lego shop in Utrecht, Amsterdam,den haag of leidschendam?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil van mijn contanten af. Waar kan ik Rivendell in een fysieke winkel kopen?
tof model, is die uit 2014 ofzo toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is klaar, jammer dat de cockpit klep bij ontvangst al een giga kras had deze zat los in de doos.
Tolkienwinkel in Leiden.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil van mijn contanten af. Waar kan ik Rivendell in een fysieke winkel kopen?
Is geloof ik alleen donderdag en zaterdag open.quote:
In Utrecht is de set ook compleet uitgestald te zien.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Is de nieuwequote:
ohwnee, een onthoofde R2quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:20 schreef Starflyer het volgende:
Ben nu bezig met deze. Moet alleen nog de bovenkant.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen dat ze die nu niet meer hebben, dus vooraf bellen kan geen kwaad.quote:
Van Rivendell willen we wel foto's zien natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Rivendell gekocht bij Lego Store Utrecht. Laatste doos, paar minuten voor sluitingstijd.
En eerder deze week stranger things upside down. Helaas al uit productie dus duur.
Die PAC-MAN wil ik dus ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende projectjes alweer besteld
die mars rover moet ik ook hebben voor de collectiequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende projectjes alweer besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |