SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geloof ik gelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Je bent op vakantie?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga je naar Athene om te gaan eten?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk weer overigens. Ben net aangekomen. Nog even met de metro en dan lekker even eten naast de antieke agora.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik woon op een Grieks eiland.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
En om als olympische atleet even naakt te gaan worstelen toch?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
geniet er lekker van.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben meer van de filosofische kant.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
En om als olympische atleet even naakt te gaan worstelen toch?
Pas dan maar op voor de gifbekerquote:Op maandag 6 maart 2023 15:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben meer van de filosofische kant.Trotste mama van Ambar
Ja, die plek ga ik bezoeken vandaagquote:Op maandag 6 maart 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas dan maar op voor de gifbekerJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ah zo, dagje vrij dat lekker de hort op gaat?quote:
Hoe lang woon je er al dan?![]()
Volgens mij wonen er best wat Fokkers in het buitenland"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zeker als je Limburg meetelt.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah zo, dagje vrij dat lekker de hort op gaat?
Volgens mij wonen er best wat Fokkers in het buitenlandTrotste mama van Ambar
Dagje vrij? Ik heb elke dag vrij.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah zo, dagje vrij dat lekker de hort op gaat?
Volgens mij wonen er best wat Fokkers in het buitenland
Bijna 2 jaar.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Μην το αναφέρειςquote:
Zo wat een levenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Dagje vrij? Ik heb elke dag vrij.
Bijna 2 jaar.![]()
Lekker in de zonnnnnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Straks als de zee weer warm is dan loop ik iedere dag even naar het strand voor een duik.
Vast eerder dan de zee in Nederlandquote:Op maandag 6 maart 2023 15:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Straks als de zee weer warm is dan loop ik iedere dag even naar het strand voor een duik.
'Verdachte man met knijptang' blijkt wandelende burgemeester Bloemendaal
https://nos.nl/artikel/24(...)emeester-bloemendaalUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blijft hier nog even wachten op mooi weer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook wel een verschil knijptang of een afval knijperquote:Op maandag 6 maart 2023 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
'Verdachte man met knijptang' blijkt wandelende burgemeester Bloemendaal
https://nos.nl/artikel/24(...)emeester-bloemendaal
Zal wel een rijke boomer zijn die niet helemaal goed meer zietquote:Op maandag 6 maart 2023 15:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is ook wel een verschil knijptang of een afval knijperUw ADH vitamine Worst
Moet haast wel jaquote:Op maandag 6 maart 2023 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal wel een rijke boomer zijn die niet helemaal goed meer ziet
Valt ook onder het kopje: er liep een persoon door de wijk en dat is raar want wij doen alles per autoTrotste mama van Ambar
Je bent niet de enige.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tsja, dat is nu eenmaal vrouw eigenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal vrouw eigen![]()
Last time I checked ben ik geen vrouw.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nouja zegquote:Op maandag 6 maart 2023 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal vrouw eigenTrotste mama van Ambar
Kan er ook nog wel bij he? Eerst al gekloot met dat project, en nu dit...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Last time I checked ben ik geen vrouw.
TR gemachtquote:Op maandag 6 maart 2023 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doenTrotste mama van Ambar
Krijg ik weer een zeer positieve note erbijquote:
Gelukkig hebben we een man als mod en geen vrouw. Dat scheelt weer notes en bans...quote:Op maandag 6 maart 2023 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
@:devzero, kom maar door met de glitterplaatjes![]()
![]()
Het erge is dat je waarschijnlijk geen grapje maakt... al hoop ik van wel..quote:Op maandag 6 maart 2023 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doen♡♡♡♡![]()
Ik ben nu eigenlijk niet vooruit te branden en voel me eigenlijk nooit extreem productiefquote:Op maandag 6 maart 2023 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het erge is dat je waarschijnlijk geen grapje maakt![]()
Volgens @DerRabbit ben je dan n vrouwquote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet vooruit te branden en voel me eigenlijk nooit extreem productief♡♡♡♡![]()
Ik zie je wel hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die niet vooruit te branden is, is nog altijd 10 keer zo productief als een vrouw die extreem productief is voor haar doen![]()
![]()
Ik wacht op een hyperfocus moment, maar het project is niet meer nieuw dus dat is er wel een beetje vanafTrotste mama van Ambar
Tuurlijk maak ik een grapjequote:Op maandag 6 maart 2023 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het erge is dat je waarschijnlijk geen grapje maakt... al hoop ik van wel..
Nee hoor, ik zeg dit enkel omdat muis achter me staat met een geladen pistool terwijl ze eist dat ik dat typquote:Op maandag 6 maart 2023 16:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat we je betrapt hebben.
Staat ze er nog steeds toen je dit typte?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dit enkel omdat muis achter me staat met een geladen pistool terwijl ze eist dat ik dat typTrotste mama van Ambar
Die is dus minder lui dan je dacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dit enkel omdat muis achter me staat met een geladen pistool terwijl ze eist dat ik dat typ![]()
![]()
Ik hoor je nooit iets liefs over muis zeggen..quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dit enkel omdat muis achter me staat met een geladen pistool terwijl ze eist dat ik dat typ♡♡♡♡![]()
Klinkt een beetje als elke man.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef -Shii- het volgende:
DerRabbit zit gewoon onder de plak thuis en probeert zich hier een beetje af te reageren.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat ze er nog steeds toen je dit typte?
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Pistool is codewoord voor Een strap-on bedoel je?
Hey Giz![]()
Ik houd ook helemaal niet van mannen die graag onder de plak willen. "Wat jij wil schatje"quote:Op maandag 6 maart 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De leuke zitten niet onder de plakZo bang om een eigen mening te hebben omdat ze bang zijn vrouwlief te kwetsen en daarmee je mss kwijt raken.
Trotste mama van Ambar
Toch niets mis mee? Zonder bestaande rolpatronen zou je alleen maar gekkies als mij of maanvis krijgenquote:![]()
Ik houd van mensen die wel een beetje een eigen gedachtengang hebben. Zie ook 2 posts hiervoorquote:Op maandag 6 maart 2023 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch niets mis mee? Zonder bestaande rolpatronen zou je alleen maar gekkies als mij of maanvis krijgenTrotste mama van Ambar
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd ook helemaal niet van mannen die graag onder de plak willen. "Wat jij wil schatje"Zo bang om een eigen mening te hebben omdat ze bang zijn vrouwlief te kwetsen en daarmee je mss kwijt raken.
![]()
Ik loop je te plagen hoor. Er zullen vast wel mannen onder de plak zitten, maar bij de meesten valt het wel mee en hebben ze een eigen mening.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van mensen die wel een beetje een eigen gedachtengang hebben. Zie ook 2 posts hiervoor![]()
Ik heb om die reden al 2 relaties uitgemaakt, omdat ze geen eigen mening hadden. Begon al als ik vroeg waar we gingen daten. Echt
Trotste mama van Ambar
Een echte man vraagt dat niet aan de vrouw, die opent een topic op FOK! daarvoorquote:Op maandag 6 maart 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb om die reden al 2 relaties uitgemaakt, omdat ze geen eigen mening hadden. Begon al als ik vroeg waar we gingen daten. Echt![]()
Zou zelfs beter geweest zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Een echte man vraagt dat niet aan de vrouw, die opent een topic op FOK! daarvoorTrotste mama van Ambar
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik houd dus helemaal niet van ui. Ik vermijd het graagquote:Trotste mama van Ambar
Met extra pittige uien voor het extra plezier overmorgen op de porseleinen troonquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met extra pittige uien voor het extra plezier overmorgen op de porseleinen troon![]()
![]()
Ik ben vooral als ik net opsta productiefquote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk niet vooruit te branden en voel me eigenlijk nooit extreem productief
Uw ADH vitamine Worst
Soep is wel goed voor mijn halve kilo groenten per dagUw ADH vitamine Worst
Wat heb je gegeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moussaka, met souvlakia en tzatziki.quote:![]()
![]()
![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 06-03-2023 16:30:36 ]Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Lekkahquote:Op maandag 6 maart 2023 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Moussaka, met souvlakia en tzatziki.
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Moussaka, met souvlakia en tzatziki.![]()
![]()
Mijn post wat doe je 🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Moussaka, met souvlakia en tzatziki.![]()
![]()
![]()
Heerlijk. Damnnnquote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
WIlde quoten maar ging verkeerd sorryquote:
Mooi zoquote:
Ja gaat hier ook redelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣 Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde quoten maar ging verkeerd sorry
Erg is dat he, en je kan het ook niet snel ongedaan maken zonder dat het gezien wordtquote:
Naam staat er toch al bijquote:Op maandag 6 maart 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, en je kan het ook niet snel ongedaan maken zonder dat het gezien wordt
Telefoon issue bij mij 🤣Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Inderdaad mobiel FOK! en mobiel is niet goed samenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Naam staat er toch al bij
Telefoon issue bij mij 🤣
Misschien moet FOK! toch maar een technische-vaardigheden test instellen voor nieuwe en bestaande mods![]()
![]()
Een driedaagse cursus, hotel bij inbegrepen inclusief eten en drinkenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:57 schreef devzero het volgende:
Misschien moet FOK! toch maar een technische-vaardigheden test instellen voor nieuwe en bestaande modsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel FOK!en is ook een beetje een ramp. Jammer dat er niet iemand zich opwerpt om een FOK! app te schrijven. Technisch zal het niet moeilijk zijn, maar een goede user interface ontwerpen is echt enorm lastig.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inderdaad mobiel FOK! en mobiel is niet goed samen![]()
Maar als je zakt, wel alles terug betalen.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een driedaagse cursus, hotel bij inbegrepen inclusief eten en drinken![]()
Ik kan het niet helemaal geen verstand van, maar het zal wel fijn zijn als iemand het kon/deed.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Mobiel FOK!en is ook een beetje een ramp. Jammer dat er niet iemand zich opwerpt om een FOK! app te schrijven. Technisch zal het niet moeilijk zijn, maar een goede user interface ontwerpen is echt enorm lastig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De helftquote:Op maandag 6 maart 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je zakt, wel alles terug betalen.de andere helft voor gedane moeite
Wat jij wil natuurlijk. Wat jij lekker vindt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit. 🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een driedaagse cursus, hotel bij inbegrepen inclusief eten en drinkenJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ah, Griekenland loopt een uur voor op Nederland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of 6 dagen en 23 uur achterquote:Op maandag 6 maart 2023 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, Griekenland loopt een uur voor op Nederland.
Ook een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd...![]()
Nu lees ik gemakkelijker de tijd op een digitale klok dan een analoge klok.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een dikke of een dunne koe?
Ik ook welquote:Op maandag 6 maart 2023 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu lees ik gemakkelijker de tijd op een digitale klok dan een analoge klok.![]()
![]()
Maar hoe gespierder de koe, hoe meer vleeschquote:
Een heerlijk biefstukje sla ik niet af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk medium rare steak met opgebakken aardappeltjes
Zeker nietquote:Op maandag 6 maart 2023 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Een heerlijk biefstukje sla ik niet af.![]()
![]()
De avond valt bijna en het wordt al een beetje donker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk over een maand, wel weer in de avond ga beginnen met een avond wandeling(en)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is heel gezond hoor! Kun je daar niet nu al mee beginnen maar dan voor het eten?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Denk over een maand, wel weer in de avond ga beginnen met een avond wandeling(en)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat doe ik af en toe in de middagquote:Op maandag 6 maart 2023 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is heel gezond hoor! Kun je daar niet nu al mee beginnen maar dan voor het eten?![]()
Denk van de week wel weer als ik tijd en zin heb.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil eigenlijk zo ook nog een wandeling gaan maken om aan de 10k stappen te komen
Dan red ik heel af en toe..quote:Op maandag 6 maart 2023 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk zo ook nog een wandeling gaan maken om aan de 10k stappen te komen
Ik zit boven de 7000 nu.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk zo ook nog een wandeling gaan maken om aan de 10k stappen te komen![]()
Belangrijk om in beweging te blijven.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
1000Maar ga zo met lunch nog even een ommetje maken. Probleem van thuis werken
![]()
En dat zeg je tegen een theeleutquote:Maar je hebt gelijk, het is makkelijk om te weinig te drinken
![]()
Gek eigenlijk wel, ene dag drink ik ook meer dan de andere dag.. sowieso met warme dagen drink je ook meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een theeleutMaar je hebt gelijk, het is makkelijk om te weinig te drinken
Terwijl je ook met de winterdagen ook goed moet drinken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik haal het vrijwel dagelijksquote:
Ik zit op 7.5k en een beetje.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alleen maar beter toch, lekker in beweging blijvenquote:
Daarom een poster boven je bureau hangen met de tekst "THEE SAUFEN!"quote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een theeleutMaar je hebt gelijk, het is makkelijk om te weinig te drinken
Hoe meer vergaderingen ik heb, hoe meer ik drink. Na een vergadering zet ik snel even een kopje thee; je hebt een "taak" afgesloten en je kunt dus even iets anders doen voor je verder gaat. Als ik gewoon aan het werk ben, wil ik mijn gedachtegang niet stoppen en zal dus eerder geneigd zijn om niets te drinken. Op werk heb ik meestal een grote fles water op mijn bureau, maar thuis niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gek eigenlijk wel, ene dag drink ik ook meer dan de andere dag.. sowieso met warme dagen drink je ook meer.
Terwijl je ook met de winterdagen ook goed moet drinken![]()
Omdat je dan lekker in een werk flow zit.. Anders misschien toch een fles water ook neerzetten bij je als je thuiswerkt..quote:Op maandag 6 maart 2023 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe meer vergaderingen ik heb, hoe meer ik drink. Na een vergadering zet ik snel even een kopje thee; je hebt een "taak" afgesloten en je kunt dus even iets anders doen voor je verder gaat. Als ik gewoon aan het werk ben, wil ik mijn gedachtegang niet stoppen en zal dus eerder geneigd zijn om niets te drinken. Op werk heb ik meestal een grote fles water op mijn bureau, maar thuis niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou dat eigenlijk moeten doen, maar mijn bureau is echt een enorme puinhoop. Maar goed, dat zijn alleen maar slappe excuses dus die fles komt er!quote:Op maandag 6 maart 2023 18:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker in een werk flow zit.. Anders misschien toch een fles water ook neerzetten bij je als je thuiswerkt..![]()
Dan je bureau opruimenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk moeten doen, maar mijn bureau is echt een enorme puinhoop. Maar goed, dat zijn alleen maar slappe excuses dus die fles komt er!
Nu wel weer gelukkig. Corona zorgde ervoor dat zelfs koffie niet meer smaakte... Gaat nu weer de goede kant opquote:![]()
![]()
Oh dat is wel vervelend ja, dan heb je ook nergens zin/trek in.. Verder niet veel last er van gehad?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu wel weer gelukkig. Corona zorgde ervoor dat zelfs koffie niet meer smaakte... Gaat nu weer de goede kant op
Gelukkig hopen dat je snel weer beter bent"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed nieuws, zonder koffie(smaak) is te erg gewoonquote:Op maandag 6 maart 2023 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu wel weer gelukkig. Corona zorgde ervoor dat zelfs koffie niet meer smaakte... Gaat nu weer de goede kant op![]()
Klopt, heb maar weinig gegeten afgelopen dagen. En heb er behoorlijk last van gehad... Werkelijk alles deed zeer, had hoofdpijn, koorts en last van kortademigheidquote:Op maandag 6 maart 2023 18:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend ja, dan heb je ook nergens zin/trek in.. Verder niet veel last er van gehad?
Gelukkig hopen dat je snel weer beter bent![]()
![]()
Mooi zoquote:Op maandag 6 maart 2023 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu wel weer gelukkig. Corona zorgde ervoor dat zelfs koffie niet meer smaakte... Gaat nu weer de goede kant op
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo dan had het idd te pakken, toch best apart/raar dat mensen er nog steeds zoveel last van kunnen hebbenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, heb maar weinig gegeten afgelopen dagen. En heb er behoorlijk last van gehad... Werkelijk alles deed zeer, had hoofdpijn, koorts en last van kortademigheid
Zelf gelukkig nog geen ''corona'' gehad..tenminste niet zo extreem"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, had veel invloed op mijn stemming ook.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Goed nieuws, zonder koffie(smaak) is te erg gewoon![]()
Ja dat geloof ik, had ik ook toen met coronaquote:Op maandag 6 maart 2023 18:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, had veel invloed op mijn stemming ook.![]()
Is mijn eerste keer, had ergens gehoopt dat ik de dans zou ontspringen maar helaas. En heb alle prikjes netjes gehaald, wil niet weten hoe erg het had kunnen zijn als ik dat niet had gedaan...quote:Op maandag 6 maart 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo dan had het idd te pakken, toch best apart/raar dat mensen er nog steeds zoveel last van kunnen hebben
Zelf gelukkig nog geen ''corona'' gehad..tenminste niet zo extreem![]()
Nou denk dat dat eigenlijk niet had uitgemaakt..omdat de prikken/spuiten maar 6 maanden zijn werking heeft volgens mijn..quote:Op maandag 6 maart 2023 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Is mijn eerste keer, had ergens gehoopt dat ik de dans zou ontspringen maar helaas. En heb alle prikjes netjes gehaald, wil niet weten hoe erg het had kunnen zijn als ik dat niet had gedaan..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Werking is maar tijdelijk inderdaad, laatste booster die ik heb gehad is 4 maand geleden.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou denk dat dat eigenlijk niet had uitgemaakt..omdat de prikken/spuiten maar 6 maanden zijn werking heeft volgens mijn..![]()
Vaccinaties geven ook geen 100% bescherming en bondage kan misschien een variant hebben opgelopen waar zijn lichaam nog geen raad tegen wist. Mijn laatste booster had ik in december en hopelijk zit ik weer even goed.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou denk dat dat eigenlijk niet had uitgemaakt..omdat de prikken/spuiten maar 6 maanden zijn werking heeft volgens mijn..![]()
Ik al veel langer meer dan half jaar nu denk ikquote:Op maandag 6 maart 2023 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Werking is maar tijdelijk inderdaad, laatste booster die ik heb gehad is 4 maand geleden.
Heb de laatste booster niet gedaan
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Greeeeeesquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Net als griep komen er continu nieuwe varianten. Dus ook al zou een booster je hele leven actief blijven, die nieuwe varianten hebben nieuwe boosters nodig. Het is een soort van wapenwedloop die altijd maar door zal blijven gaanquote:Op maandag 6 maart 2023 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Werking is maar tijdelijk inderdaad, laatste booster die ik heb gehad is 4 maand geleden.![]()
Sinds zaterdag al.quote:I'm surrounded by morons!
Heb ook het vermoeden dat ik een nieuwere variant te pakken heb. Maar goed, heb nu natuurlijke bescherming tegen dezequote:Op maandag 6 maart 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vaccinaties geven ook geen 100% bescherming en bondage kan misschien een variant hebben opgelopen waar zijn lichaam nog geen raad tegen wist. Mijn laatste booster had ik in december en hopelijk zit ik weer even goed.![]()
![]()
Zou best kunnen inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vaccinaties geven ook geen 100% bescherming en bondage kan misschien een variant hebben opgelopen waar zijn lichaam nog geen raad tegen wist. Mijn laatste booster had ik in december en hopelijk zit ik weer even goed.
Ik vergeet het altijd, het is dat ik eind november een enorme griep had, dat ik er aan dachtquote:Op maandag 6 maart 2023 19:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik al veel langer meer dan half jaar nu denk ik
Heb de laatste booster niet gedaan![]()
![]()
Voor de komende 6 maanden welquote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ook het vermoeden dat ik een nieuwere variant te pakken heb. Maar goed, heb nu natuurlijke bescherming tegen deze![]()
![]()
Ah, die laatste heb ik dus wel gehad. Maar blijkbaar waren de definities nog niet bijgewerkt met deze variant van het virusquote:Op maandag 6 maart 2023 19:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik al veel langer meer dan half jaar nu denk ik
Heb de laatste booster niet gedaan![]()
![]()
je kunt ook zorgen dat je immuniteit op peil blijftquote:
en mensen die nooit ziek worden daar is ook iets mis mee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weinig Hollanders in de regio waar ik verbleef, dus neequote:Op maandag 6 maart 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en mis je die stomme hollanders al?
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig Hollanders in de regio waar ik verbleef, dus nee
Ja, vervelende virussen met hun mutaties.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Net als griep komen er continu nieuwe varianten. Dus ook al zou een booster je hele leven actief blijven, die nieuwe varianten hebben nieuwe boosters nodig. Het is een soort van wapenwedloop die altijd maar door zal blijven gaan![]()
Wel lekker om af en toe weer eens Nederlands te praten toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig Hollanders in de regio waar ik verbleef, dus neeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oef, dat klinkt niet fijn. Gelukkig dat het weer de goede kant op gaatquote:Op maandag 6 maart 2023 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, heb maar weinig gegeten afgelopen dagen. En heb er behoorlijk last van gehad... Werkelijk alles deed zeer, had hoofdpijn, koorts en last van kortademigheid
Safe is relatief. Zo te zien wordt ik binnenkort uit de top 10 gegooidquote:Op maandag 6 maart 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je gevaccineerd bent, dan ben je meestal wel safe...![]()
![]()
Maar je krijgt toch een oproep dat je weer heen moet?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd, het is dat ik eind november een enorme griep had, dat ik er aan dacht"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, het maakt me nooit uit welke taal ik praat.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel lekker om af en toe weer eens Nederlands te praten toch?I'm surrounded by morons!
Daarom zeg ik meestal...quote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Safe is relatief. Zo te zien wordt ik binnenkort uit de top 10 gegooid![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 6 maart 2023 19:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, die laatste heb ik dus wel gehad. Maar blijkbaar waren de definities nog niet bijgewerkt met deze variant van het virus
heb je nu een accent?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het maakt me nooit uit welke taal ik praat.
misschien een stomme vraag
Vast wel…quote:Op maandag 6 maart 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nu een accent?
misschien een stomme vraagI'm surrounded by morons!
Wrijf het maar in dat het bij jullie wel goed is georganiseerdquote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch een oproep dat je weer heen moet?![]()
Nee dus, ik probeer het zelf een beetje bij te houden![]()
![]()
We hadden de nodige aanloopproblemen...quote:Op maandag 6 maart 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Wrijf het maar in dat het bij jullie wel goed is georganiseerd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je mij blijft bolken, dan kom ik helemaal nooit in de top 20.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Safe is relatief. Zo te zien wordt ik binnenkort uit de top 10 gegooid![]()
![]()
Van ons mag je in de top-20 hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je mij blijft bolken, dan kom ik helemaal nooit in de top 20.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat stom dan weer zegquote:Op maandag 6 maart 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Wrijf het maar in dat het bij jullie wel goed is georganiseerd![]()
Nee dus, ik probeer het zelf een beetje bij te houden
Benieuwd wanneer mensen in NL weer een moeten halen, ik doe niet tenzij weer heftiger wordt het virus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet? Ik heb voor alle prikken een oproep gehad, de reguliere prikken en de boosters.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al gegeten hier. Pannenkoeken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Greys gaat aan de biefstuk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk. Echte winterkost.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Asperge-aardappel soep. Maar dat kan de komende 4 uur ook zo weer veranderen. In ieder geval iets met aspergesquote:![]()
![]()
Nog beetje spierpijn en vermoed. Maar heb vandaag wel gewoon gewerkt en dat was wel een goede afleiding. Dat is het voordeel van thuis kunnen werken.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt niet fijn. Gelukkig dat het weer de goede kant op gaat![]()
Ook dit topic is alweer zowat vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb al gegeten. Zo'n 'lekkere' kant en klare lasagne omdat ik te lui was om zelf eten te makenquote:![]()
![]()
Niks mis meequote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb al gegeten. Zo'n 'lekkere' kant en klare lasagne omdat ik te lui was om zelf eten te maken![]()
![]()
Makkelijk... 5 minuutjes in de ping enquote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb al gegeten. Zo'n 'lekkere' kant en klare lasagne omdat ik te lui was om zelf eten te maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies, voor een keer is het wel best.quote:Nee, 40 min. in de ovenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Makkelijk... 5 minuutjes in de ping en![]()
![]()
Shit was vergeten op verzenden te klikken.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb jouw oproep ook gemistAnders was ik wel even op komen dagen
![]()
![]()
Ow. Zo kant en klaar is dat dus ook weer niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die laatste ronde toch niet?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Ik heb voor alle prikken een oproep gehad, de reguliere prikken en de boosters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: