abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:55:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_208219188
Kut, telefoon alweer leeg.

disclaimer
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:59:20 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219230
Stopcontacten ❤
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:59:42 #3
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219237
Stop contacten :{w
pi_208219244
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef amaranta het volgende: Ik vind dus hoog fijn. Bv bij de bank en bij de tafel. Ik mis overigens ook een stopcontact bij de kookplaat. Waarom er daar geen zit is mij een raadsel.
Dat vind ik bizar. Ik heb te weinig stopcontacten in de keuken. Vind ik. 2 links en 2 rechts van de kookplaat, 2 links en 2 rechts in het eiland en nog 2 laag bij de grond voor stofzuiger enzo. En dan in het eet/leefdeel van de keuken nog 9 of 10.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208219247
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik heb normaal maat 41. Heb 2 paar Skechers gekocht. Van de een maat 40, van de ander maat 41

Heb 5 dagen op deze gelopen
[ afbeelding ]
Zitten zo lekker en een goede zool eronder. Het zijn trail schoenen.

@:exode wanneer gaan jullie? Slaap je in een Disney hotel? Mocht je tips willen.. stuur maar een dmmetje
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.

Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
pi_208219266
Nou
Echt
Het
Is
Niet
Waar

Kwamen we net thuis van vakantie.....zijn de voegen mannen 4 man sterk aan het werk. Nog 2 dagen voegwerk vertelden ze. Al het hakwerk is klaar, de zijkant is bijna klaar met voegen.

Ik denk dat ze hebben gewacht tot wij opgedonderd waren. Wel fijn, zaten wij niet in de takkeherie vanaf 07:30.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:04:05 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219373
@Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.

Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit. :') Leuk, zelf-bouw van prutsers.
pi_208219600
Bij ons vorige huis had de bewoner voor ons elektra door lopen lussen. 5 stopcontacten konden daardoor alleen van de stroom af als we de hoofdschakelaar uitzetten. En dan hadden we er ook nog 1 die helemaal niet uit kon. We hadden toen bijna brand tijdens het klussen, kortsluiting zonder dat de stop eruit klapte. 2 weken daarvoor was ons appartement uitgebrand dus we hebben de gehele elektra laten vervangen voordat we verder gingen met klussen.

Geen idee hoeveel stopcontacten we nu hebben. Genoeg want ik irriteer me niet :)

Wel smartlampen in de woonkamer, mede omdat 1 schakelaar achter een kast zit.
pi_208219608
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik hoop dat je woonkamer 30m² is want als hij 30m³ is dan is dat zo'n 10-12m² afhankelijk van je plafondhoogte :+
Hoewel 3 stopcontacten op 10m² wel aardig zou voldoen, dat dan wel weer :')
Oh, poep, das wel erg klein jah _O-
Ben teveel bezig met gasverbruik :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef amaranta het volgende:
Stop contacten :{w
Lekker rustig :P

Wij gaan zo naar mn schoonzus, eten we daar. Hoef ik niet te koken 8-) al moet ik diep in mijn geheugen graven wanneer ik wel voor het laatst zelf gekookt heb :') :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:43:39 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208219632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Nijna het volgende:
Bezig met de belastingaangifte in de app, kreeg gister appje van mijn man dat ik toestemming moest geven om het in te vullen namens mij via de digid app.
Ik had die hele app nog niet, dus die geactiveerd, ID toegevoegd.
Klik ik op de link, krijg ik dat er geen ID is toegevoegd :X .

Vanmorgen maar bellen met de belastingdienst, ja dan moest ik toestemming geven door hem te machtigen.
Dus dat ingesteld, maar nu werkt het nog steeds niet. Dus nu maar poging via de computer...
Volgens mij deed de BD dan de aannname dat je man de aangifte zou invullen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208219667
Oh ja, gister werd er een aangetekende brief bezorgd die ik 21 januari verstuurde en waar ik het geld ondertussen van teruggekregen heb. Knap he! 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208219895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:00 schreef exode het volgende:

[..]
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.

Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
Nice. Daarstraks even binnen gekeken bij NPB.
Tip 1: je kan de dag voor je naar NPB al inchecken vanaf 15.00 uur. Je krijgt dan alvast je magic pas. De dag zelf parkeer je de auto en kan je meteen naar Disney. Je krijgt een mail/SMS met je kamernummer.
Tip 2: als de Shine Brighter is, ga op het middenplein staan bij de groene lijn.
Tip 3: ga absoluut naar de droneshow in Studio's. Die is echt geweldig.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208221728
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.

Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)

Daarna terug, want prinsessen diner.

We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.

Hele gave foto's!
pi_208222260
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
pi_208222263
Veel plezier exode
pi_208222340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Hupje het volgende:
@:Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.

Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit. :') Leuk, zelf-bouw van prutsers.
Dat deed hij via de website ook altijd, maar via de app moest het blijkbaar via toestemming.
Nou ja, het is gelukt. We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...

@Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen ;).
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Fake it till you make it...
pi_208222421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Leuk! Wanneer ga je?
pi_208222489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?
pi_208222893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef exode het volgende:
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.

Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)

Daarna terug, want prinsessen diner.

We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.

Hele gave foto's!
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park ;)
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208222899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Donna het volgende: [..] Heb je dan bijv. de lamp in de WC en op de gang (die worden hier altijd vergeten) altijd aan staan?
:@ :Y De lamp van de wc is momenteel niet verbonden met de app, maar die knop zit ook te hoog voor de kinderen, dus niet moet wel aan staan. En de gang staat dan weer nooit aan, want die is heel licht. Vooral keuken, woonkamer en eetkamer.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208222967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Superleuk!! In april is het park bijna elke dag tot 23.00 open.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 3 maart 2023 @ 19:56:25 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208223572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:

[..]

@:Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen ;).
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Dan had ik je post anders gelezen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208223871
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Vicky het volgende:

[..]
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park ;)
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.

Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
pi_208223944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef exode het volgende:

[..]
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.

Oh en neem stekkerdozen mee. In Sequioa was maar 1 stopcontact

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 03-03-2023 20:59:00 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')