Ik zag de neusgaten in eerste instantie als ogen, dan is het wel een beetje een vreemde setquote:Op maandag 1 mei 2023 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk mn Jurassic Park gate / trex in elkaar gezet. Erg tof om te bouwen en ziet er geweldig uit.
[ afbeelding ]
Ja zag deze laatst ook in de winkel staan. Zelfs mijn vrouw vond t wel vetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had gisteren Lego Optimus Prime in mijn handen.
Bijna meegenomen
Zelfs dat lame energie wapen zat erbij
[ afbeelding ]
Ik heb hem, hij staat op een vensterbank tussen het disneykasteel en het spookhuis inquote:Op donderdag 4 mei 2023 04:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind deze ook tof, maar past in mn hoofd niet bij de sets die ik normaal doe (Jurassic Park, Nintendo, architect). Kan immers niet alles kopen vind ik.
Tenzij ik creatief ben en 'm onder architect gooi. Maar dan is het hek van de dam en wil ik ook die boshut bijv. Daar heb ik toch allemaal geen plek voor
Ik had wel al bij een of andere dubieuze site gekeken maar daar werd het alleen verkocht inclusief een namaakversie van het kasteel. Maar nu bij Ali Express gekeken en daar worden verschillende lichtsets aangeboden. Heb er een besteld voor 34 euro, ben benieuwd of het wat is.quote:
Oh, die werken prima.. Heb er ook wel eens losse lichtsteentjes gekochtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:46 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb hem, hij staat op een vensterbank tussen het disneykasteel en het spookhuis in. Past ook totaal niet bij elkaar maar het moet wel want ik heb geen ruimte verder.
[..]
Ik had wel al bij een of andere dubieuze site gekeken maar daar werd het alleen verkocht inclusief een namaakversie van het kasteel. Maar nu bij Ali Express gekeken en daar worden verschillende lichtsets aangeboden. Heb er een besteld voor 34 euro, ben benieuwd of het wat is.
das een hoop centjesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
may the 4th 5th be with you
lego shop in Utrecht, Amsterdam,den haag of leidschendam?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil van mijn contanten af. Waar kan ik Rivendell in een fysieke winkel kopen?
tof model, is die uit 2014 ofzo toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is klaar, jammer dat de cockpit klep bij ontvangst al een giga kras had deze zat los in de doos.
Tolkienwinkel in Leiden.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil van mijn contanten af. Waar kan ik Rivendell in een fysieke winkel kopen?
Is geloof ik alleen donderdag en zaterdag open.quote:
In Utrecht is de set ook compleet uitgestald te zien.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Is de nieuwequote:
ohwnee, een onthoofde R2quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:20 schreef Starflyer het volgende:
Ben nu bezig met deze. Moet alleen nog de bovenkant.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen dat ze die nu niet meer hebben, dus vooraf bellen kan geen kwaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |