quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Remco het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die ploegenachtervolging heeft Ritsma goed op de rit gekregen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, nu WE winnen is het onderdeel volwassen geworden.
Basisveiligheid lijkt mij ook belangrijk, heeft weinig met techniek te maken. Al had je het idd misschien ook met een boete kunnen oplossen. Het is vooral weer heel amateuristisch van TeamNLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. Het publiek moet zien dat de winnaar de beste in de race is, en niet het gevolg van een of ander vreemd technisch verhaal.
Is toch niets veranderd sinds de afgelopen paar jaar?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, nu WE winnen is het onderdeel volwassen geworden.
Als ik het zo hoor, hebben ze betere helmen en hebben ze getraind op het duwen. Maar echt veel samen trainen zal vast nog steeds niet gebeuren (en lijkt me ook onmogelijk met verschillende teams)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is toch niets veranderd sinds de afgelopen paar jaar?
Ik bedoel dat dit bij de andere teams al wel gebeurde.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, hebben ze betere helmen en hebben ze getraind op het duwen. Maar echt veel samen trainen zal vast nog steeds niet gebeuren (en lijkt me ook onmogelijk met verschillende teams)
Ja en daarom sloeg de opmerking van Tuitert nergens op alsof het nu pas volwassen is omdat Nederland het doet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dit bij de andere teams al wel gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |