Je zit er nogal meequote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
En gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaar
quote:Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
Idd en ik kan er met mijn pet niet bij dat Wendy zich hiervoor laat lenen.quote:gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaar
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COSquote:
En ik zeg je zit er nogal mee , je hebt het alleen maar over haar, grappig welquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COS
gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaarquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Alocanda het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
Ze is ook op de stream toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik zeg je zit er nogal mee , je hebt het alleen maar over haar, grappig wel
Dat soort gimmicks zoeken doen ze al tientallen jaren in BB's.. stierlijke verveling en slappe pogingen tot shockerenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COS
Er zitten zoveel mensen daar in die loods maar is de hele dag dat kliekje en dan op de andere streams spelletjes, naaien knutselenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat soort gimmicks zoeken doen ze al tientallen jaren in BB's.. stierlijke verveling en slappe pogingen tot shockeren
Hopelijk ziet ze zichzelf een keer terug van hoe ze der van de week zelf bij liepquote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gaat het rijtje af: Mirthe die de hele dag in de sportkleding met een cameltoe loopt
Wendy: Heb je ook nog iets leuks? Heb je nog iets over ons?
Die wanhoop om "iets Evenemeterigs" te verzinnen.. dan maar "trouwen" met iemand die elke dag een raar ventje in bed heeft liggenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten zoveel mensen daar in die loods maar is de hele dag dat kliekje en dan op de andere streams spelletjes, naaien knutselen
Er is een gesprek in de kas laat dat maar horen
Die ze nu samen met die andere twee kwebbelteefjes (Babs, Wendy en Zoë)hem de gek ligt aan te steken.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die wanhoop om "iets Evenemeterigs" te verzinnen.. dan maar "trouwen" met iemand die elke dag een raar ventje in bed heeft liggen
Ik vind zowel Kenzy als Mirthe 10x knapper dan Zoe. Ontzettend vervelend kreng dat ze is ook nog es.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Harry het volgende:
Zoe moppert....
Zoe zegt dat Kenzy niet knap is.
Zoe: Mirthe met haar legging en cameltoe.
waar is Mattin's foto?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
De foto van Rupert hangt ook in de gallerij der managers
Isaac moet de lijst nog afmaken zegt hij netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |