SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Geëitremd op de lange afstanden?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
We gaan het in Milaan wel van de vrouwen moeten hebben qua gouden plakken, de mannen worden natuurlijk Gestolzed als er geen gekke dingen gebeuren...
Roest kan daar ook gewoon de dubbel pakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
We gaan het in Milaan wel van de vrouwen moeten hebben qua gouden plakken, de mannen worden natuurlijk Gestolzed als er geen gekke dingen gebeuren...
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef hhh38 het volgende:
Antwanet 2e is ook echt goed, mooie generale voor morgen.
quote:
Die wordt verslagen door Ghiotto of een Noorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roest kan daar ook gewoon de dubbel pakken
Kjeld gaat gewoon voor 5 uit 5 op de spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat staat er nog meer in die glazen bol?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Die wordt verslagen door Ghiotto of een Noor
We halen geen goud op de ploegenachtervolgingenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer in die glazen bol?
jammer :pquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We halen geen goud op de ploegenachtervolgingen
Dat is inderdaad weer eens overdreven (Van Dijk is geen topper, laat ik het daar maar op houden), maar juffrouw Leerdam is, dankzij internet en sociale media, wel veel bekender dan iedere andere NL schotsenlopertje van deze of vroegere generaties.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
“Één van de bekendste sportsters ter wereld”.Ik kom niet meer bij
.
Lekker recordjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Bizarre tijd op een laaglandbaan.
[ afbeelding ]
Ik herinner met Jennifer Lawrence bij 1 of andere talkshow.quote:
Ik hou van dit soort interviews. Even geen mediagetrainde standaard antwoorden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik herinner me Jennifer Lawrence bij 1 of andere talkshow.
Men liet een foto van haar zien ten tijde van haar High School.
Lawrence zei: mijn bijnaam was Miss Talkative.
Jutta is onze Jennifer.
Ab-so-luut.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort interviews. Even geen mediagetrainde standaard antwoorden.
Kerstens man, lul, heb je al geneukt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Kerstens man, lul, win je zomaar even dat brons op de 1000 meter. 👍🏻💪🏻
Ik vind: als het niet mag, dan mag je hem wat mij betreft meteen een rode kaart of rode vlag voorhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |