Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuwquote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn telefoon gaat het vannacht sneeuwen... Ik ben benieuwd of ik dat zo nog gaan zien (stuiter door het huis momenteel)
(ik ben fan van je ondertekst trouwens)
Ja klopt, maar woensdag komt mij bijzonder... onhandig uitquote:Op maandag 6 maart 2023 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat zelden sneeuwen als ze zeggen dat het gaat sneeuwen. Helaas, want ik hou wel van sneeuw
En dank je! Is al zo oud dat ik even moest kijken wat ik als ondertekst had.
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:19 schreef Blues het volgende:
Er was ook veel geluid en bewegend licht. Prachtig, echt waar, maar moest tegelijkertijd ook aan de vogels in t bos denken.
Qua vooravond van het broedseizoen lijkt het me toch niet handig begin maart
Ja klopt! Ik ga met mijn andere zus dit keer. Dus hopen dat we geen ruzie krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je naar je zus?
Jij hebt toch een zus in Spanje?
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Veel geblaat, weinig wol, past bij het spel.
quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel nog steeds Weerwolven van Wakkerdam met een groep vrienden en vandaag zijn de burgemeestersverkiezingen. Ik heb mezelf kandidaat gesteld met een gepassioneerde speecht van ChatGPTHet was heel erg veel krachtige taal terwijl ik eigenlijk niets zei, heel mooi politiek dus!
GK en KKquote:Op maandag 6 maart 2023 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Mooi, @:Blues!
Groot kind is vandaag thuis, zometeen naar de podotherapeut, daarna met het hele gevolg naar het ziekenhuis voor controle van klein kind, dan de zwijnenstal kamer van groot kind opruimen. Ik ging liever slapen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Druk op kantoor alweer en zo geen zin. Nika is weer niet in orde. Straks naar de tandarts, kan er ook wel bij
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
Hahahahaquote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik geloof dat ik wel 5x zeg dat ik betrouwbaar ben en voor een veilige samenleving ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Goeie.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt![]()
Wel bizar eigenlijk; de weer-plugin in ons intranet claimt dat het die nacht (en dag er na) +8 zal zijn. Hoe dat combineert met sneeuw....quote:Op zondag 5 maart 2023 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt woensdag sneeuw verwacht; die ganzen gaan er alsnog vandoor
Of..........quote:Op maandag 6 maart 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Jongste appt. Ze moeten in de klas blijkbaar stemmen. Maatschappelijke orientatie. Waar hij op moet stemmen.
Dus ik vraag: heb je geen informatie over de partijen enzo dan gekregen? Nee, heeft hij niet.
Volgens zijn klasgenoten telt het mee voor de verkiezingen. Dus ik heb maar gezegd dat de docent nog heel wat werk te verrichten heeft als zijn klasgenoten dat denken (ze zijn rond de 12 jaar)
Maar kinderen laten stemmen zonder ze gedegen informatie te geven... En het raar vinden dat er steeds minder mensen gaan stemmen
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Of..........
hij heeft niet goed opgelet.
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:31 schreef AnneX het volgende:
Gaat het met kaatje beter, doet Nika weer vreemd.![]()
MnX gaat met 2 mensen een auto ophalen in Terneuzen, zeker 2 uur rijden.Gezellig opgepropt zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik eens gaan doen op de vrije maandag?
Misschien : Drie keukenladen met voorraad uitruimen.![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Gezellig opgepropt zitten![]()
Wilde jij niet gezellig mee? Is nog een plekkie over toch?
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is de eerste les van dit vak, dus die kans acht ik onwaarschijnlijk
Heb je wel een beetje een uniform systeem, of ook nog allemaal verschillende potjes?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dak kan open, tis een cabriolet.![]()
Drie laden uitgeruimd en schoon. Ging zo lekker dat de volgende lade een optie werd!
Als…als…dan is de ergste rommella aan de beurt: kruiden en specerijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
[ Bericht 38% gewijzigd door AnneX op 06-03-2023 12:25:28 ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fraai zeg! Makkelijk hoor: jij bent pas verhuisd![]()
Euh nee…vage poging gedaan.
Dat bleef bij pogen: mislukt.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…O hemeltjeliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…dan zou ik toch op z'n minst proberen alles op alfabet te zetten, en als er kruiden aangevuld moeten worden zoveel mogelijk van hetzelfde merk kopen.
Overigens koop ik de meeste kruiden in grotere zakken bij de toko/internationale supermarkt, en die giet ik dus over in die potjes. Scheelt best wel wat geld vergeleken met bijv. de Jumbo of AH.
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fraai zeg! Makkelijk hoor: jij bent pas verhuisd![]()
Euh nee…vage poging gedaan.
Dat bleef bij pogen: mislukt.
Zal even een pic maken van de huidige laden. Kun je lachen…Dit ziet er zo gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder…
Hieruit spreekt de assumptie dat je alleen klassikaal, stilzittend, in absolute stilte kunt leren?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soms loop ik tijdens de lessen door de basisschool om koffie te pakken als wij in de Bieb werken: klasdeuren open, filmpjes op het digibord, dansjes in de klas. Overal groepjes kinderen, die samenwerken (?) of alleen. Heel veel koptelefoons in de klas.
Toch zijn de prestaties vooruit gegaan de afgelopen jaren, volgens de rapportages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |