Dit is een voorbeeld van niet duur eten die prima is te doen!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:44 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker makkelijk vandaag.
Mihoen van de Aldi en Hebro saté.
Die mihoen is idd een dikke prima en Hebro de beste van de diepvriessatéquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:44 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker makkelijk vandaag.
Mihoen van de Aldi en Hebro saté.
Waar laat jij dat toch allemaal?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren 3 borden voor-, 4 borden hoofd- en 2 borden nagerechten gegeten bij een AYCE buffet![]()
Vanavond stamppot andijvie met champignons.
als je het lekker vindt is het prima tochquote:Op maandag 13 maart 2023 18:25 schreef NoCigar het volgende:
Curry madras uit zo'n groentenpakket van AH, er zit een zakje kruidenpasta bij dus het blijft koken met pakjes en zakjes helaas. Het was wel tamelijk lekker.
hmm raar, ik zie van jou toch ook wel lekkers langskomenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Yup. Het is me gelukt. Een diepvriespizza verpesten
Had er wat oregano opgestrooid maar helaas te veel....zo erg niet lekker
Neem nog een kom yoghurt met verse ananas en dan richting bed
Zonde. Dan zal de pizza zelf wel helemaal geen smaak hebben gehad. Ligt gewoon aan de diepvriespizzaquote:Op maandag 13 maart 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik gok op alles in de buik.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar laat jij dat toch allemaal?![]()
Op zich toch wel iets om trots op te zijn, om zoiets nog slechter te kunnen makenquote:Op maandag 13 maart 2023 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan een prima potje koken jaquote:Op maandag 13 maart 2023 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm raar, ik zie van jou toch ook wel lekkers langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |