Tijd rekken bij de cornervlag, wat een triest tyfus team ookquote:Op zondag 5 maart 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zonde van Ajax, onder Schreuder was dit sowieso weer puntverlies geweest.
Wordt dus weer een graflelijk beeld op tv? Genant wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het bericht dat je wist dat ging komen
Zou ook wel raar zijn als ze dat nu dan opeens niet meer deden. Heb er gelukkig niet écht last van qua zicht, na een tijdje merk je het niet eens meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Een soort van gelachen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Er is natuurlijk zoveel gebeurd afgelopen keer! Het was maar goed dat die netten er hingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen ze het weer doen?
Denk het niet.
Kan Bergwijn zonder angst dat de bal het stadion uitvliegt weer uithalen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Nouja het werd dusdanig opgeklopt al maanden vooraf dat ik het wel begreep eigenlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is natuurlijk zoveel gebeurd afgelopen keer! Het was maar goed dat die netten er hingen.
Ik ben ook niet verbaasd, maar het is wel jammer. Europees was het in het begin ook gecommuniceerd als tijdelijke oplossing, maar nu worden ze dus iedere keer tegen Ajax van stal gehaald. Het is de preventieparadox in werking.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als ze dat nu dan opeens niet meer deden. Heb er gelukkig niet écht last van qua zicht, na een tijdje merk je het niet eens meer.
Dat vind ik eigenlijk nog sneller dan verwacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb helaas slecht nieuws gehoord over Bijlow, die lijkt de klassieker niet te gaan halen. Dat zal eerder eind maart/begin april worden voor hij kan spelen.
Welke arrogantie?quote:
Je hoort toch juist steeds meer ‘alleen maar geluk’ dit dat, maar als je om concrete voorbeelden vraagt komen ze niet verder dan 2 rode kaarten waarvan 1 in de beker.quote:
Een terechte rode kaart overigens die enkel is geseponeerd omdat de scheids er er een potje van heeft gemaakt bij de registratie van de kaart (lol)quote:Op maandag 6 maart 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hoort toch juist steeds meer ‘alleen maar geluk’ dit dat, maar als je om concrete voorbeelden vraagt komen ze niet verder dan 2 rode kaarten waarvan 1 in de beker.
Voor zijn doen wel ja. Maar het oorspronkelijke doel was wel om de klassieker te halen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog sneller dan verwacht.
Ik vind het toch wel apart hoe makkelijk iedereen dat ‘Feyenoord hep alleen maar geluk’ sentiment overneemt. Het is ook zo makkelijk onderuit te halen. Maar goed, je telt weer mee hequote:Op maandag 6 maart 2023 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een terechte rode kaart overigens die enkel is geseponeerd omdat de scheids er er een potje van heeft gemaakt bij de registratie van de kaart (lol)
Vind het vooral niet echt bij Ajacieden passen, maar blijkbaar nemen die het provinciaalse calimerogedrag schaamteloos over wanneer het een klein beetje tegenzit. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel apart hoe makkelijk iedereen dat ‘Feyenoord hep alleen maar geluk’ sentiment overneemt. Het is ook zo makkelijk onderuit te halen. Maar goed, je telt weer mee he
Het zijn vooral de Valentijn Driessens en PSVCL's (waarom is hij hier weer) die dat roepen, de ietwat objectievere fans hoor je er nauwelijks over en begrijpen dat het verschil gemaakt wordt doordat Feyenoord een goede trainer heeft en Ajax geschreuderd werd.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel apart hoe makkelijk iedereen dat ‘Feyenoord hep alleen maar geluk’ sentiment overneemt. Het is ook zo makkelijk onderuit te halen. Maar goed, je telt weer mee he
PSVers en zeker de ajacieden kunnen het gewoon niet hebben dat Feyenoord dreigt kampioen te spelen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hoort toch juist steeds meer ‘alleen maar geluk’ dit dat, maar als je om concrete voorbeelden vraagt komen ze niet verder dan 2 rode kaarten waarvan 1 in de beker.
Denk dat als je alles nu een beetje afstreept je wel kunt zeggen dat een aantal 50/50 momenten nu weer netjes in balans zijn en dat had ik na Twente niet verwacht. NEC uit, Twente uit en in mindere mate dan die corner bij PSV vind ik wel echt cruciale momenten. Maar dat vond ik bij de handsbal van Pedersen, de niet gegeven penal bij Heerenveen uit, (beker dan) misschien nog de afgekeurde goal van Heerenveen in de competitie en de rode kaart afgelopen zondag.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo negatief over Wellenreuther, vond zijn eerste wedstrijden totaal niet goed ofzo maar het oogde vooral treuzelig/onwennig, wat niet gek is bij een reservekeeper die bovendien plots onder de lat staat bij een topclub. Gaat nu wel beter nu hij ritme begint te krijgen. Heel anders dan Marciano die continu idiote beslissingen maakte op de cruciale momenten.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
Tegen Groningen deed Wellenreuther het wel goed al had hij nou ook niet heel veel te doen.
Zelfs dat niet maar sowieso is dat ‘aan het einde van het seizoen is het altijd 50/50’ echt onzin. Daar is het aantal wedstrijden te mager voor om dat weer gelijk te trekken. Soms heb je simpelweg een seizoen dat het meer mee of tegen zit dan het ander.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat als je alles nu een beetje afstreept je wel kunt zeggen dat een aantal 50/50 momenten nu weer netjes in balans zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |