SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie mening hierover? Herkenbaar of gewoon toeval dat ik deze mensen spreek?
Ja nou zijn vooral 40+, met dit uitsprakrnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Discotheek? Jaren 70 belde.
Ze willen hun klacht terug.
Terrordochters anno 2023 sturen naaktpics via hun mobiel.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik: Lekker lezen op FOK!
FOK!: Wacht maar tot Roos weer een typisch Roos94 topic aanmaakt.
Next step is dan "my little ponies"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hele tienertijd zeuren om een paard en dan komen ze zelf op hun 15e met een ezel thuis.
Eerst dansen op de Marokkaanse bruiloftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Next step is dan "my little ponies"![]()
Leuk voor oma-roos @:Roos84
In dat geval is de klacht dat het meisje in kwestie een uiterst slechte opvoeding heeft gehad en ze als pauper is groot getrokkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hele tienertijd zeuren om een paard en dan komen ze zelf op hun 15e met een ezel thuis.
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nu zijn je kinderen bij 16/18 jaar.
Dat ze met vrienden buiten zitten en hun hersens weg snuiven met lachgas.
Muziek er bij.
Hier op de strant is het bijna elke dag weer raak
Gasfles laten ze achter .
Vreten en verpakking neer gepleurd.
Condooms liggen rond te slingeren.
Je zal bijna geen zeggen dat de flower power tijd weer terug gaat komen.
De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar .quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:56 schreef roos94 het volgende:
Zullen we stoppen met dit verwachtingspatroon? Ik zat als tiener vooral thuis met vrienden, gamen, films kijken, bios. Nooit stappen nooit clubs. Mijn moeder vond dit "heel raar en afwijkend".Dat is ook wel apart ja, een beetje tiener van jou generatie was toch wel een breezerslet en stond op een bangalijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie mening hierover? Herkenbaar of gewoon toeval dat ik deze mensen spreek?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar .
Dat zijn namelijk mensen die na de oorlog geboren zijn
Tussen 1941 en 1955.
Waar de jongste nu dus 70 jaar aanloopt.
Waar je last van heb is de generatie x die gaat komen.
En het wel best vinden.
https://youngworks.nl/blo(...)mer-tot-generatie-z/
Maar die Boomers zijn nu toch nog geen 90? Dus zitten we de komende ~20 jaar met een hoog niet-productief gedeelte van de bevolking die wel hoge zorgkosten genereert. En dat is nog niet eens gen X.quote:De boomers zijn zo goed als allemaal al dood na 10 jaar
Vroeger waren mijn weekend avonden ook zo, lekker voor wiet bietsen bij de coffeeshop, proberen smirnoff ice mee te krijgen terwijl je geen 16 was en lekker buiten hangen met chicka's waar je te onzeker van was om ook maar tegen te praten. En of je daar nou zoveel slechter van wordt, iedereen is goed op zijn pootjes terecht gekomen van die groep. Zo ben ik zelf voorman van de plantsoenendienst bij de gemeente.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat moet je dan als Jeugd zijnde? Leren voor een opleiding waar je toch geen huis mee kunt kopen, maar wel een schuld krijgt? Waarom zou je. Boomers gaan de komende 10 jaar toch alles opvreten. Kortom: Leef die leef en fuck iedereen (vandaar al die condooms).
ja, zonen zijn meer jouw ding. Friendzonen welteverstaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:06 schreef corehype het volgende:
Je hebt dan ook objectief niks aan dochters.
Beter enkel zonen nemen
En wordt misbruikt door Thijs Romer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef Marsenal het volgende:
Wacht maar totdat ze 16 is en doodongelukkig op je zolderkamer haar zakgeld wegblowt en huilend foto's van haar tieten maakt en op het fokforum post om van tong80 te horen dat ze al best wel hangen voor zo'n jong dikkig meisje en je haar daarna uit een poel van haar eigen bloed moet trekken omdat ze weer eens overdwars in d'r polsen heeft zitten krassen zodat het net niet genoeg is om er een einde aan te breien.
Daar is het probleem ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[..]
Maar die Boomers zijn nu toch nog geen 90? Dus zitten we de komende ~20 jaar met een hoog niet-productief gedeelte van de bevolking die wel hoge zorgkosten genereert. En dat is nog niet eens gen X.
Ik heb die tijdlijn even bekeken (goeie info!).
alsof jij de enige zult zijn die een geregen paal van haar krijgtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:03 schreef Centenbak het volgende:
Wacht maar tot ze 18 is dan rijg ik jouw dochter legaal aan mijn paal
Mijn mening: Waarschijnlijk gaat je dochter op je 13e aan de crack en moet ze haar kont verkopen op truckers parkeerplaatsenquote:
Je bedoelt dat jij een peg van achteren van haar krijgt op die truckers parkeerplaats?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:03 schreef Centenbak het volgende:
Gast vind jij het normaal dat je dochter al op haar 16e aan het sletten is in de disco dan zoals dit topic doet voorkomen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:08 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, zonen zijn meer jouw ding. Friendzonen welteverstaan.
Huh? wanneer ben jij voor het laatst uit geweest?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Gast vind jij het normaal dat je dochter al op haar 16e aan het sletten is in de disco dan zoals dit topic doet voorkomen?
Dat moet veel eerder gebeurenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Gast vind jij het normaal dat je dochter al op haar 16e aan het sletten is in de disco dan zoals dit topic doet voorkomen?
Dat soort meisjes zijn de enige reden dat ik mezelf niet van kant heb gemaakt in m'n puberteit. Ze bestaan, ze zijn er in overvloed, en ze zijn keihard nodig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Fixed. Geen dankquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Cockwhale het volgende:
Niet jouw dochter aan een ketting in de kelder hebben vanaf haar 13e
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:56 schreef roos94 het volgende:
Ik: peuter slaapt niet, klaag klaag.
Andere mensen; wacht maar tot ze 16 is, dan slaap je niet meer omdat ze de hele nacht in de disco zit en je haar wil ophalen maar dat wil ze niet.
Of: ik verlang eens naar een rustig weekendje met mijn peuter zonder tantrums
Andere mensen;
Wacht maar tot ze 18 is dan is ze de hele nacht op stap en mis je het om haar thuis te hebben. Dan zit ze niet meer naast je tv te kijken
OH wat een mooie meid, die gaat later de versiertoer op.
Wat zijn dit voor uitspraken?
Hoe komt het dat mensen altijd ervan uitgaan dat alle tieners extraverte, discotheek liefhebbende druktemakers zullen zijn?
Mijn eigen ouders ook. Daar staat een vriendenboekje zoiets in van, oh lieve roosje je bent nu vijf, zal je over een paar jaar met dezelfde vriendjes als in dit boekje gaan stappen?
Zullen we stoppen met dit verwachtingspatroon? Ik zat als tiener vooral thuis met vrienden, gamen, films kijken, bios. Nooit stappen nooit clubs. Mijn moeder vond dit "heel raar en afwijkend".Heel herkenbaar. Begon al toen mijn dochter net een week oud was en ik weer ging werken. Kreeg ik felicitaties met daarachteraan "Over 16 jaar staan de jongens met brommers op je stoep". Brommers? Je weet dat het geen 1985 meer is, toch?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie mening hierover? Herkenbaar of gewoon toeval dat ik deze mensen spreek?
Na een paar dagen ging ik reageren met "Jongens? Ze wordt hardstikke lesbisch. Hele huis vol met 16-jarige meiden".
En inderdaad dat gezeur over de puberteit.![]()
Ze is nu 14 en mijn dochter en ik kunnen het prima met elkaar vinden. Is er strijd? Zeker. Gelukkig maar.
En als je een zoon krijgt, dan hoor je dat soort dingen niet. "Oh, wat leuk! Nu heb je een meisje en een jongen". En dat is het dan wel.
Heb het altijd vermoeiend gevonden en vind dat nog steeds.
Aanvulling: bedenk me net dat het ook gebeurt als het niet je eigen dochters zijn. Ik coach een meidenhockeyteam en zelfs daar gebeurt het. Als ik zeg dat ik het een leuke groep vind om mee te werken. "Wacht maar tot ze gaan puberen". Uhmm....ze zijn 14....![]()
Het is eigenlijk best heel vreemd gedrag...."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
Twee jaar voor niks wachten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:03 schreef Centenbak het volgende:
Discotheek heb je nog meer dan genoeg hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Discotheek? Jaren 70 belde.
Ze willen hun klacht terug.
Terrordochters anno 2023 sturen naaktpics via hun mobiel.
Niet blij?quote:
Met afstand de meest verschrikkelijke reactie die er maar is. Ik word serieus agressief van die uitspraak. Heb 'm volgens mij ook genegeerd op twitter (via negeerwoorden)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Maar je krijgt er zo veel voor terug![]()
![]()
Absoluut een debiele uitspraak ja, maar waarom word je er agressief van?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Met afstand de meest verschrikkelijke reactie die er maar is. Ik word serieus agressief van die uitspraak. Heb 'm volgens mij ook genegeerd op twitter (via negeerwoorden)
Geen idee. Het komt een beetje harteloos/ondankbaar van ouders richting hun kinderen over. En vooral ook passief agressief zo van: 'eigenlijk heb ik er heel veel spijt van dat ik kinderen heb genomen, maar ik maak er maar een sarcastisch grapje van, hahaha *lacht als een boer met kiespijn* '.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Absoluut een debiele uitspraak ja, maar waarom word je er agressief van?
Ja, makes sense. Neem dan geen kinderen idd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Geen idee. Het komt een beetje harteloos/ondankbaar van ouders richting hun kinderen over. En vooral ook passief agressief zo van: 'eigenlijk heb ik er heel veel spijt van dat ik kinderen heb genomen, maar ik maak er maar een sarcastisch grapje van, hahaha *lacht als een boer met kiespijn* '.
Terwijl ik zelf geen kinderen heb. Ik kan die ondankbaarheid niet zo goed hendelen denk ik.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, makes sense. Neem dan geen kinderen idd.
'op de strant'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nu zijn je kinderen bij 16/18 jaar.
Dat ze met vrienden buiten zitten en hun hersens weg snuiven met lachgas.
Muziek er bij.
Hier op de strant is het bijna elke dag weer raak
Gasfles laten ze achter .
Vreten en verpakking neer gepleurd.
Condooms liggen rond te slingeren.
Je zal bijna geen zeggen dat de flower power tijd weer terug gaat komen.
'jeugt'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Daar is het probleem ook.
Lekker laten roken en stomen.
Dan gaat de mens ook eerder dood.
Zo simpel is het .
Er is een vergrijzing aan de hand omdat de mens langer leeft.
En daar is economische groei niet voor gemaakt.
Maar mensen lander werken werkt ook niet omdat er gebreken zijn aan de persoon.
Dit zorgt er voor dat huidige jeugt .
Geen werk hebben.
Vervelen
Studeren nutteloss is.
Waar we vroeger bang voor waren dat onze kinderen nutteloose personen gaan worden
Wel dat gaan we nu dus krijgen.
Terug op ts en haar probleem.
Elke persoon is anders en elke kind ook.
En ja tuurlijk hebben mensen verwachting van hun kinderen.
Maar niks is zo gek als een deur als een mens.
Je kan geen verwachtingen patroon van iemand verwachten dan wat jij zelf verwacht.
Ze hadden verwacht dat ik een criminele zal worden omdat ik opgevoed bent door een kamper.
Dat word niks meer .
Dat gaat dadelijk het zelfde doen als zijn stiefvader.
Laat staan mijn broertje die nergens geen kans kreeg als geboren Kamper.
Maar weet je wat .
We hebben bijde laten zien dat we een baan hebben en gewoon netjes mee in de maatschappij leven.
Netjes belasting betaalt en gewoon onze eigen leven.
Leef jij in deze wereld?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb een ziektequote:Op dinsdag 4 april 2023 15:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
'jeugt'![]()
'lander'![]()
'nutteloss'![]()
'bijde'![]()
En alle andere grammaticale fouten
Misschien moet je eerst even naar jezelf kijken voordat je afgeeft op jongeren
Dyslectisch zijn een ziekte noemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb een ziekte
En niet door weg snuiven van gassen.
Namelijk dyslectische.
Zoek het op dan weet je op eens meer in het leven.
Raakt het je zo diep?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Met afstand de meest verschrikkelijke reactie die er maar is. Ik word serieus agressief van die uitspraak. Heb 'm volgens mij ook genegeerd op twitter (via negeerwoorden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |