Ik vind haar op zich wel eerlijk.. al krijgt ze steeds meer trekjes van Jeffquote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerlijk eerlijk mwah .. maar ze heeft net als alle anderen ook haar mindere trekjes
Babs gelukkig ook nietquote:Op maandag 6 maart 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich wel eerlijk.. al krijgt ze steeds meer trekjes van Jeffen ach ze hebben allemaal wel bepaalde trekjes.. niemand is daar volmaakt, behalve Babette dan
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over Esther
Misschien is ze helemaal niet gek
Kloptttquote:Op maandag 6 maart 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over Esther
Misschien is ze helemaal niet gek
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:21 schreef Judiwi het volgende:
Schandelijk hoe Eric en Mirthe over Kim praten. Weg met die 2
Kim heeft het dus niet ontdekt?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe vraagt bij Kim naar de podcast.
Die stuurt haar naar de kast.
Zou zij de opname verwijderen?
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelfquote:Op maandag 6 maart 2023 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ze lullen allemaal over elkaar , Kim zelf ook
Dat zijn dus al drie vrouwen die prima met hem zijn. Het klopt dus niet dat hij naast wanda niemand heeft.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft een nacht bij Wanda en een nacht bij Sasha geslapen, voor de rest zo goed als elke nacht bij Wendy
Denk het niet. de opname duurt 5 kwartier en pas tussen 45-58 wordt het volgens Erik interessant. Alles wat daarvoor staat zou niet boeiend zijn. Zoe die praat over kleren en dat soort dingen..quote:
Ik zag in een van die filmpjes die jij mij liet zien dat Wanda zei dat ze na het weekend weg zou willen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe op stream 1
Jeff en Kim op stream 2 over Wanda eruit stemmen. Kim zei het wat harder dan Jeff bedoelt had, hij is bang dat Mirthe en Erik dat gehoord hebben.
Denk zelf dat dat wel meevalt, het is wel Mirthe
Het kan ook niet anders.. waar moet je het dan over hebben? Hun wereld is heel erg klein.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelf
Dat waren zijn woorden, niet de mijnequote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn dus al drie vrouwen die prima met hem zijn. Het klopt dus niet dat hij naast wanda niemand heeft.
De opname?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag in een van die filmpjes die jij mij liet zien dat Wanda zei dat ze na het weg zou willen.
Dat lijkt mij wel . het zijn logische gevolgen als je steeds langer met elkaar opgescheept zit, en ze doen het allemaalquote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelf
Zij is getipt door Erik waar het fragment staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel . het zijn logische gevolgen als je steeds langer met elkaar opgescheept zit, en ze doen het allemaal
Kim heeft blijkbaar niet afgeluisterd , Mirthe nu
Sorry ik liet een woord wegquote:Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De opname?
Weet niet waarom Erik die niet verwijderd heeft. Als ik me niet vergis wilde sommigen van de mensen die het gehoord hadden het niet verwijderen om het als bewijs te bewaren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |