Ik denk dat ik Willem Kerk héél snel zal vergeten tbh.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:26 schreef Fred_B het volgende:
With 21 points SWEDEN
WILLEM KERK
We zullen het nooit nooit vergeten.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
Patty Gurdy is gewoon derde geworden bij de televoting met minder dan 10% van de stemmen
Na de eerste twee was er ook al bijna 70% wegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
Patty Gurdy is gewoon derde geworden bij de televoting met minder dan 10% van de stemmen
Ben wel van het harde, maar vind het zo ook wel langzamerhand genoeg worden.quote:
Nederland, lees je mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:28 schreef Nashipeer het volgende:
Het is wel een keer iets totaal anders dan wat Duitsland normaal stuurt
Bottom 3 van de televote was top 3 van de jury.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:24 schreef usagi414 het volgende:
Wat een verschil tussen jury en televote.
Goed gedaan Duits publiek .
Even leedvermaakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als Violent Thing live goed was geweest dan twijfel ik, maar dat was niet
De Anouk van Duitsland.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:28 schreef Nashipeer het volgende:
Het is wel een keer iets totaal anders dan wat Duitsland normaal stuurt
Dit kan helemaal niet onder de 11e plek van de semi eindigenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dit eindigt wel onder Nederland natuurlijk
Maar dit haalt de finale wel!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dit eindigt wel onder Nederland natuurlijk
Ik gun iedereen z'n favorieten, maar dit jaar is echt heel karig voor wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben wel van het harde, maar vind het zo ook wel langzamerhand genoeg worden.
Ik leeft oprecht met je mee
meer 'laat het glitter', maar nu hoor ik t wel zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor wel steeds 'laat het glitteren'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |