quote:Op maandag 6 maart 2023 09:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
😜😖 volgens mij werkt dat niet met dat foto icoon plak d3 link er keurig tussen..
Je moet achter de link altijd .png zetten en is het een gifje zet je er .gif achter en dan insluiten in de IMG codequote:Op maandag 6 maart 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Kayro heb het even hierheen gehaald
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat erquote:
Bij mij niet??quote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat er
Thanks!!quote:Op maandag 6 maart 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is gelukt het plaatje staat er
ZIe ji jgeen zwart vlak met een tekst?quote:
Ik zie een zwart vlak met een tekst, dat betekend dat het plaatje wat je geupload hebt weg is,quote:
Hoe moet dit spel gespeeld worden?quote:Op maandag 6 maart 2023 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.
Ik gok omdat mensen denken in COS te zitten. Heb die fout ook al eens gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo komen hier dingen te staan die gewoon in cos horen, dingen over stream enz
begrijp er echt niets meer van sorry dat ik het zeg is ook geen aanval maar vind dat er erg streng gemodereerd word zo nu en dan
ja dat zou idd kunnen jah hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok omdat mensen denken in COS te zitten. Heb die fout ook al eens gemaakt
ik snap het wel, reacties op jou tekst zullen al snel off topic zijn, dus ik snap je keus, zou het zelf ook zo gedaan hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zet het hier neer omdat het wellicht off-topic is, en er in COS alleen on-topic gepost mag worden. Wil er ook mee voorkomen dat mijn standpunt verloren gaat als het wel wordt weggeknipt.
In bovenstaande reactie deed ik het omdat ik er wellicht een discussie bij verwacht die helemaal off-topic gaat
Precies dat, ik zou zeggen leuk dat je jarig bent en gefeliciteerd, maar geen coin van mij. Zal wel als egoïstisch worden bestempeld, maar zo werkt hetquote:Op maandag 6 maart 2023 11:52 schreef rinardo het volgende:
komt er dus op neer dat als je geen coins hebt , en altijd alles maar koopt, je nergens aan mee hoeft te betalen.
En BB heeft gezegd ieder speelt voor zich, het is individueel, mensen kijken veel te veel naar samen spelen, ze denken alles samen te moeten doen, terwijl het individueel is. iemand zn verjaardag zou je een worst moeten zijn, tenminste zo zou ik het spel spelen.
ja toch, BB heeft al taart geregeld, je feliciteerd de persoon en klaar!quote:Op maandag 6 maart 2023 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies dat, ik zou zeggen leuk dat je jarig bent en gefeliciteerd, maar geen coin van mij. Zal wel als egoïstisch worden bestempeld, maar zo werkt het
Bedankt , fijn te lezen dat ik in de slow chat gemist ben. kan mn vinger er niet op leggen, maar in de cos is de sfeer zo anders dan de afgelopen 2 Bigbrothers, is nog nooit gebeurd dat ik het hier gezelliger en aangenamer vind dan in de cos.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Zo goedemiddag! Weinig gekeken laatste dagen. Drukte, en de zin om het te volgen was eigenlijk weg. Hopelijk, na deze dag (die over de top verjaardag sla ik nog even over) weer terug.
Goed om te lezen dat je weer thuis bent @:rinardo
Ik heb vooral het gevoel in de COS dat bepaalde bewoners echt helemaal niks goed kunnen doen en dat overheerst, dat maakt het voor mij minder plezierig om daar te posten/lezen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt , fijn te lezen dat ik in de slow chat gemist ben. kan mn vinger er niet op leggen, maar in de cos is de sfeer zo anders dan de afgelopen 2 Bigbrothers, is nog nooit gebeurd dat ik het hier gezelliger en aangenamer vind dan in de cos.
precies datquote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel in de COS dat bepaalde bewoners echt helemaal niks goed kunnen doen en dat overheerst, dat maakt het voor mij minder plezierig om daar te posten/lezen.
Gelukkig is deze topic er nog
Dat valt mij ook op alleen kan ik daar niets aan doen helaas.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel in de COS dat bepaalde bewoners echt helemaal niks goed kunnen doen en dat overheerst, dat maakt het voor mij minder plezierig om daar te posten/lezen.
Je vraagt wat (is er feest) ik tik je een antwoord wat ik op de stream zag en hoorde en dan kom je opeens dat het niet klopt wat ik tik? vraag me dan af waarom je het vraagt?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:04 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee muziek en dansen begreep dat Charlotte zei dat BB dat gezegt heeft
Oh zeker hoor, ligt ook meer waarschijnlijk aan mij dat ik me eraan stoor. Misschien omdat ik geen favoriet heb. Maakt me eigenlijk weinig uit deze editie wie er wint.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op alleen kan ik daar niets aan doen helaas.
Iedereen mag zijn mening over een bewoner hebben.
Nee hoor je bent niet de enige. Het is ook erg negatief allemaal hoor het meer en gisteren zetten iemand het hier ook al neer.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, ligt ook meer waarschijnlijk aan mij dat ik me eraan stoor. Misschien omdat ik geen favoriet heb. Maakt me eigenlijk weinig uit deze editie wie er wint.
Ga lekker door met het goede werk @:Dotteke
Er wordt ook door minder users meegeschreven in COS, daarnaast zijn er altijd favoriete en mensen die minder die minder goed liggen. Daarnaast zoals ik eerder al schreef, vergelijken mensen BB teveel met gewone leven. Het wordt daardoor soms echt een hetze tegen een bewoner. Chiara was daar het levende voorbeeld van. Daarnaast doet FEBO ook een duit in het zakje door de casting, zelf hun eigen regels tegenstrijdig te laten zijn en te manipuleren. Met als toppunt een oud bewoner terug te sturen het spel in, welke niet geheel onomstreden is bij de meeste kijkers.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op alleen kan ik daar niets aan doen helaas.
Iedereen mag zijn mening over een bewoner hebben.
Hier kan je een TR voor zetten dit mag nietquote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef Ptr67 het volgende:
Ik moet nu soms meer en meer letten op wat ik zeg eigenlijk. Je mening (ok toegegeven) soms (on)gezouten over een specifieke deelnemer kan je of geprezen worden of de grond in geboord worden.
Heb letterlijk verwensingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen omdat ik het valse gedrag van iemand op een beleefde manier had aangekaart en plots was ik ineens gespuis... een gedrocht dat achter een keyboard zit.
Ja halloo... op deze manier zit het plezier er voor mij snel op natuurlijk.
Rond Chiara... tja had haar eigenlijk op een bepaalde manier wel graag. En was ik ook telkens een van de eerste om sommige gedragingen van haarzelf ook aan te kaarten.. kon blijkbaar geen kwaad. Over haar tegenhangers iets zeggen was een no go.. iets vriendelijk/lief aankaarten over haar was over the top.
Moet ik dan echt zeggen zoals sommige bewoners... ah geef mij iets om te kunnen winnen dan is het tenminste eerlijk of in de cos woorden : Ah jullie zijn favoriet van die bewoner, dus zal ik enkel en alleen maar positieve zaken erover posten of ik het nu eens ben of niet.
Gaat de bedoeling voorbij denk ik dan...
Ik heb precies hetzelfde gevoel,quote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef Ptr67 het volgende:
Ik moet nu soms meer en meer letten op wat ik zeg eigenlijk. Je mening (ok toegegeven) soms (on)gezouten over een specifieke deelnemer kan je of geprezen worden of de grond in geboord worden.
Heb letterlijk verwensingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen omdat ik het valse gedrag van iemand op een beleefde manier had aangekaart en plots was ik ineens gespuis... een gedrocht dat achter een keyboard zit.
Ja halloo... op deze manier zit het plezier er voor mij snel op natuurlijk.
Rond Chiara... tja had haar eigenlijk op een bepaalde manier wel graag. En was ik ook telkens een van de eerste om sommige gedragingen van haarzelf ook aan te kaarten.. kon blijkbaar geen kwaad. Over haar tegenhangers iets zeggen was een no go.. iets vriendelijk/lief aankaarten over haar was over the top.
Moet ik dan echt zeggen zoals sommige bewoners... ah geef mij iets om te kunnen winnen dan is het tenminste eerlijk of in de cos woorden : Ah jullie zijn favoriet van die bewoner, dus zal ik enkel en alleen maar positieve zaken erover posten of ik het nu eens ben of niet.
Gaat de bedoeling voorbij denk ik dan...
Dat mensen zonder dat je ze kan op je reageren kan je verwachten in op een forumquote:Op maandag 6 maart 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
Dank voor het weghalen @:dotteke.
Zou fijn zijn als het voor die 3 weken dat er nog maar bb, een beetje met gewone normen waarden naar elkaar toe kan worden omgegaan.
Ipv mensen die opeens een apart bericht neertikken op de persoon , mij dan in dit geval, zonder dat ik ze ken? Of ooit een bericht naar getikt heb.
Discussies blijven uitlokken terwijl ik in de cos gewoon een gesprek van vanmiddag gewoon heb uitgetikt.
lol gaat er wel wat vanaf zo.
hopelijk nog fijne 3 weken hier met het clubje in de cos/ sc.
Heb het nog eens terug gelezen en vind niet dat ik boos ben overgekomen. Wel duidelijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen zonder dat je ze kan op je reageren kan je verwachten in op een forum
Maar persoonlijk hoeft het niet te worden al denk ik dat dit anders bedoeld was dan jij denkt.
Ik ken deze User en die is altijd vriendelijk. zijn bedoelde niet dat jij lelijk was, maar jou reactie was nogal bozig. Maar het was persoonlijk dus heb ik het verwijderd.
En als nu iedereen eens wat minder haatdragend over de bewoners zou zijn en meer ontopic zou blijven dan kan het nog een leuke tijd worden die laatste drie weken.
DE TT is aangepastquote:Op maandag 6 maart 2023 17:10 schreef Monique___ het volgende:
Uit benieuwdheid: De TT (was serieuze vraag in de COS want ik kan het hier nergens terug vinden)
Mag daar gewoon alles staan @:dotteke
Ik vroeg het omdat ik zelf wel eens een usernaam daar heb getikt.. maar dat mag dus niet?
Zeker mag je dat zeggen. ik heb er toch ook naar gehandeld, gelijk dat verwijderd?quote:Op maandag 6 maart 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb het nog eens terug gelezen en vind niet dat ik boos ben overgekomen. Wel duidelijk.
Als jij zelf al zegt 2 dagen in de COS: klaar met de discussie.. ik binnen de lijnen wil blijven, iemand op een uitgetikt verhaal van mij begint met weer , dezelfde, discussie hierover dan mag ik daar toch wat van vinden? 1 je zegt al 2 dagen stop daar mee tegen users maar de user die op mij in eerste instantie reageerde zat boven mijn bericht al te discussiëren weer over vertrek chiara. 2 ik vind het raar dat op een uitgetikt verhaal van mij een discussie aangezwengeld verder moet worden hierover met mij? 3 ik discussier eigenlijk nooit in de cos , gewoon geen zin in.. maakt toch ook niet uit hoe of wat allemaal.
Ik daar dan duidelijk over ben, dat ik daar niet op uit ben en een user die ik verder hier niet ken me lillik noemt (in reactie). Dat jij die user kent, is voor mij niet van toegevoegde waarde, ik vind er wat van dat ik degene niet ken en denkt haar of zijn mening over mij neer te kunnen zetten in de COS.
Vind het overbodig ook, voegt niks toe. Ik laat een ander ook met rust in de cos zoals je weet. (tenzij ik die user goed zo kennen maar dan weet hij/zij dat het niet gemeend is).
Daarbij, als een user vind dat ik boos ben kan dat via jou gaan.. kun je navraag doen, kan ik je uitleg geven. Ben niet snel boos maar wel duidelijk groot verschil.
Fijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker mag je dat zeggen. ik heb er toch ook naar gehandeld, gelijk dat verwijderd?
En waardeer ook dat je er niet op in bent gegaan.
Hahaha je kan niet alles weten he, ik ben Rinardo en ik was even weg, sommige weten waarom, en leefden met me mee, thats allquote:Op maandag 6 maart 2023 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff vraag
wie is Rinado?
gebrokken vingers en kan weer tikken
een ouwe rls fan ?
iemand va 23 jr geleden .. die nu dan weer ken mee doen ??
nah welkom heur fijn dat je d weg weer hebt gevonden
geniet met volle teugen
aw wat fijn dat je dan hier weer kan zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 19:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahaha je kan niet alles weten he, ik ben Rinardo en ik was even weg, sommige weten waarom, en leefden met me mee, thats all
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw wat fijn dat je dan hier weer kan zijn
en sommige tikkers met je mee leefde
. leuk he fok
altijd wel tikkers die blij zijn je weer te mogen zien tikken
Zou ik ook op kunnen met mijn 163 cmquote:Op maandag 6 maart 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Jason na het broodje hamburger, waarvan iedereen bomvol zit, trekt nog even een puddingbroodje uit de muur, en zegt, wat!!!! ik heb nog plek hoor !!!
Ik ben hier voor het eerst heb sinds 99 geen BB meer gekeken maar mijn dochter zei mam je moet weer is kijk dus ik uitzendingen gekeken en daarna de stream….mijn dochter is gestopt met kijken (muts)quote:Op maandag 6 maart 2023 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bedankt , fijn te lezen dat ik in de slow chat gemist ben. kan mn vinger er niet op leggen, maar in de cos is de sfeer zo anders dan de afgelopen 2 Bigbrothers, is nog nooit gebeurd dat ik het hier gezelliger en aangenamer vind dan in de cos.
Eens! vind ik ook erg leuk!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben hier voor het eerst heb sinds 99 geen BB meer gekeken maar mijn dochter zei mam je moet weer is kijk dus ik uitzendingen gekeken en daarna de stream….mijn dochter is gestopt met kijken (muts)
Ik vind het hier leuk/gezellig bij cos kunnen sommige hard zijn dat vindt ik soms te ver gaan maar ja het is niet anders.
Lees wel terug want doordat ik niet altijd kan kijken blijf ik zo wel bij.
Vindt het ook fijn dat ik als nieuweling direct wordt verwelkomd in jullie zo te lezen vaste groep.
😘
Ja, daar staat me ook iets van bij inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2023 20:44 schreef TheLuckyman het volgende:
We hebben in BB ook een keer zo’n 360 graden camera gehad toch? Vroeg het me ineens af
Slaap wel!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou die stream lock duurt mij te lang dus duik lekker mijn bed in.
Truste allemaal 👋👋😴😴
Slaap lekker tuttebolleke tot morgenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Truste allemaal 👋👋😴😴
trustenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Truste allemaal 👋👋😴😴
Wauw dat zijn er veell, doe je dat helemaal alleen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heb dadelijk 7 kindjes
1 komt er niet…..juist die gisteren een ander kindje in de nek kneep….
Ben benieuwd wat deze ochtend gaat brengen 🫣
Ohhh ik moet mij weer klaarmaken !
Tik jullie later 👋
tot straksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heb dadelijk 7 kindjes
1 komt er niet…..juist die gisteren een ander kindje in de nek kneep….
Ben benieuwd wat deze ochtend gaat brengen 🫣
Ohhh ik moet mij weer klaarmaken !
Tik jullie later 👋
Hier ook natte sneeuwquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh allen. De puber is mokkend de deur uit (want: sneeuw) en ik heb alle boodschappen in huis en ga er niet meer uit (want: sneeuw)
Is het al lente, incl. bijbehorende temperatuur
Goede reden om achterover met een kop koffie BB stream te gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh allen. De puber is mokkend de deur uit (want: sneeuw) en ik heb alle boodschappen in huis en ga er niet meer uit (want: sneeuw)
Fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goede reden om achterover met een kop koffie BB stream te gaan kijken
Ik mag tot 11 kindjes alleen staanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw dat zijn er veell, doe je dat helemaal alleen?
Werkse en tot later
Ohhh mss wel wat gezelligheid 😂quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:45 schreef Ptr67 het volgende:
morgend
Rare geluidjes nu uit de slaapkamer... krabben of iets anders deugddoend ... ik weet het niet maar goed.
Hier alleen veel regen……rot weer is het !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Ireth het volgende:
Koffie !!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goede reden om achterover met een kop koffie BB stream te gaan kijken
Hier op de Veluwe toch een paar uurtjes natte sneeuw gehad. En goedemorgen iedereen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
gdmorguh , leuk 2 SL als ik kan kijken
Maar uh, natte sneeuw? Hier een regenochtend.
Gdm!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:22 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe toch een paar uurtjes natte sneeuw gehad. En goedemorgen iedereen!
Vroeg me trouwens af, is er nog wat met de punten gedaan die werden gegeven na elk optreden vorige week?
Nee de punten die de bewoners zelf gaven aan elkaar. Of telde dat ook mee? Dacht dat die vrijstelling puur kwam door de keuze van de kijkers?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gdm!
Niks van blijven liggen dus .. natte pruts.. Nee hier gewoon regen regen regen.
Ja daardoor kreeg lindsy die vrijstelling en werd de nominatie van char ongedaan gemaakt.
(je bedoeld toch de punten van het theaterstukkie?)
O dat is best veel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik mag tot 11 kindjes alleen staan
Nee de punten van de bewoners telden ook mee net als die van de kijkers.. .quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:28 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Nee de punten die de bewoners zelf gaven aan elkaar. Of telde dat ook mee? Dacht dat die vrijstelling puur kwam door de keuze van de kijkers?
juf juf jufquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tuurlijk ! Gisteravond naar bed met sl en nu ga ik kijken en weer sl…….
Ja die kleine wilt mij nu knuffelen en meehelpen met opruimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
juf juf juf
haha is het nu rustiger?
Het scheelt wel dat je geen babys hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze houden elkaar ook bezig dus soms verdien ik geld met niks doen 😂
Oh dat scheelt wel haha niet zoals laatst dat je foeksiewild werd van de vele 'juf''nquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja die kleine wilt mij nu knuffelen en meehelpen met opruimen.
Die wil ik echt niet !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat je geen babys hebt natuurlijk
Moet je mailen naar Danny maar kost je 15 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eigenlijk jammer dat mijn eigen naam niet kan doen….dus maar de naam genomen hoe mijn collega van 27 jaar noemt.
Kan je eigenlijk je naam veranderen ?
Beetje late reactie (laatste keer dat ik hier keek was er niet zoveel activiteit, kom er helaas wat laat achter). Maar je bent in de war met Utopia. Daar was een 360 camera.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:44 schreef TheLuckyman het volgende:
We hebben in BB ook een keer zo’n 360 graden camera gehad toch? Vroeg het me ineens af
Maar het was al beslist voordat ze allemaal op tv te zien waren, en voor de streamers was er een sl de kijkers hebben dus niks te vertellenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee de punten van de bewoners telden ook mee net als die van de kijkers.. .
Als je er dan in geloofd dat het echt zo gegaan is.. mij (weer) te toevallig allemaal.
Opeens spontaan Char vrijgesteld met een random puntentelling waar de kijker 3 kwartier de tijd voor had.
* Kodiak100 stuurt een mail of ze alsjeblieft speciaal voor @Ireth een karaoke challange kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
Please, geef ze geen, ik herhaal GEEN karaoke machine![]()
![]()
* Ireth zoekt ff uit hoe ze users kan blokkerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 stuurt een mail of ze alsjeblieft speciaal voor @:ireth een karaoke challange kunnen doen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zoekt ff uit hoe ze users kan blokkeren
Zeg, moet af en toe ook nog iets huishoudelijks doen hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in plaats daarvan zichzelf uitgezet zonder dat ze het door heeft
Dat hoor ik nou vandaag voor de tweede keer! Misschien moet ik ook eens af en toe aan het werk gaan haha!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg, moet af en toe ook nog iets huishoudelijks doen hoorOf doen alsof
Het is wat met die vrouwen of nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou vandaag voor de tweede keer! Misschien moet ik ook eens af en toe aan het werk gaan haha!
Je had jezelf uitgezet??quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het beide keren een vrouw was?
Was er even tussenuit
Ik nam het als vanzelfsprekend aanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het beide keren een vrouw was?
Was er even tussenuit
Zuurvlees??quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:34 schreef B00STER het volgende:
Hoe heette dat Vlaamse gerecht van vorig seizoen (of die daarvoor) ook alweer? Patat met stoofvleessaus of iets? Daar heb ik al sinds ik daarvan hoorde trek in haha! En ik ben helemaal niet van de patat.
Ik weet het echt niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat ik op de term 'zuurvlees' zou aanslaan haha. Maar misschien was het de beschrijving. Ik dacht idd dat het iets van patat was met draadjesvlees, iets in die richting. Dus het klinkt wel als wat jij beschrijft.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zuurvlees??
Als ik hachee maak eten we dat dag 1 met aardappelen en dag 2 over frietjes
O hachee is wel lekker maar niet met patat vind ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zuurvlees??
Als ik hachee maak eten we dat dag 1 met aardappelen en dag 2 over frietjes
Deze is wel lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat ik op de term 'zuurvlees' zou aanslaan haha. Maar misschien was het de beschrijving. Ik dacht idd dat het iets van patat was met draadjesvlees, iets in die richting. Dus het klinkt wel als wat jij beschrijft.
Ja! Dat bedoelde ik! Nou heb ik er weeeeeer trek in!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze is wel lekker
https://www.24kitchen.nl/recepten/vlaams-stoofvlees-met-frieten
Is lekker hoor, maak het wel eensquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja! Dat bedoelde ik! Nou heb ik er weeeeeer trek in!
Twee weken geleden nog gemaaktquote:
Helemaal niets nothing nadaquote:
17 januari 2022 deze tweetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat ik op de term 'zuurvlees' zou aanslaan haha. Maar misschien was het de beschrijving. Ik dacht idd dat het iets van patat was met draadjesvlees, iets in die richting. Dus het klinkt wel als wat jij beschrijft.
Nou dat dus! haha.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
17 januari 2022 deze tweet
[ twitter ]
het klopt dus welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
17 januari 2022 deze tweet
[ twitter ]
Smintje erin en anders pech voor de klantquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ik morgen tijdens mijn pauze even langs de Döner Company loopWeet alleen niet of de klanten mijn knoflooksaus dan kunnen waarderen
Twee graag @Irethquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Smintje erin en anders pech voor de klant
Doe maar, is niet eens zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar serieus, bedankt voor het recept! Ik ga het binnenkort proberen.
Had hem al aangepast snelle jellequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben MA niet hoor, ik ben uitgegroeid, ik kan heus wel wat
Ik vond het er ook erg lekker uitzien moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef rinardo het volgende:
nou volgens mij is het goed gelukt met het eten, ik hoor ze alleen maar complimenten maken
Ja ik ook, en die broodjes pita erbij helemaal geen slecht ideequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het er ook erg lekker uitzien moet ik zeggen!
Nee, ik begreep het vooraf niet, maar achteraf ben ik ook van mening veranderd!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ik ook, en die broodjes pita erbij helemaal geen slecht idee
Ik begrijp werkelijk niet waarom het één op de eigen sites van BB wordt gedaan, dan weer op Facebook, dan weer op Twitter. Ik snap best dat je zoveel mogelijk users op al je socials wilt hebben, maar dit is toch niet meer te volgen? Althans, ik kwam er pas na 4 weken achter dat sommige dingen dus via Twitter werden bepaald bijvoorbeeld. Misschien word ik oudquote:[...]
Overkoepelende woord is camera
ja , snap dat ook niet, want er zijn ook vaak dingen op instagram inderdaad , waar je op kan reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom het één op de eigen sites van BB wordt gedaan, dan weer op Facebook, dan weer op Twitter. Ik snap best dat je zoveel mogelijk users op al je socials wilt hebben, maar dit is toch niet meer te volgen? Althans, ik kwam er pas na 4 weken achter dat sommige dingen dus via Twitter werden bepaald bijvoorbeeld. Misschien word ik oud
Ja en ik volg niet iedere uitzending dus ik ben er vaak niet van op de hoogte. Ik vind het echt een gemiste kans.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja , snap dat ook niet, want er zijn ook vaak dingen op instagram inderdaad , waar je op kan reageren.
Welnee, je bent nog hartstikke jongquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom het één op de eigen sites van BB wordt gedaan, dan weer op Facebook, dan weer op Twitter. Ik snap best dat je zoveel mogelijk users op al je socials wilt hebben, maar dit is toch niet meer te volgen? Althans, ik kwam er pas na 4 weken achter dat sommige dingen dus via Twitter werden bepaald bijvoorbeeld. Misschien word ik oud
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:12 schreef B00STER het volgende:
Ik probeer er echt op te letten heel hard, maar het is nu wel lastig om in het juiste forum te posten hoor haha. Ik moet iedere keer goed opletten of ik in de juiste zit.![]()
Valt me nog mee dat ik nog niet in JVJL ben geëindigd ondertussen.
Ik volg dat ook niet hoor vind het allemaal zo ontzettend negatief datieve daar mee gestopt benquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om te kijken, maar het lukt me niet om er twee tegelijk te volgen. Ik vind het gewoon gezellig om iets 'op' te hebben gedurende de dag. Gezien mijn beroep (ik maak muziek) kan dat niet altijd, maar ik vind zo'n altijd-aanwezige RLS wel fijn. Dus na BB zal ik toch wel weer terugschakelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg dat ook niet hoor vind het allemaal zo ontzettend negatief datieve daar mee gestopt ben
Dat was ook mijn idee (qua kijken, niet qua COS)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om te kijken, maar het lukt me niet om er twee tegelijk te volgen. Ik vind het gewoon gezellig om iets 'op' te hebben gedurende de dag. Gezien mijn beroep (ik maak muziek) kan dat niet altijd, maar ik vind zo'n altijd-aanwezige RLS wel fijn. Dus na BB zal ik toch wel weer terugschakelen.
Voor mij is het een soort van extra-leuk, omdat ik letterlijk op 20 minuten fietsen van de locatie van JVJL woon.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee (qua kijken, niet qua COS)
Ik heb het over twitter en facebook. De stream heb ik wel aan drie stuks twee vanEJVJL en een van BBquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om te kijken, maar het lukt me niet om er twee tegelijk te volgen. Ik vind het gewoon gezellig om iets 'op' te hebben gedurende de dag. Gezien mijn beroep (ik maak muziek) kan dat niet altijd, maar ik vind zo'n altijd-aanwezige RLS wel fijn. Dus na BB zal ik toch wel weer terugschakelen.
Oh zo! Ik volg alleen FOK! Ik ben alleen actiever in de fora van BB dan die van JVJL.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over twitter en facebook. De stream heb ik wel aan drie stuks twee vanEJVJL en een van BB
Kom je vast wel ergens tegen. Wat doe precies in de muziek?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:56 schreef B00STER het volgende:
Dus reken er vast op dat ik tzt in de verkeerde fora post @:Dotteke
Ik net anders omquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh zo! Ik volg alleen FOK! Ik ben alleen actiever in de fora van BB dan die van JVJL.
Ik ben componist, voor een reeks doeleinden, maar met name voor Amerikaanse producties.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je vast wel ergens tegen. Wat doe precies in de muziek?
Leuk hoor lekker met muziek bezig zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben componist, voor een reeks doeleinden, maar met name voor Amerikaanse producties.
Dat is het zeker! Maar maakt het lastig om een RLS te volgen soms haha!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor lekker met muziek bezig zijn
Ja dat zeker. Maar ik denk dat je meer voldoening haalt uit muziek makenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is het zeker! Maar maakt het lastig om een RLS te volgen soms haha!
Het ene project wel wat meer dan het andere. De mooiste projecten vind ik waar ik alle creatieve vrijheid krijg en niet van te voren zo'n beetje alle noten krijg voorgeschoteld. Dat zijn m.i. ook de mooiste composities.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar ik denk dat je meer voldoening haalt uit muziek maken
Creatieve vrijheid in de muziek is juist heel mooi dan kan je ook eens met iets totaal nieuws komen,quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het ene project wel wat meer dan het andere. De mooiste projecten vind ik waar ik alle creatieve vrijheid krijg en niet van te voren zo'n beetje alle noten krijg voorgeschoteld. Dat zijn m.i. ook de mooiste composities.
Precies. Ik vertel een regisseur ook niet hoe hij het shot moet maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creatieve vrijheid in de muziek is juist heel mooi dan kan je ook eens met iets totaal nieuws komen,
Welterusten!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik geef het op en ga naar bed
Truste 👋😘
7 weken ingehouden ??? Die is gek !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:26 schreef rinardo het volgende:
Ze heeft ze 7 weken ingehouden , daarom darmen verrot
Goedemorgenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niet per sé een probleem met deze SL. Ik heb al dagen 'Ali Burhan' in mijn hoofd zitten.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is dat lied van jou of'watermelon sugar , high'
hoor ik regelmatig aan de binnenkant van m'n schedel
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee ik heb veel muziek gemaakt, maar niet 'Ali Burhan' hoor!
Heyquote:
Op woensdag altijd vrij maar drink iedere ochtend met mijn zoon koffie dus sta ik vroeg op 😉quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyook weer vroeg prestent. Hoe laat begin jij met oppassen?
Maar op de andere dagen ga ik 6:50 de deur uitquote:Op woensdag 8 maart 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Op woensdag altijd vrij maar drink iedere ochtend met mijn zoon koffie dus sta ik vroeg op 😉
Maar vandaag weer weinig online want ik krijg vandaag mijn kronen en daarna verven in Rotterdam.
Drukke dag dus wanneer gaat je zoon verhuizen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Op woensdag altijd vrij maar drink iedere ochtend met mijn zoon koffie dus sta ik vroeg op 😉
Maar vandaag weer weinig online want ik krijg vandaag mijn kronen en daarna verven in Rotterdam.
Hey Rinardo, hoe voel je je nu?quote:
O je bent in Paris, geniet ervan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen! Ik ben voor werk en zaterdag nog even een dagje plezier in Parijs vanaf vanmiddag. Dus weinig inbreng van mijn kant deze dagen. Probeer natuurlijk wel mee te lezen
Hier geen vlokje sneeuw gezien nog deed vanmorgen verwachtingsvol de gordijnen open, maar nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:15 schreef Monique___ het volgende:
Gdmorguh![]()
Hier al sneeuwballen gevecht achter de rug![]()
Zometeen plaatje sneeuw schieten en dan hopelijk weer snel weg die zooi.
Dan woon je noordelijk boven de strook van nu. Hier ligt een paar cm en sneeuw nog goed.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Hier geen vlokje sneeuw gezien nog deed vanmorgen verwachtingsvol de gordijnen open, maar niets
Woon zeer dichtbij Zutphenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan woon je noordelijk boven de strook van nu. Hier ligt een paar cm en sneeuw nog goed.
Van die echte plaksneeuw.
Zaterdag gaat hij echt daar wonen…..quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke dag dus wanneer gaat je zoon verhuizen?
ahh dicht bij landal Coldenhove, daar ken ik het wel ja.quote:
Spannend Tuttebolleke.. loslaten..quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij echt daar wonen…..
Save tripquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag naar Londen, eind van de middag weer terug.
Nog maar even bakkie erbij pakken
En gewonnen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:15 schreef Monique___ het volgende:
Gdmorguh![]()
Hier al sneeuwballen gevecht achter de rug![]()
Zometeen plaatje sneeuw schieten en dan hopelijk weer snel weg die zooi.
Beetje zoals het hoort. Stem weg, slaaptekort en een prachtige kater 😾quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Weer fris en fruitig na de après ski?
hahaha gelijkstand.. ik werd bekogeld door zoontje maar stond de buur te bekogelen die wilde instappen hahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
En gewonnen?
[..]
Beetje zoals het hoort. Stem weg, slaaptekort en een prachtige kater 😾
In ieder geval niet verloren dusquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha gelijkstand.. ik werd bekogeld door zoontje maar stond de buur te bekogelen die wilde instappen haha
ging heen en weer hier.
Ahhh klinkt goed daar![]()
Hoe lang blijf je nog?
Nee hier ging het gelijk op allemaal bekogeldquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval niet verloren dus![]()
Deze week nog. Zaterdag weer thuis voor de liveshow
Spannendquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij echt daar wonen…..
Veel ski plezier en voorzichtig doen anders mag ik je komen halen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees vaak mee zonder streams aan, omdat dat te vermoeiend is voor mij, maar dit jaar wordt het me echt onmogelijk gemaakt, lezen zonder streams is niet meer mogelijk, met al die vreemde namen, die er hier gebruikt worden, mn lijstje die ik in begin bijhield, is te lang en niet meer overzichtelijk. hier valt nog wel mee, maar de cos ? wil niet, heb net nog even geprobeerd, maar zie dan staan dat ene ''spier'' met brood bezig is.... dan haak ik al weer af.quote:
Net sneeuwradar gekeken, alles over de onderkant van NL wij in Groningen krijgen niets, er ligt wel een laag, maar die zal wel verdwijnen vandaag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen! Ben maar eerst boodschappen gaan doen en daarna gedouched en omgekleed. Had weinig zin in bevroren haar bij de Appie
Straks van 13.00 tot 17.00 werken, dus nu ff rustig bakkie, broodje, streams en wat huishoudelijks. Hier gelukkig geen sneeuw, maar volgens de radar gaat het nog wel komen. Voor mij hoeft het niet
heerlijk man, genieten hoor, lekker vakantiequote:Op woensdag 8 maart 2023 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nu Chiara weg is en Danny terug vind ik het ook helemaal prima om een week niet te zien. Kijk volgende week wel weer of het mij nog kan boeienquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee hier ging het gelijk op allemaal bekogeld![]()
Terug voor de live show, al mis je nu ook niet veel zoals je terug kunt lezen her en der.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Veel ski plezier en voorzichtig doen anders mag ik je komen halen.
werkze!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef Ireth het volgende:
Appje van collega, of ik eerder/langer kan werken.![]()
Dus zit nu in de trein en moet werken tot 18.00
Hey Rinardo wat vervelend te lezen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik lees vaak mee zonder streams aan, omdat dat te vermoeiend is voor mij, maar dit jaar wordt het me echt onmogelijk gemaakt, lezen zonder streams is niet meer mogelijk, met al die vreemde namen, die er hier gebruikt worden, mn lijstje die ik in begin bijhield, is te lang en niet meer overzichtelijk. hier valt nog wel mee, maar de cos ? wil niet, heb net nog even geprobeerd, maar zie dan staan dat ene ''spier'' met brood bezig is.... dan haak ik al weer af.
Je hebt gelijk, die is om niet over te COSsen, als er af en toe eens iets onder kletsen voor bij komt is niet erg.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar is dit nu de Slow Cos geworden?![]()
Zie hier nu vaker twitter berichten voorbij komen die 'we' in de cos mochten zetten.
Mochten van mod allen niet in de COS erover discussiëren staat in feedback geloof ik of in eerdere COS.
Vraag het nog maar eens na omdat ik zelf ook twitter dingen op fok zet over bb.
voordeel van deze afdeling is dat alles hier mag, en stream en niet stream. en volgens mij is duidelijk uitgelegd wat in de cos mag. Ik krijg telkens een ongemakkelijk gevoel in de Cos, ben daar niet meer graag, teveel negativiteit, te veel vreemde namen, die er dagelijks bijkomen. Dat is hier niet zo, daarom ben ik hier vaker. de sfeer is niet zoals hij geweest is in de cos .quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
Zie hier nu vaker twitter berichten voorbij komen die 'we' in de cos mochten zetten.
Mochten van mod allen niet in de COS erover discussiëren staat in feedback geloof ik of in eerdere COS.
oh, dan houd het voor mij ook op, wel vreemd dat ik afgelopen week geen waarschuwing heb gehad over mijn aanwezigheid en schrijven hier. het twitter bericht wat ik zo straks poste waar het nu over gaat, was op dat moment zelfs off topic. schiet mij maar lek ik snap er nu niets meer van . een SC van BB waar niet over BB gesproken mag wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Lieve mensen dit topic is niet bedoeld om te gaan cossen. Hier kan je gezellig over van alles en nog wat babbelen.
ALs we nu met zijn allen de bewoners gewoon bij de naam noemen dan is het voor de meelezers onder ons ook te doen om mee te lezen.
bovenstaand bericht blijkt dus niet te kloppen, helaas..quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
voordeel van deze afdeling is dat alles hier mag, en stream en niet stream. en volgens mij is duidelijk uitgelegd wat in de cos mag. Ik krijg telkens een ongemakkelijk gevoel in de Cos, ben daar niet meer graag, teveel negativiteit, te veel vreemde namen, die er dagelijks bijkomen. Dat is hier niet zo, daarom ben ik hier vaker. de sfeer is niet zoals hij geweest is in de cos .
Je mag het wel over BB hebben en het gaat ook niet over dat twitter berichtjequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh, dan houd het voor mij ook op, wel vreemd dat ik afgelopen week geen waarschuwing heb gehad over mijn aanwezigheid en schrijven hier. het twitter bericht wat ik zo straks poste waar het nu over gaat, was op dat moment zelfs off topic. schiet mij maar lek ik snap er nu niets meer van . een SC van BB waar niet over BB gesproken mag worden
heb gister een poll , de grootste van Internet gepost in de COS , voorheen vroeg men zelfs om die poll, werd hij gedeeld door iedereen, poste iedereen hem, en ik werd weggejoeld, mensen reageerden zo raar op mijn bericht, dat ik hem zelfs verwijderd heb, snap je dat iemand dan denkt, laat dan maar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
Klopt dat is ook niet fijn maar, heb soms het gevoel dat een en ander wat er staat heel persoonlijk wordt opgevat. En vermoed lang niet altijd zo bedoeld word.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die is om niet over te COSsen, als er af en toe eens iets onder kletsen voor bij komt is niet erg.
Maar dat mensen zich niet fijn voelen om de COS te lezen en te posten is toch wel erg.
Ik zat gister in de COS toen je het plaatste , had zelf niet het idee dat je weggejoeld werd. Werd (meen ik ) alleen gezegd dat de polls de laatste tijd niet kloppen.. door 2 mensen meen ik of wellicht 3 maar vond het zelf niet vervelend overkomen, rot dat het bij jou dus zo binnen is gekomen en je daarom alles meteen weghaalde.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb gister een poll , de grootste van Internet gepost in de COS , voorheen vroeg men zelfs om die poll, werd hij gedeeld door iedereen, poste iedereen hem, en ik werd weggejoeld, mensen reageerden zo raar op mijn bericht, dat ik hem zelfs verwijderd heb, snap je dat iemand dan denkt, laat dan maar.
Volgens mij ging dat meer over het feit dat de POLS vaak niet kloppenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb gister een poll , de grootste van Internet gepost in de COS , voorheen vroeg men zelfs om die poll, werd hij gedeeld door iedereen, poste iedereen hem, en ik werd weggejoeld, mensen reageerden zo raar op mijn bericht, dat ik hem zelfs verwijderd heb, snap je dat iemand dan denkt, laat dan maar.
Namen hoeven helemaal niet anders te worden het was een vriendelijke vraag meer niet er staat ook duidelijk bij dat het niet verplicht is maar het fijn zou zijn als men er dan tussen haakjes de naam bij wilde zetten dit voor mensen die niet de hele dag kunnen kijken maar wel terug lezen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Dotteke niet heel naar bedoeld hoor maar het is erg streng tegenwoordig met knippen en nu de namen aanpassen die al heel gedurende bb gezegd worden, ik begrijp dat er persoon het misschien niet begrijpt maar meerdere vinden het wel ok het is zo jammer de lol gaat echt wel beetje eraf zo om alles over 3 topics te verplaatsen en alles
meen me echt te herinneren dat voorheen echt niet zo streng was hier.
nogmaals niet kwaad bedoeld maar moet me even van het hart af
bericht van Gerrie is ook geknipt nu juist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 08-03-2023 18:51:17 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Namen hoeven helemaal niet anders te worden het was een vriendelijke vraag meer niet er staat ook duidelijk bij dat het niet verplicht is maar het fijn zou zijn als men er dan tussen haakjes de naam bij wilde zetten dit voor mensen die niet de hele dag kunnen kijken maar wel terug lezen.
Als er veel klachten komen van mensen over dat ze balen dat er offtopic gekletst wordt en het niet over de streams gaat. Moeten we daar ook rekening mee houden het zijn ook users van FOK!
En verwijs ik de offtopic posters naar de SC.
Dan posten er mensen in de SC en gaat het soms ook over BB dan zijn er weer mensen die het niet leuk vinden dat er in de SC gecost wordt. Je kan het nooit voor iedereen goed doen.
In de regels staat nu eenmaal dat je ontopic moet blijven. En heus niet ieder offtopic bericht wordt geknipt.
Wat mij betreft zouden de SC en de COS samengevoegd mogen worden maar daar zijn vee users het niet mee eens, dat is al eens geopperd.
Mensen willen in de COS lezen wat er op de streams gebeurd.
Hier onder de regels nog een keer.ja heb het vermoeden dat er niet zoveel mensen zijn die klagen erover, en dat de meerderheid het juist niet erg vind en het wel gezellig vind ook zoals Kodiak zegt ben het wel eens met hem ook van mijn mogen die topics gewoon samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben iemand die ook vaak achteraf moet na lezen ten eerste haat ik lezen eigenlijk maar de cos terug lezen vind ik niet zo heel erg tovert af en toe nog een lach op me gezicht met de grapjes tussendoor.
en als er iets is wat me niet boeit scroll ik gewoon door maak daar niet zo een punt van hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 08-03-2023 18:52:14 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Het was ook niet mijn doel een discussie te starten, enkel te reageren op de inhoud van je bericht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel mensen zoveel wensen en daar daarom zijn er regels.
Het is nu eenmaal zo dat de COS over de streams gaat en niet over andere dingen.
Ik heb net de regels gepost dus voor mij is deze discussie nu ook wel klaar.
De benen leeg?quote:
wil niet zeggen of hun het erg vindenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:54 schreef rinardo het volgende:
van de week heeft iemand me laten zien hoe je kan zien, hoeveel mensen er mee lezen zonder te posten, daar schrok ik van, en dan kan ik me ook wel voorstellen dat het fijn is als het on topic is.
voorbeeld, deze topic heeft 215 meelurkers zonder te posten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De benen leeg?
Je bedoeld de ski's af?
Proost Engine
Morgen spierpijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had vandaag gewisseld met een vriend. Hij mijn snowboard en ik zijn ski's. Dat was best hard werken
klopt, maar denk dat als je niemand kent van de posters in de Cos, je het niet echt belangrijk vind om te weten, wat pietje eet of klaasje drinkt, of welke muziek jantje leuk vind.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil niet zeggen of hun het erg vinden
Werken op vakantiequote:Op woensdag 8 maart 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had vandaag gewisseld met een vriend. Hij mijn snowboard en ik zijn ski's. Dat was best hard werken
Net gemaakt, vandaag niets gebeurd eigenlijk, avondeten wel leuk,lekker,geinigquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Ireth het volgende:
Onderweg naar huis! Geen streamverslagen vandaag??
Zeg, mensen doen ook wel eens andere dingen hoor zoals huishouden enzo....quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Ireth het volgende:
Onderweg naar huis! Geen streamverslagen vandaag??
Je dag goed besteed dus zoonlief weer blij.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zooooo ben er weer 😃
Lekker geverfd, ook in de slaapkamer de verwarmingsbuizen wit gemaakt want gele buizen tegen een witte muur ziet er niet uit.
Ben ook nog oud afplak tape tegen dat was een klein irritatie puntje 🫣
Morgen gaan mijn dochter en zoon ff naar de Ikea voor wat meubels die praktisch zijn voor kleine appartementen.
En ik morgen werken, vergadering en daarna weer werken.
Soms ook wel eens koken tussen doorquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeg, mensen doen ook wel eens andere dingen hoor zoals huishouden enzo....
Inderdaad, niet logisch, ben het met je eens, denk dat hij in een dipje zit, en hij is het niet met de terugkomst eens van danny!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:09 schreef B00STER het volgende:
Ik lees in de COS dat Bart geen zin meer heeft en dat men denkt dat dit komt omdat hij 'inziet dat hij gaat verliezen'. Hoe dan?? Die man heeft nog nooit op de bank gezeten, kan totaal geen peiling hebben van zijn populariteit en daarnaast, je gaat toch niet 10 weken in een huis zitten om 3 weken voor de eindstreep vrijwillig eruit te gaan? (Tenzij je fysieke klachten hebt zoals Rob, of wat er ook met Chiara was). Ik snap die motivatie niet? Ik heb niet alles gelezen, maar is toch niet logisch?
Hoop het 😉 dankjewel heb ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je dag goed besteed dus zoonlief weer blij.
Gaat vast wel komen toch?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hoop het 😉 dankjewel heb ik nog niet gehoord
Hij is niet de enige lees ik (ik ben in de minderheid van mensen die het wel leuk vinden dat hij terug is heb ik gemerkt haha). Maar ik zou het echt zonde vinden als hij er de brui aan geeft!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inderdaad, niet logisch, ben het met je eens, denk dat hij in een dipje zit, en hij is het niet met de terugkomst eens van danny!
zijn aannames voor hetzelfde geld vinden ze het wel gezellig ook zo en dat er daarom ook gelurkt word omdat fok gezellig isquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar denk dat als je niemand kent van de posters in de Cos, je het niet echt belangrijk vind om te weten, wat pietje eet of klaasje drinkt, of welke muziek jantje leuk vind.
Jij leest niet graag meer in de cos, maar dit las ik in de berichten van o.a.: Kayro, Jockari,quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:20 schreef B00STER het volgende:
Maar ik zou het echt zonde vinden als hij er de brui aan geeft!
Ik lees vaak graag de COS hoor! Alleen de laatste dagen vind er erg veel negativiteit heersen, dus ik lees niet alles met terugwerkende kracht terug bedoelde ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jij leest niet graag in de cos, maar dit las ik in de berichten van o.a.: Kayro, Jockari ,
Bart hoopt dat hij genomineerd wordt en eruit gestemd wordt, is er klaar voor. Hij heeft het gehad.
Schijnt te maken te hebben met zijn verlof in het leger.. hoorde ik afgelopen week met de mannen onder elkaar.
Goed zo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik lees vaak graag de COS hoor! Alleen de laatste dagen vind er erg veel negativiteit heersen, dus ik lees niet alles met terugwerkende kracht terug bedoelde ikAls ik aanwezig ben lees ik gewoon mee. Maar dank je!
als ze dat gezellig zouden vinden, zou de sc dus net zo veel lurkers moeten hebben, en die heeft er maar 52 , maar je hebt gelijk, zijn aannamesquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn aannames voor hetzelfde geld vinden ze het wel gezellig ook zo en dat er daarom ook gelurkt word omdat fok gezellig is
zijn hier minder lurkers omdat het niet echt duidelijk is dat als er geknipt word dat het dan hierheen gaat zelfs ik vernam dit pas van de week en ik zit hier al 3 jaar dus dan weten de lurkers het al helemaal niet en ja dan heb je hier minder lurkersquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
als ze dat gezellig zouden vinden, zou de sc dus net zo veel lurkers moeten hebben, en die heeft er maar 52 , maar je hebt gelijk, zijn aannames
Wat geknipt wordt gaat nooit hier heenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn hier minder lurkers omdat het niet echt duidelijk is dat als er geknipt word dat het dan hierheen gaat zelfs ik vernam dit pas van de week en ik zit hier al 3 jaar dus dan weten de lurkers het al helemaal niet en ja dan heb je hier minder lurkers
oh ok dus dan is het gewoon weg ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat geknipt wordt gaat nooit hier heen
Alleen af en toe een reeks offtopic posten.
wilde net zeggen, dat gebeurd nooit, enkel als de mods je hierheen verwijzen omdat je off top gaatquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat geknipt wordt gaat nooit hier heen
Alleen af en toe een reeks offtopic posten.
Vind het onder tussen wel genoeg. `lees de topic pointer en de regelsquote:
O dat is minder. Beterschap voor haar hopelijk niets ergsquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
even wat anders Gerrie is vanaf zeker wel vanaf uur 4 op de eerste hulp, ze had hoge infectiewaardes in der bloed dus moest van de dokter erheen en nu zit ze daar te wachten en weten nu nog niets nieuws verder
ik mis er heel veel van vorig jaar iets met utopia als naam ook, s1lverz, tiki, just me, poesjuh, kangap, greysbonesquote:
just me is overleden , las ik gisteren , staat in de OAquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik mis er heel veel van vorig jaar iets met utopia als naam ook, s1lverz, tiki, just me, poesjuh, kangap, greysbones
oh jee , de dag na haar verjaardag, wat erg, veel beterschapquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
even wat anders Gerrie is vanaf zeker wel vanaf uur 4 op de eerste hulp, ze had hoge infectiewaardes in der bloed dus moest van de dokter erheen en nu zit ze daar te wachten en weten nu nog niets nieuws verder
oh my , oeps dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
just me is overleden , las ik gisteren , staat in de OA
rinardo, de lurkers, de lezers, lezen jouw trouwe streamverslagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
als ze dat gezellig zouden vinden, zou de sc dus net zo veel lurkers moeten hebben, en die heeft er maar 52 , maar je hebt gelijk, zijn aannames
Wat is de OA?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
just me is overleden , las ik gisteren , staat in de OA
quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Officiële Aankondigingen, maar het is hier dus enkel Aankondigingen, maar wel officieel denk ik
Just me is helaas overleden rinardoquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik mis er heel veel van vorig jaar iets met utopia als naam ook, s1lverz, tiki, just me, poesjuh, kangap, greysbones
GC / just me is overledenquote:
ohhhhh hoe lief, ik krijg er gewoon kippenvel van, nooit gedacht dat een post zo gewaardeerd kon worden, wat fijn te horen!!! en jij reageert bijna nooit, en nu ...... ik zie dat je ALTIJD mn SV liked !! mn dank daarvoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
rinardo, de lurkers, de lezers lezen jouw trouwe streamverslagen.
En jij bent heel handig met al die polls te vinden op het internet, ik kan die zelf niet vinden op het internet, alleen je haalde je gisteren de foto van de BB poll weg nadat Jockari schreef : "Vertrouw die poll van monsieur de bedrieger, euh de Volder niet. "
Nou dat schrijft Jockari al bijna drie jaar na elke plaatsing van de poll van Volder. Terwijl de poll van Volder vele keren gelijk kreeg alleen met dat gerotzooi van de febo, raakt de voorspelling poll compleet in de war.
Ik kan me voorstellen dat jij je nog heel zwak kan voelen van de meerdere dagen in het ziekenhuis vorige week tot het weekeinde, maar echt laat je niet afschrikken door reacties op een poll. Nu kunnen die lurkers, lezers door 1 of 2 opmerkingen de poll niet meer bekijken. Ook mijn dochtertje en ik niet.
ja zijn ook namen die ik mis greybones zit in andere forum had ik vernomen mis er nog 1 ben naam weer kwijt maar iemand had al gecheckt dat die al hele tijd niet geweest isquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja afwachten nog duurt erg lang weer op de eerste hulpquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Beterschap voor haar hopelijk niets ergs
Duurt dat altijd lang minimaal al een uur voor de meeste uitslagen van het bloedprikken binnen zijn. heb je nu al wat gehoord?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja afwachten nog duurt erg lang weer op de eerste hulp
niet echt nog ze vermoeden nierbekkenontsteking maar nog niets met zekerheidquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt dat altijd lang minimaal al een uur voor de meeste uitslagen van het bloedprikken binnen zijn. heb je nu al wat gehoord?
gaat een lange nacht worden voor haar en haar geliefdenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt nog ze vermoeden nierbekkenontsteking maar nog niets met zekerheid
hoop het niet voor der ze was alleen gegaan ik hoefde niet mee zei zequote:Op woensdag 8 maart 2023 20:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
gaat een lange nacht worden voor haar en haar geliefden
ze had al laten weten ook was het bij haar gebeurd dat was de bitch in haar naar boven gekomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
Grace is woedend op de productie van Big Brother. Afgelopen week kozen de makers ervoor om de vrijwillig naar huis vertrokken Chiara te vervangen voor een oud-bewoner. Daardoor kon Danny terugkeren in het Big Brother-huis en dat is volgens Grace, die vorig jaar zelf meedeed aan het programma, allesbehalve eerlijk.
Wat een grap
Grace begrijpt helemaal niets van de keuze om Danny terug te brengen in het huis. “Mensen die Jason, Bart en Michelangelo kwalijk nemen en niet begrijpen hoe fucked up dit is. Wat een grap”, schrijft ze op haar Twitter-account. Daarmee is de kous echter nog niet afgedaan.
Hij weet alles
“Het is gewoon zo dat die jongen al vijf weken eruit is en hij heeft zichzelf helemaal weer opgeladen. Hij weet alles wat gaande is en hoe hij nu moet spelen. Straks krijgt hij nog een vaste plek in de finale ook. Ik zeg bullshit, ik begrijp alle woorden van Jason. Dit is allesbehalve eerlijk!”, aldus Grace. Zij is dan ook op zijn zachtst gezegd not amused door de keuze van Big Brother.
https://lovereality.nl/bi(...)llesbehalve-eerlijk/
O dat is pijnlijk. Sterkte voor haarquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt nog ze vermoeden nierbekkenontsteking maar nog niets met zekerheid
Team. Hier dus ook. Kan het niet afwachten. Ik hou wel van sneeuwquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef rinardo het volgende:
even de sneeuwradar bekeken, poeh he, komt nog wat over ons landje heen
[ link | afbeelding ]upload http
shit vergeten, maar dit ga je niet menen> hahhaha en bart gaat daarmee akkoord?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef rinardo het volgende:
hahaha in de uitzending
[ link | afbeelding ]
ja echt he, de grappenmaker, die komt overal mee weg of niet haahahquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit vergeten, maar dit ga je niet menen> hahhaha en bart gaat daarmee akkoord?
Bart kan wel mee doen aan wie is de molquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef rinardo het volgende:
hahaha in de uitzending
[ link | afbeelding ]
maar dit kan in cos toch ook ik raak nu helemaal van de leg hoor maar goedquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef rinardo het volgende:
hahaha in de uitzending
[ link | afbeelding ]
had gekunt iddquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dit kan in cos toch ook ik raak nu helemaal van de leg hoor maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |