ofzo.
Je bedoelt datgeen wat al weken aan de gang is? Het is de enige reden dat die stad überhaupt nog in Oekraiense handen is.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het niet over terugtrekken. Ik heb het over het vastzetten en uitputten van de meest effectieve eenheden van het russische leger in Bakhmut Stad. En de Oekrainsche media en politici ondersteunen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |