Waarom zie je het als zij "tegen" jou? En waarom word je er boos van?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik voel me zo slecht en gespannen. Slaap er slecht van en huil constant
Ik heb woensdag een gesprek met al mijn behandelaren. Zij tegen mij. En ik zie er zo tegenop. Ze verwachten dat ik even open en kwetsbaar ga doen. Ik word al kwaad als ik eraan denk![]()
beh
Ik gebruik al jaren de blokjes van de lidl. Eigenmerk, maar geen plakzooi in de machine. Ook niet in/onder de zeef.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die blokjes bestaan uit poeder. Dat zit aan elkaar vast. Met iets wat plakt.
Maar de zelfoplosbare plasticjez zijn duizend erger. Dat wordt echt één plakkerige shitzooi onderin je machine.
Ok, ik ga er voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die blokjes bestaan uit poeder. Dat zit aan elkaar vast. Met iets wat plakt.
Maar de zelfoplosbare plasticjez zijn duizend erger. Dat wordt echt één plakkerige shitzooi onderin je machine.
Vertel meer dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, drie keer raden wie er van 19 tot 24 april met de bips in Zuid Frankrijk zit.
Er zijn tig merken poeder te koop. Van goedkoop bij de aldi/lidl tot schrikbarend duur. De DM schijnt een "groene" versie te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, ik ga er voor.
Is Sun het enige merk poeder?
Op de verpakking staat dat het voor 80 keer wassen is. Kan dat door de helft?
Waar koop ik het goedkoop? Zijn er vaak aanbiedingen?
Hoe zorg ik er voor dat J niet dat bakje steeds vol mikt?
Ik heb het nog nooit in Nederland gezien. Maar wel een goed idee om mee te nemen als ik in Duitsland ben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn tig merken poeder te koop. Van goedkoop bij de aldi/lidl tot schrikbarend duur. De DM schijnt een "groene" versie te hebben.
DMquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in Nederland gezien. Maar wel een goed idee om mee te nemen als ik in Duitsland ben.
Het voelt gewoon zo... Ze zijn met meer en vinden van alles en ik moet kwetsbaar zijn terwijl zij dat niet zijn. Het is gewoon een stom systeem. De helft van de aanwezigen spreek ik nooit, nooit gezien en ik heb alles maar even op tafel te gooien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waarom zie je het als zij "tegen" jou? En waarom word je er boos van?
Zou het niet helpen om het te zien als een gesprek van hen "met" jou om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen? En dat het daarom handig is om open te zijn over hoe je je voelt etc, zodat zij je op basis daarvan ook daadwerkelijk zo goed mogelijk kunnen helpen?
Ik ken de precieze geschiedenis natuurlijk niet, maar die vragen kwamen in me op bij het lezen van deze post.
Verder @:Kaatje1 fijn dat zus uit operatie is, hopelijk neemt de pijn snel af en komt werking van die ene vinger ook nog goed. @:Tele6 vaatwasserfancy hoor, zichzelf open doen!! En wat heftig van de twee collega's zeg
![]()
. @:fietsie jaloers op je eten
. @:Lonaa heerlijk vooruitzicht!!
Gebruik all in one vaatwasblokjes van de Lidl in oplosbaar plastic verpakking.. nooit opgevallen dat dat plastic zooi onderin geeft. Waar kan ik dat zien? Het filter onderin maak ik af en toe schoon, daar zie ik t ook niet. Kan het nog verderop zitten waar ik niet bij kan of valt het bij mij blijkbaar mee als het daar niet zit?
Veeeeeel zuiniger 😉quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik moet ook nog eens overstappen naar poeder voor de vaatwasser.
We zijn nu een pak eco-blokjes van AH aan het op maken maar die wassen toch niet lekker schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ook de begeleider meevragen? die vertrouw je, zei je van de week.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het voelt gewoon zo... Ze zijn met meer en vinden van alles en ik moet kwetsbaar zijn terwijl zij dat niet zijn. Het is gewoon een stom systeem. De helft van de aanwezigen spreek ik nooit, nooit gezien en ik heb alles maar even op tafel te gooien.
Ah, anders zou ik een stuk met je meelopen (als ik niet hoef te slapen...)quote:
Dat is de enige daar die ik kenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je ook de begeleider meevragen? die vertrouw je, zei je van de week.
En kun je het gesprek beginnen met uit te leggen hoe het voor je voelt.
Hoe vaak zijn die gesprekken?
Dat ik gebruikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, ik ga er voor.
Is Sun het enige merk poeder?
Ik doe mijn bakjes nooit volquote:Op de verpakking staat dat het voor 80 keer wassen is. Kan dat door de helft?
Vroegah bij Albert 2 voor 1. Mijn laatste waren heel veel kleine cans bij bol. 12x80 wasbeurten voor 54 euro. Daar staat nog steeds wat van in de kelder, weet nu niet hoeveel. Wij draaien de machine minimaal 1, meestal 2x per dag.quote:Waar koop ik het goedkoop? Zijn er vaak aanbiedingen?
Sla 'm als wel?quote:Hoe zorg ik er voor dat J niet dat bakje steeds vol mikt?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veeeeeel zuiniger 😉
Verbruik:Jij met je ticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een goede deal. Ik heb een kan in de boodschappenkar staan. Ik denk dat we bijna door de blokjes zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ik gebruik
[..]
Ik doe mijn bakjes nooit vol
[..]
Vroegah bij Albert 2 voor 1. Mijn laatste waren heel veel kleine cans bij bol. 12x80 wasbeurten voor 54 euro. Daar staat nog steeds wat van in de kelder, weet nu niet hoeveel. Wij draaien de machine minimaal 1, meestal 2x per dag.
[..]
Sla 'm als wel?
Plak er iets in?
Zet m altijd zelf aan?
Watervaste stift?
AH heeft goede aanbiedingen deze week. Dat is echt lang geleden voor mij.Spoilers!
Whahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Vaatwasser springt open. Ik schrik me kapot
Zeker & Prima.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef Isabeau het volgende:
ik moest ook direct aan jou denken bij het staken. Want poli's hebben er ook heel veel extra werk van.
Openquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:03 schreef Tele6 het volgende:
De belangrijkste vraag: is het schoon en droog!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:03 schreef Tele6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |