Dat is meestal ook subjectief maar ben het wel met je eens dat Tadic op dit moment de beste aanvaller van de Eredivisie is, maar dat is met name omdat er nauwelijks concurrentie is.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd een beetje subjectief alleen dit is tenminste nog meetbaar, maar dat Simons de grootste positieve verrassing van dit seizoen is ga ik wel in mee hoor.
Dat komt door de koffie op de herdgang, 1 dag daar en ze zijn zo.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat Simons de grootste janksmoel heeft van de Eredivisie.
Oneens, dat is Veerman, maar wel grappig dat Simons en Tadic ook die top 3 completeren ja.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat Simons de grootste janksmoel heeft van de Eredivisie.
Luuk staat bovenaan, beetje flauw dat je PSV het volledige podium niet gunt.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, dat is Veerman, maar wel grappig dat Simons en Tadic ook die top 3 completeren ja.
Hoe ben ik die vergeten, excuses!quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk staat bovenaan, beetje flauw dat je PSV het volledige podium niet gunt.
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn kapsel helpt ook niet mee en ik denk dat @Tarado gelijk heeft dat het iets is met de koffie daar want bij de jeugd was het minder erg, maar goed dat is een discussie voor het PSV-topic.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.
Prima ventje verder en echt een leuke voetballer, had ik vooraf niet gedacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.
Had bij Ajax niet misstaanquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima ventje verder en echt een leuke voetballer, had ik vooraf niet gedacht.
Luuk als pinchhitter had ik ook niet zo raar gevonden maar dan wel voor een acceptabel salaris.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had bij Ajax niet misstaan
(als enige PSV'er trouwens denk ik)
En Brobbeyquote:Op maandag 6 maart 2023 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk als pinchhitter had ik ook niet zo raar gevonden maar dan wel voor een acceptabel salaris.
Vind het sowieso wel een faal dat er geen behoorlijke vervanger van Haller is gehaald, die gaf je toch de mogelijkheid van de lange bal.
Maar altijd genieten van zijn uitspraken.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.
Madueke heeft per gespeeld omdat die geblesseerd was.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.
Dat is waar inderdaad. Maar goed, Gakpogod heeft vorig jaar ook veel voor PSV verbloemd dus ik denk dat het niet zo gek is waar ze nu staan.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Madueke heeft per gespeeld omdat die geblesseerd was.
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd een beetje subjectief alleen dit is tenminste nog meetbaar, maar dat Simons de grootste positieve verrassing van dit seizoen is ga ik wel in mee hoor.
Ik weet niet of je nu serieus bent maar van Gimenez en Q Timber vind ik dat eigenlijk niet. Zeker Q Timber heeft echt niet goed gepresteerd.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.
Je bent gewoon jaloers dat wij wekelijks kunnen genieten van ras voetballer Simons terwijl jullie het moeten doen met kleurloze kneuzen als Taylor en Bergwijnquote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.
Kon je maar een beetje genieten.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat wij wekelijks kunnen genieten van ras voetballer Simons terwijl jullie het moeten doen met kleurloze kneuzen als Taylor en Bergwijn
Grappig. Ik als objectieve PSV supporter zie juist een volledig Ajax podium.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat siert jequote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grappig. Ik als objectieve PSV supporter zie juist een volledig Ajax podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |