SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De TT is nog niet goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
en het werd stil...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er mis met de TT dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, is toch goed. Dodetopicspel of DodeTopicSpel.quote:
Maar dat verschil is vast goed weggeprogrammeerd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is altijd Dodetopicspel geweest Maan maakt er steeds DodeTopicSpel vanquote:Op maandag 6 maart 2023 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, is toch goed. Dodetopicspel of DodeTopicSpel.
Maar dat verschil is vast goed weggeprogrammeerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie nu dat Dode met een hoofdletter staat
Als ik een eind terug kijk zie ik zonder hoofdletter staat
Ik heb geen idee
@Paul moet hier maar naar kijken die is hier mod ik niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent gastmod.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie nu dat Dode met een hoofdletter staat
Als ik terug kijk zie ik dat de eerst in de rij zonder hoogdletter staat
Ik heb geen idee
@:Paul moet hier maar naar kijken die is hier mod ik niet![]()
Ja, het is Paul zijn pakkie an. Nouja, als de dts teller maar werkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh is hij jarig? Gefeliciteerd @DerRabbitquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En goedemorgen jij. Koffie?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@bondage werkt de teller als de TT anders is dan dodetopicspel ?quote:Op maandag 6 maart 2023 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent gastmod.![]()
Ja, het is Paul zijn pakkie an. Nouja, als de teller maar werkt.
Er staat nu Dodetopicspel
IWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu al 4. Zo, je bent van plan eens stevig uit te pakken met deze werkweek. Voorjaarkriebels zeker?quote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al 4 bakken op
Iets teveel van het goedeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee al een poos wakker GGquote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al 4. Zo, je bent van plan eens stevig uit te pakken met deze werkweek. Voorjaarkriebels zeker?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wel een paar meerquote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al 4 bakken op
Iets teveel van het goede
Ik zag iets dan 4:40 staan bij de eerste post...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O was al eerder op nog even geklungeld hier in huisquote:Op maandag 6 maart 2023 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zag iets dan 4:40 staan bij de eerste post...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Laf zonneaanbidderquote:
Nu de oplader kwijt. Waar ligt die nou weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De zon bestaat terminste.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ja, hij kijkt naar het reeks id en zoekt niet op het topic. Voorheen was dat wel zo en werkte het niet meer indien de TT niet goed was.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Bondage werkt de teller als de TT anders is dan dodetopicspel ?
Er staat nu Dodetopicspel
I![]()
Ja, hier schijnt nu ook de zon maar is het wel rond het vriespunt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat? sneeuw gehad?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
thnx, dan pas ik niets aan dan is het aan @Paulquote:Op maandag 6 maart 2023 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt naar het reeks id en zoekt niet op het topic. Voorheen was dat wel zo en werkte het niet meer indien de TT niet goed was.
Gelukkig maar, hier ziet het er nog niet uit dat we lente temperaturen gaan krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja dat is all meer dan 1,5 jaar zoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hey Plyquote:
dus de TT moet gewoon DodeTopicSpel kunnen zijnTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
O echt, van de vorst of van de sneeuw? Of woon jij in het buitenland?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, heeft behoorlijk gesneeuwd hier. De zon komt er nu door en het is aan het smelten maar wel wel mooi vanmorgen.quote:![]()
Hier ook zonnig, maar niks in nhquote:Op maandag 6 maart 2023 09:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, heeft behoorlijk gesneeuwd hier. De zon komt er nu door en het is aan het smelten maar wel wel mooi vanmorgen.![]()
Da's mooi. Er is een keer geklooid met de TT inderdaad, stond er een 0 ipv een O. Of een ander vreemd teken.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt naar het reeks id en zoekt niet op het topic. Voorheen was dat wel zo en werkte het niet meer indien de TT niet goed was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sneeuw. Noordbroek kun je als buitenland zien maar officieel ligt het in Nederlandquote:Op maandag 6 maart 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, van de vorst of van de sneeuw? Of woon jij in het buitenland?![]()
![]()
O lucky you hopelijk vallen wij hier ook nog in de prijzen deze weekquote:Op maandag 6 maart 2023 09:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Sneeuw. Noordbroek kun je als buitenland zien maar officieel ligt het in NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
16 en zonnig hiero. Het is nog vroeg.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier schijnt nu ook de zon maar is het wel rond het vriespunt.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Klopt. Overigens werkte de telling toen nog wel maar kon Monitor het topic niet meer vinden.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Er is een keer geklooid met de TT inderdaad, stond er een 0 ipv een O. Of een ander vreemd teken.![]()
Het heeft een wikipedia pagina zelfs... meerdere talenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Sneeuw. Noordbroek kun je als buitenland zien maar officieel ligt het in Nederland
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap dat geklooi met die TT ook nooit laat lekker alles tussen de [ ] staan denk ik dan is al jaren een regelquote:Op maandag 6 maart 2023 09:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Overigens werkte de telling toen nog wel maar kon Monitor het topic niet meer vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: