Dat vind ik bizar. Ik heb te weinig stopcontacten in de keuken. Vind ik. 2 links en 2 rechts van de kookplaat, 2 links en 2 rechts in het eiland en nog 2 laag bij de grond voor stofzuiger enzo. En dan in het eet/leefdeel van de keuken nog 9 of 10.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef amaranta het volgende: Ik vind dus hoog fijn. Bv bij de bank en bij de tafel. Ik mis overigens ook een stopcontact bij de kookplaat. Waarom er daar geen zit is mij een raadsel.
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb normaal maat 41. Heb 2 paar Skechers gekocht. Van de een maat 40, van de ander maat 41
Heb 5 dagen op deze gelopen
[ afbeelding ]
Zitten zo lekker en een goede zool eronder. Het zijn trail schoenen.
@:exode wanneer gaan jullie? Slaap je in een Disney hotel? Mocht je tips willen.. stuur maar een dmmetje
Oh, poep, das wel erg klein jahquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat je woonkamer 30m² is want als hij 30m³ is dan is dat zo'n 10-12m² afhankelijk van je plafondhoogte
Hoewel 3 stopcontacten op 10m² wel aardig zou voldoen, dat dan wel weer
Lekker rustigquote:
Volgens mij deed de BD dan de aannname dat je man de aangifte zou invullen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Nijna het volgende:
Bezig met de belastingaangifte in de app, kreeg gister appje van mijn man dat ik toestemming moest geven om het in te vullen namens mij via de digid app.
Ik had die hele app nog niet, dus die geactiveerd, ID toegevoegd.
Klik ik op de link, krijg ik dat er geen ID is toegevoegd.
Vanmorgen maar bellen met de belastingdienst, ja dan moest ik toestemming geven door hem te machtigen.
Dus dat ingesteld, maar nu werkt het nog steeds niet. Dus nu maar poging via de computer...
Nice. Daarstraks even binnen gekeken bij NPB.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:00 schreef exode het volgende:
[..]
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.
Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
Dat deed hij via de website ook altijd, maar via de app moest het blijkbaar via toestemming.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Hupje het volgende:
@:Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.
Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit.Leuk, zelf-bouw van prutsers.
Leuk! Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het parkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef exode het volgende:
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.
Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)
Daarna terug, want prinsessen diner.
We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.
Hele gave foto's!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Donna het volgende: [..] Heb je dan bijv. de lamp in de WC en op de gang (die worden hier altijd vergeten) altijd aan staan?
Superleuk!! In april is het park bijna elke dag tot 23.00 open.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
Dan had ik je post anders gelezenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen.
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef exode het volgende:
[..]
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |