Waarvan de tweede door geklungel van Roglicquote:
Dat heb ik tegenwoordig met wel meer Bora renners uit die jaren. Weten we nog, Emmanuel Buchmann de bijna podiumrijder in de Tour de France? Lachwekkend met terugwerkende kracht.quote:
Ackermann.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig met wel meer Bora renners uit die jaren. Weten we nog, Emmanuel Buchmann de bijna podiumrijder in de Tour de France? Lachwekkend met terugwerkende kracht.
Over een paar jaar lachen we om de huidige generatie Jumbots en Wanty klantenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig met wel meer Bora renners uit die jaren. Weten we nog, Emmanuel Buchmann de bijna podiumrijder in de Tour de France? Lachwekkend met terugwerkende kracht.
Volgens mij is de Amstel zijn laatste koers als commentatorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:20 schreef Dutch_view het volgende:
Gio Lippens en Maarten Ducrot geven commentaar via de NOS stream
Wist niet dat Ducrot weer terug was?
Ik had dit jaar geloof ik nog niet gezegd dat Eurosport dood moet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het loden koppel bij Eurosport.
Oja klopt je hebt gelijk. Nog een paar keer luisteren naar zn bijzondere uitsprakenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij is de Amstel zijn laatste koers als commentator
Wie is dat?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Jeetje, man met een mening naast Renaat. Bar weinig zin in.
Als je zo hard werd afgereden net ga je straks dan wel wegrijden?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jumbo zit nu wel klaar voor de putsch
Waar ze nu zijn is toch het laatste klimmetje?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Zitten er nog steile stukken in die laatste klim?
Steevast 6%.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Zitten er nog steile stukken in die laatste klim?
Ja. Niks spannends dus.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar ze nu zijn is toch het laatste klimmetje?
Bij Bora kunnen ze Bennett wel lozen en De Lie halen.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach ach, arme De Lie met zijn gehandicapte ploeg.
Vanuit oogpunt van de lage landen zijn die voorlopig de verliezers van dit nieuwe seizoen.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Groves ook een groot succes bij de faalbrigade van Alpecin
Arno de Maar is nog een beetje van slag na de harde woorden van Gaudu, lijkt het.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Groves ook een groot succes bij de faalbrigade van Alpecin
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Jan Bakelants vaste commentator gaarne.
Die moet van op 50m achter komen. Wat zat Van Moer dan continu op kop te doen?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Ach ach ach, arme De Lie met zijn gehandicapte ploeg.
Hij was vooral al leeg omdat hij de laatste 2 kilometer alleen zat en al meerdere sprintjes moest trekken in de voorbereiding.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:56 schreef Marcoss het volgende:
Kooij zat perfect, maar komt snelheid tekort
Tsja, behalve De Lie is het net aan Continentaal niveau.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:58 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die moet van op 50m achter komen. Wat zat Van Moer dan continu op kop te doen?
Ja, dat deed hij wel knap, maar mogelijk teveel energie gekostquote:Op zondag 5 maart 2023 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij was vooral al leeg omdat hij de laatste 2 kilometer alleen zat en al meerdere sprintjes moest trekken in de voorbereiding.
Gisteren gehoord dat ze daar ook helemaal geen diploma voor hebben in Belgiëquote:Op zondag 5 maart 2023 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merlier klinkt alsof hij schoenen met klittenband draagt. Veters strikken wordt in ieder geval een ingewikkeld verhaal.
Daar ga je al.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gisteren gehoord dat ze daar ook helemaal geen diploma voor hebben in België
Ik hoorde echt een paar jaar geleden voor het eerst dat er daadwerkelijk zoiets bestaat als een veterstrikdiploma.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gisteren gehoord dat ze daar ook helemaal geen diploma voor hebben in België
Is ook voor in de TDF.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:16 schreef Dutch_view het volgende:
Een bijzondere kleur groen voor een groene trui
Lijkt wel een boswachter zo
Normale sprintersritten zijn er in PN eigenlijk nooitquote:Op maandag 6 maart 2023 11:36 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is me wel weer een heerlijk sprintersritje uit de koker van Gouvenou zeg. Wat een verspilling. Gisteren was nog iets met dat hellinkje maar vandaag is echt niks.
Alle hoop ligt vandaag bij de wind. Wat in Parijs-Nice niet heel ongebruikelijk is.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:36 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is me wel weer een heerlijk sprintersritje uit de koker van Gouvenou zeg. Wat een verspilling. Gisteren was nog iets met dat hellinkje maar vandaag is echt niks.
Ik zie m uberhaupt niet nuquote:Op maandag 6 maart 2023 15:42 schreef Dutch_view het volgende:
De groene trui is van een afstand echt niet meer te herkennen
Je zag nr 42 (zogenaamd Groen) en 43 vanuit de lucht achter elkaar fietsen.quote:
Het verschil met het Bora-groen is echt maar minimaal nu inderdaad. Dus niet zo handig als iemand van die ploeg de groene trui draagt.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:42 schreef Dutch_view het volgende:
De groene trui is van een afstand echt niet meer te herkennen
Wel makkelijk verdiend weer. Als hij zelfs dit soort vlakke sprintjes vrij simpel gaat winnen...quote:
Nou, ik vraag me dus af of hij dat sprintje überhaupt wilde winnen. Zat hij daar niet gewoon mee te doen om eventuele bonificaties van Vingegaard te stelen voor zijn boezemvriend?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matthews kan er ook niet overheen komen.
Cort had een hoop snelheidquote:
Taminiaux wel keurig 5equote:Op maandag 6 maart 2023 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
30 GROVES Kaden Alpecin-Deceuninck
De Roodhooft bonus behoort tot het verleden
Eén keertje...Groves werd 4e in de proloog van de Tour Down Underquote:Op maandag 6 maart 2023 16:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zo dicht zijn ze nog niet bij een zege geweest dit seizoen?
Het was sowieso een bijzondere sprint met veel namen die er gisteren niet aan te pas kwamen en vaste waarden die het laten afweten.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:33 schreef Szura het volgende:
14 MERLIER Tim
20 BENNETT Sam
27 DE LIE Arnaud
Zat nog even te kijken en het viel me op dat Kooij echt praktisch elke sprintetappe die hij tot nu toe heeft gereden in zijn carriere ook dik in de top 10 is geindigd. Das ook wel knap, zijn positionering is echt heel goed. Nu nog ietsje meer topnelheid kweken.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merlier wordt altijd 1e of 12e in de sprint, blijft een bijzonder fenomeen.
En bijna altijd 1e bij zijn eerste kans voor mijn gevoel.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merlier wordt altijd 1e of 12e in de sprint, blijft een bijzonder fenomeen.
Niet enkel Renaatquote:Op maandag 6 maart 2023 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
Renaat maakt veel te veel fouten de laatste jaren, imo.
Vorig jaar leek hij die snelheid wat meer te hebben, denk dat hij toen zo'n sprint als vandaag niet had verloren. Maar misschien komt dat nogquote:Op maandag 6 maart 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zat nog even te kijken en het viel me op dat Kooij echt praktisch elke sprintetappe die hij tot nu toe heeft gereden in zijn carriere ook dik in de top 10 is geindigd. Das ook wel knap, zijn positionering is echt heel goed. Nu nog ietsje meer topnelheid kweken.
Nu afwachten welke verschillen we morgen krijgen, maar Pogacar met vrij minimale inspanning toch al flink wat tijd gepakt jaquote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matthews kan er ook niet overheen komen.
12 seconden tikt al behoorlijk aan in het secondenspel dat Parijs-Nice regelmatig is.
Je bent met een hele ploeg sowieso sneller dan in je eentje dus het lijkt me niet echt dat die nieuwe regel voor andere tactieken gaat zorgen. Hooguit dat je misschien bepaalde renners iets eerder zichzelf leeg laat rijden omdat je niet meer met 4 man hoeft aan te komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen wordt het sowieso interessant. TTT gecombineerd met een ITT. Elk renner krijgt eigen tijd dus benieuwd welke strategie ze gaan gebruiken. 32km is wel een aardige afstand ook.
Jumbo-ploeg lijkt me sterker qua paardenkrachten
Matxin heeft in ieder geval geoefend en gekeken wat beste strategie hier is. Omdat je niet met 4 hoeft te finishen zou je nog meer eraf kunnen rijden. Of zelfs in laatste kilometers met 2 of 3 doorgaan waarna kopman een sprintje trekt naar streepquote:Op maandag 6 maart 2023 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent met een hele ploeg sowieso sneller dan in je eentje dus het lijkt me niet echt dat die nieuwe regel voor andere tactieken gaat zorgen. Hooguit dat je misschien bepaalde renners iets eerder zichzelf leeg laat rijden omdat je niet meer met 4 man hoeft aan te komen.
Laatste stukje gaat ook aardig omhoog, dus denk dat Pogacar en Vingegaard daar sowieso solo gaan jaquote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matxin heeft in ieder geval geoefend en gekeken wat beste strategie hier is. Omdat je niet met 4 hoeft te finishen zou je nog meer eraf kunnen rijden. Of zelfs in laatste kilometers met 2 of 3 doorgaan waarna kopman een sprintje trekt naar streep
Nou ja, dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laatste stukje gaat ook aardig omhoog, dus denk dat Pogacar en Vingegaard daar sowieso solo gaan ja
Oh, dacht dat het zwaarder was toen ze het parcours bekend maaktenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt ook wel weer mee.
[ afbeelding ]
Ja, dit stond mij ook bij. Zal wel aangepast zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het zwaarder was toen ze het parcours bekend maakten
Zoals ze in 2004 als eens deden met aankomst op de Mont Faron in de Tour de Méditerranéenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dit stond mij ook bij. Zal wel aangepast zijn.
Oh jawel hoor, Joris.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Stef Clement en Gio Lippens. Veel erger kan het niet.
Joris is bij elke sport een verschrikking. Moet je niet naar willen luisteren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
2e aan de expected. Voor een halve minuut hadden ze vooraf zonder twijfel getekend.quote:
De vieze Europese- en wereldkampioen, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaudu aan het sterven in het wiel van Kung
En het geel pakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:24 schreef wimderon het volgende:
Nathan Van Hooydonck of all places die mee in het wiel over streep gaat, broddelwerk.
Sporza.dk daarentegen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza in shambles, geen vlaggetje in het geel
Hij ging vooral heel moeilijk doen om de tijdverschillen binnen het groepje nog mee te nemen. Terwijl dat niet belangrijk is. Volgens mij had hij wel door dat Nathan er bij zat.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:00 schreef Szura het volgende:
Keek nog een samenvatting op ES. Bobbie vond het zeer vervelend dat de individuele tijden niet meteen beschikbaar waren want het was voor hem onmogelijk om te bepalen of Van Hooydonck de leiderstrui zou pakken (terwijl helmpje ‘Nathan’ vol in beeld was toen hij aankwam met Tratnik en Vinjegoo).
Gelukkig werd hij gered door Cort.
Dan heeft hij er helemáál niks van begrepen neequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij ging vooral heel moeilijk doen om de tijdverschillen binnen het groepje nog mee te nemen. Terwijl dat niet belangrijk is. Volgens mij had hij wel door dat Nathan er bij zat.
#WerkenbijDsicoveryquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
LL Cool S (die overigens voor Astana rijdt) zien in de flinterdunne Mader. Traksel heeft er wel begrip voor omdat Stevie Williams, de rustig binnenbollende nummer 110 van het klassement ook gewoon voor zijn klassement rijdt. Wat zijn dit voor mongolen?
Dit heeft niks met het nieuwe format te maken, wat evt. niet goed zou werken.. Die uitbollende achterblijver moet gewoon aan de zijkant blijven fietsen i.p.v. over de weg gaan zwalken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
LL Cool S (die overigens voor Astana rijdt) zien in de flinterdunne Mader. Traksel heeft er wel begrip voor omdat Stevie Williams, de rustig binnenbollende nummer 110 van het klassement ook gewoon voor zijn klassement rijdt. Wat zijn dit voor mongolen?
Roglic was er nooit goed in, maar werd in de Tour dan gered door een sterke ploeg, blijkbaar lukt dat dan bij Vingegaard vandaag niet. Al is het alweer bij elkaar, lees ik.. jammer dat er nog geen beelden zijnquote:
Bijgehaald worden op 10km van de streep?quote:
Vingegaard. Die maakte zich net al kwaad op zijn ploeggenoten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil echt weten wie die Jumbo in derde positie was.
Mauro Schmid vind dit niet leuk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:25 schreef wimderon het volgende:
Er ligt een bocht op 50 meter van de streep, voor het geval we gaan sprinten.
Hij probeert het wel!quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Vingegaard hier Pogacar kan losrijden.
Kevin is het sowieso lekker begonnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vingegaard achter een Arkea.
Als je dat vooraf had gezegd was je uitgelachen.
En anders toch zeker wel Hij of WOUT.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:43 schreef Szura het volgende:
Benoot was toch de beste renner ter wereld?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet dat kutkind van de totaal irrelevante Bardet steeds in beeld.
Git is afgekeken bij de crossen van Wout. En dat leverde toen weer chocoladeletterkoppen op bij HLN en Sporza over hoe schattig dat wel niet is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet dat kutkind van de totaal irrelevante Bardet steeds in beeld.
FRITSEDquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is crisis bij hoofdkantoor van Jumbo
Eigenlijk wel vergelijkbaar met de Tirreno vorig jaar toen Pogacar ook een klasse beter was. Met als verschil dat Vingegaard toen geen poging deed om te reageren en nu wel. Hij leek er ook bij te komen, maar parkeerde volledig op het moment dat hij er bijna was... Weet niet of dit enorm veel zegt over de Tourquote:
Bovendien was hij achteraf gezien veel te overmoedig door eerst zelf aan te vallen en vervolgens vol in het rood te gaan in een poging naar Pogacar toe te rijden. Als je zag hoe makkelijk hij weg reed bij de rest(behalve Pogacar) bij die eerste demarrage zit het met de vorm wel redelijk goed. Als hij 'gewoon' rustig was gebleven en op eigen tempo naar boven was gereden was hij waarschijnlijk veel dichter geëindigd. Nu zei het motortje plof en reed ie de laatste kilometer achteruit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik maak me nog geen zorgen. Vingegaard is beter naarmate een ronde vordert, en bovendien liggen lange zware slopende etappes hem ook beter dan deze veredelde punchersrit.
Volgend weekend lijkt me veelzeggender worden.
En dit is ook wel een koers om het te proberen dicht te poefen, in de tour weer alles op het metertje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bovendien was hij achteraf gezien veel te overmoedig door eerst zelf aan te vallen en vervolgens vol in het rood te gaan in een poging naar Pogacar toe te rijden. Als je zag hoe makkelijk hij weg reed bij de rest(behalve Pogacar) bij die eerste demarrage zit het met de vorm wel redelijk goed. Als hij 'gewoon' rustig was gebleven en op eigen tempo naar boven was gereden was hij waarschijnlijk veel dichter geëindigd. Nu zei het motortje plof en reed ie de laatste kilometer achteruit.
Maar eigenlijk wel leuk dat hij het probeerde. Als je niks doet wordt je ook sowieso 2e achter Pogacar.
Flopsjowquote:
Inderdaad. Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd mokersaai als ze 50km lang met gesloten peloton naar streep toe rijden
Of van het gouden duoquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dan scheelt het wel dat we mogen genieten van de heldere analyses van Jan Hermsen en Bobbie Traksel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |