quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef golfer het volgende:
Straks: restje bami uit de vriezer die we opwarmen, een caesarsalade en een gebakken, door de slager gemaakte, baconhamburger.
Proost! Op zo'n mooie plek zal het vast extra lekker smakenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef Blues het volgende:
Biertjes in Museum Arnhem.
@:golfer een biologische Gulpener en ik een Champagne-achtig biertje van De Snor.
Lekkerrrrr[ afbeelding ]
Ik vind de Stoute Snor wel lekker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:47 schreef Blues het volgende:
Biertjes in Museum Arnhem.
@:golfer een biologische Gulpener en ik een Champagne-achtig biertje van De Snor.
Lekkerrrrr[ afbeelding ]
Ha ha, herkenbaar. Wat ik dan doe is een broodje kaas (en soms een gekookt ei erbij).quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:25 schreef Prego het volgende:
De koelkast en vriezer zitten vol omdat ik net boodschappen heb gedaan, na een paar minuten staren besef ik me dat ik niks in huis heb waar ik zin in heb![]()
ik word af en toe zo moe van mezelf
![]()
Zoiets, jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:27 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ha ha, herkenbaar. Wat ik dan doe is een broodje kaas (en soms een gekookt ei erbij).
Moet daar steeds om lachenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders vanavond.
Krijg varkenshaas, aardappelen, spitskool, kaassaus, jus, komkommer.
Dit is zo erg herkenbaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:25 schreef Prego het volgende:
De koelkast en vriezer zitten vol omdat ik net boodschappen heb gedaan, na een paar minuten staren besef ik me dat ik niks in huis heb waar ik zin in heb![]()
ik word af en toe zo moe van mezelf
![]()
Een gin ginger ale voor tijdens het nadenken wat te eten lijkt me op z’n plaats
Ik heb me er maar bij neergelegd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moet daar steeds om lachen![]()
Wij hadden bezorgshoarma/spareribs met aardappelen, broodje en salade.
Morgen: bezorgshoarma/spareribs met aardappelen, broodje en salade.
Interesse in maaginhoud ruilen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is zo erg herkenbaar
Ik had een stoommaaltijd couscous met abrikoos, kikkererwten, pompoen etc
Die was eigenlijk best lekker, wel veel te veel.
Nu een kop winterglow thee
Nu even niet aan de lijn gedachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:42 schreef Karzai het volgende:
Zelfde als gister maar nu met tortillachips, crème fraiche en geraspte kaas
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |