.quote:(en komkommersalade)
@spoilerquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders. We eten vanavond AGV bloemkool met hamburgers
[..]
.
Toe Griekse yoghurt met noten en fruit.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekruide in de schil gebakken aardappelwedges, gebraden entrecotes en een ijsbergsla met komkommer- en farmerssaladedressing.
Ow! Ga ik ff onthouden en uitproberen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mijn recept voor naan is zonder gist, maar met een beetje bakpoeder. Bijna gelijke delen bloem en yoghurt en 2 theelepels bakpoeder en nigellezaadjes mengen, bolletjes vormen, met deegroller uitrollen en dan in de grillpan voor een paar minuutjes. Soms met wat kruidenolie. Zo simpel, heerlijk!
Proost!, ik neem ook even een pilsje voor ik de keuken in gaquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:41 schreef Prego het volgende:
Straks pasta met een zelfgemaakte tomatensaus/prutje, genoeg voor een dag of twee.
Nu eerst een pils
Lekker hoor af en toe. Doet me denken aan vroeger. Bakte moeder tomaten, eieren en uien in de pan (alles door elkaar geklutst) en dan op stokbrood. Aten we soms thuis en altijd op vakantie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:42 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel maar
Hier ook! In de zomervakantie én op vakantiequote:Op woensdag 8 maart 2023 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker hoor af en toe. Doet me denken aan vroeger. Bakte moeder tomaten, eieren en uien in de pan (alles door elkaar geklutst) en dan op stokbrood. Aten we soms thuis en altijd op vakantie.
Oh, mijn broer deed het wel gekker.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker hoor af en toe. Doet me denken aan vroeger. Bakte moeder tomaten, eieren en uien in de pan (alles door elkaar geklutst) en dan op stokbrood. Aten we soms thuis en altijd op vakantie.
Haha ja wij ook thuisquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ook! In de zomervakantie én op vakantie
Thuis meestal op gewoon brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |