22.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij heeft Max nu op 21 verschillende circuits gewonnen
Wat ik zag was een lesje autoracen van Alonso aan Hamilton. Zag jij dat niet?quote:Op zondag 5 maart 2023 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk Alonso en Hamilton was wel even leuk, maar die Aston Martin was veel te sterk.
Well, life's a bitch, then you die.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij moet momenteel wel erg laag, hoor. Ze kunnen de strijd niet van Ferrari winnen, Aston Martin komt ze voorbij en bij Red Bull komen ze niet eens in de buurt. Ik snap best dat ze daar niet blij mee zijn.
Ja, gewoon een goede auto bouwen zou een leuk begin zijn. Het is niet alsof ze de middelen niet hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Well, life's a bitch, then you die.
Misschien moeten ze ophouden met janken en gewoon aan de slag gaan. Hoor jij de managers van Haas, Williams en AT zo janken? Ik niet.
Nee want ieder weldenkend objectief mens ziet dat de Aston sneller is dan de Mercedes. Maar ja dat jij zo biased bent als een Nelson van Viaplay wisten we al langer.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat ik zag was een lesje autoracen van Alonso aan Hamilton. Zag jij dat niet?
Mocht dit zo zijn en daarachter vechten 3 teams om de 2e plek vind ik dat nog niet heel erg.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull poept iedereen weer onder dit seizoen.
Ferrari had er vorig seizoen wel minstens 3 meer van hem mogen afpakken, dat klopt. Maar feit is dat de overwinningen tussen 2014 en 2022 onevenredig vaak bij één en hetzelfde team terecht kwamen voor die ongekend lange periode. Dan komen alle coureurs van andere teams veel moeilijker aan hun overwinningen en niet alleen Verstappen. Er zijn wel een dozijn coureurs die niet lekker aan hun persoonlijke erelijstjes hebben kunnen werken in die periode, terwijl coureurs als Rosberg en Bottas dat wel konden. .quote:Op zondag 5 maart 2023 18:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aangaf dat die vergelijkingen moeilijk zijn te maken.Er zijn ontzettend veel factoren die het vergelijk lastig maken. Overigens is het natuurlijk niet alleen 'Verstappen vs. de Mercedessen', alsof er voor de rest geen andere teams of coureurs meereden. Een minder dominant Mercedes had niet automatisch ingehouden dat Verstappen veel meer GPs had gewonnen. Vettel heeft in zijn Ferrari-periode ook nog een redelijk aantal GPs gewonnen en Ricciardo als RB-teamgenoot heeft er ook een aantal gepakt.
Daarnaast: als je "als Mercedes niet zo dominant was geweest" als extern argument buiten de coureur zelf om gebruikt, werkt dat ook de andere kant op. "Als de concurrentie sterker was geweest, had Verstappen misschien wel minder GPs gewonnen dan nu".
Ieder weldenkend objectief mens ziet dat Alonso wel een racer is en Lulu niet. Dus ik blijf bij raceles.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee want ieder weldenkend objectief mens ziet dat de Aston sneller is dan de Mercedes.
T/m 2020 bedoel jequote:Op zondag 5 maart 2023 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is dat trouwens dezelfde manier waarop ieder weldenkend objectief mens van 2014 t/m 2021 zag dat Mercedes sneller was dan iedereen? Of is dat anders?![]()
Nee, ik bedoel t/m 2021. Mercedes was ook in dat seizoen het sterkste team. Ze hadden alleen niet de beste coureur.quote:
Frame alles maar hoe het jou beter uitkomt inderdaad. Zeker doen. Vind het zelf een beetje opportunistisch, maar als jij er gelukkig van wordt.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ieder weldenkend objectief mens ziet dat Alonso wel een racer is en Lulu niet. Dus ik blijf bij raceles.![]()
Wie ontkent dat dan?quote:Is dat trouwens dezelfde manier waarop ieder weldenkend objectief mens van 2014 t/m 2021 zag dat Mercedes sneller was dan iedereen? Of is dat anders?![]()
Mwah, ik denk dat je wel kunt stellen dat Red Bull de auto behoorlijk goed voor elkaar had in 2021. Het gat dat Mercedes in de voorgaande jaren had was veel minder aanwezig dankzij de komst van Honda bij RBR.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel t/m 2021. Mercedes was ook in dat seizoen het sterkste team. Ze hadden alleen niet de beste coureur.
Fernando gleed gewoon naar buiten omdat hij te veel snelheid de bocht in meenamquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis pakte die Alonso wel mooi bij de start trouwens.
En zag je de lijn die Lewis nam toen Fernando het probeerde die eerste keer? Die heb ik nog nooit gezien. ONironisch een INNOVATIEVE lijn.
Nou wat een raceles. Lewis was gewoon sterk.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Fernando gleed gewoon naar buiten omdat hij te veel snelheid de bocht in meenam
Dat je het woord 'toegeven' gebruikt zegt heel veel. Raar frame weer.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou wat een raceles. Lewis was gewoon sterk.
Maar ja niemand hier geeft dat toe. Ik wel.
Maakt niet uit welk woord ik ervoor gebruik. “Erkennen” had ook gekund. Lekker boeiend. Het gaat erom dat hier structureel 1 driver altijd maar door de mangel moet worden gehaald.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat je het woord 'toegeven' gebruikt zegt heel veel. Raar frame weer.
Als iedereen er zo over denkt zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk woord ik ervoor gebruik. “Erkennen” had ook gekund. Lekker boeiend. Het gaat erom dat hier structureel 1 driver altijd maar door de mangel moet worden gehaald.
Nou daar steek ik een stokje voor. Wat mensen ook van me mogen denken. Ik ben nou eenmaal een gelijkheidsstrijder.
Drogreden.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |