SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze openingspost is te vinden in de FoK!Wiki: klik
spastische aanval tijdens plakken?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:32 schreef Viv het volgende:
Kunnen jullie hier ook zo slecht tegen? Foto op Vinted:
[ afbeelding ]
https://www.vinted.se/dzi(...)-londyn-zestaw-40220
Hoe dan
daarom haat ik stickersquote:Op zondag 5 maart 2023 21:32 schreef Viv het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan
ik heb vooral hekel aan stickers omdat ze op ten duur weer loslatenquote:
Ik vind hem heel gaaf maar heb pas een nieuwe pc gekocht, APK koste een godsvermogen dud ik laat deze even schietenquote:
Ik doe het altijd zo nauwkeurig mogelijk, de ene keer lukt het beter dan de andere keer. Ik heb bijvoorbeeld weleens dat het niet scheef zit, en precies even veel marge boven en onder, maar dat er dan een verschil in marge is tussen links en rechts.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als je beetje goed kan plakken met vaste hand komen ze er heel netjes uit te zien..
ja ik heb er eigenlijk geen plek voorquote:Op maandag 6 maart 2023 12:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik vind hem heel gaaf maar heb pas een nieuwe pc gekocht, APK koste een godsvermogen dud ik laat deze even schieten
Waarschijnlijk door een kind in elkaar gezet,.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:32 schreef Viv het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan
Zou kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door een kind in elkaar gezet,.
Hier krijg ik een error van...quote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou kunnen.![]()
Ik ben daar te neurotisch voor, mijn kind heeft wel eigen Lego maar de stickers doe ik.
Haha heel herkenbaar...met 6 jaar kan ze nog niet heel recht plakkenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou kunnen.![]()
Ik ben daar te neurotisch voor, mijn kind heeft wel eigen Lego maar de stickers doe ik.
Die van mij is ook 6 jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaar...met 6 jaar kan ze nog niet heel recht plakken
Dan moet je haar dus juist de stickers laten plakken daar leert ze van.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Die van mij is ook 6 jaar![]()
Maar ik denk wel dat ze net zo neurotisch is als ik.Ze wordt bijvoorbeeld boos als een regenboog niet afgebeeld wordt met rood-oranje-geel-groen-blauw-paars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
Wellicht interresant voor de lego fanaten hier.
Ik heb 23 sets lego dimensions in de aanbieding en een starter set.VerkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Wel gaaf 😃quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:34 schreef Gunner het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)classic-defender-90/
Nieuwe Defender model... met 240 euro aardig aan de prijs
Goede herinneringen aan de film, leuk klein setje voor tussendoor, geen fortuin eraan kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:16 schreef Gunner het volgende:
wat is de aantrekkingskracht van die set eigenlijk?
Dit dusquote:Op donderdag 6 april 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan de film, leuk klein setje voor tussendoor, geen fortuin eraan kwijt.
Of "gewoon leuk" natuurlijk. Smaak ditdat.
Ik ben groot disneyfan en up is een van mijn favoriete disneyfilms dus ik was heel blij toen deze set uitkwam. Het zijn allemaal leuke vrolijke kleurtjes, past bij de tijd van het jaar en het is weer eens wat anders dan die grote donkere sets die ik meestal koop. En het is een mooi klein setje dus ook niet zo duur.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:16 schreef Gunner het volgende:
wat is de aantrekkingskracht van die set eigenlijk?
Dat zou wel echt vet zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef StarGazer het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)0-eldorado-fortress/
Yeahhhhh. Instant buy deze
Zag m ook, wilde die als kind altijd graag hebben, maar ik wacht tegenwoordig wel even met direct aanschaffen, lego heeft er een handje van om binnen een paar weken al bij een intertoys of amazon te liggen met 20 tot 30% korting op de adviesprijs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef StarGazer het volgende:
https://www.bricktastic.n(...)0-eldorado-fortress/
Yeahhhhh. Instant buy deze
dat ligt enorm aan de soort set.. er zijn immers gewoon sets die alleen bij lego zelf te krijgen zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:19 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zag m ook, wilde die als kind altijd graag hebben, maar ik wacht tegenwoordig wel even met direct aanschaffen, lego heeft er een handje van om binnen een paar weken al bij een intertoys of amazon te liggen met 20 tot 30% korting op de adviesprijs.
Kans is heel klein, maar het kan voorkomen. Kwestie van mailtje naar lego en ze sturen het op.quote:Op maandag 17 april 2023 22:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens gehad dat er een stukje niet bij zat? Heb via bol.com die Ford GT gekocht en nu mis ik een stukje. Klein, maar wel belangrijk. Komt dit vaker voor? Neem aan dat ik dan nu bij Bol moet gaan vragen om dat stukje toch? Aangezien ik nu niet verder kan... baal ik wel enorm
mailtje sturen is vaak niet eens meer nodig: gewoon via service naar missing parts gaanquote:Op maandag 17 april 2023 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kans is heel klein, maar het kan voorkomen. Kwestie van mailtje naar lego en ze sturen het op.
Maarrrr.... ervaring leert dat als ik zoiets heb, ik het wat later bij het bouwen, toch zie liggen. Meestal nadat ik het betreffende blokje uit mij verzameling heb geplukt(kans is wel klein tegenwoordig, nu alles in van die genummerde zakjes zit).
Thanks!!quote:Op maandag 17 april 2023 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mailtje sturen is vaak niet eens meer nodig: gewoon via service naar missing parts gaan
https://www.lego.com/en-u(...)ing/enter-set-number
kan je op basis van set nr stukjes bij bestellen..
en @:Scharrel-hagelslag ja ik heb het wel vaker meegemaakt helaas.. gelukkig vaak stukjes die ik al heb liggen en dus wel doorkan
Nou je moet eens weten hoe lang ik gezocht heb en waar hahahah...als ik het nu nog ineens tegen kom dat is het een stukje met pootjes wat zich steeds ergens anders heeft verstopt...of is het verstopt door iets anders met 2 pootjes (een van mijn dochters) maar beide lijkt me erg onwaarschijnlijk omdat ze niet wakker waren toen ik het uitpakte hahaquote:Op maandag 17 april 2023 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kans is heel klein, maar het kan voorkomen. Kwestie van mailtje naar lego en ze sturen het op.
Maarrrr.... ervaring leert dat als ik zoiets heb, ik het wat later bij het bouwen, toch zie liggen. Meestal nadat ik het betreffende blokje uit mij verzameling heb geplukt(kans is wel klein tegenwoordig, nu alles in van die genummerde zakjes zit).
let erop dat blauwe, grijze en zwarte pinnen anders zijn, in mijn ervaring klemt zwart het meest en grijs het minste (dit merk je het beste bij ronddraaien van de pin)quote:Op dinsdag 18 april 2023 06:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks!!
Gelijk via missing parts gedaan. Gaat om een Axle and Pin connector toggle joint in blauw. Uiteraard een stukje wat out of stock is bij ze. Ach ja kijk wel hoe lang het gaat duren.
Ik heb niet zo veel technisch Lego nog, dus ben benieuwd of ik het alternatief heb. Heb 'm sowieso niet in blauw. Zou dan denk ik grijs of zwart moeten zijn...kan ook niet helemaal inschatten of het in het zicht komt, maar ik zit nog zo in het begin van de build van de auto, dat ik nog bezig ben met de basis en dst het lijkt alsof het geen zicht stukje is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |