Super! Fijn dat je zo genoten hebtquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen! Terug uit Londen. Geen ottolenghi gegeten want het gezelschap had geen interesse en het was dan toch allemaal een beetje uit de route of ingewikkeld met reserveren. Volgende keer dan maar. Wel lekker Indiaas en heel verrassend aangenaam vegetarisch in het restaurant van het British Museum. Onder andere. Veel gedaan, mensen gezien die ik sinds voor Corona niet meer had gezien, veel gelopen, prachtig weer gehad, goede ervaring met de Eurostar. Vandaag even bijkomen, niet zoveel op de planning.
Mooiquote:Op zondag 5 maart 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Boodschappen en RPM *Vink*.
Geen verplichtingen verder. Gisteren vierde Oom zijn verjaardag dus heerlijk gegeten.![]()
En ik kreeg nog een album waaraan oma was begonnen maar moeders heeft afgemaakt met allerlei foto's van mij die gemaakt zijn door oma. Vanaf 1988 tot zeg 1996.
Oma was gestart voor al haar kleinkinderen. Maar lukte niet meer om af te maken. Moeders heeft de voorjaarsvakantie mede besteedt om het alsnog af te maken.
Leuk zeg! Oude foto’s ❤️ ik hou ervan.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Geen verplichtingen verder. Gisteren vierde Oom zijn verjaardag dus heerlijk gegeten.![]()
En ik kreeg nog een album waaraan oma was begonnen maar moeders heeft afgemaakt met allerlei foto's van mij die gemaakt zijn door oma. Vanaf 1988 tot zeg 1996.
Oma was gestart voor al haar kleinkinderen. Maar lukte niet meer om af te maken. Moeders heeft de voorjaarsvakantie mede besteedt om het alsnog af te maken.
Wat is de grap?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
Heerlijk twitteraccount.
Lekker melig
[ twitter ]
Wat een fijn vooruitzicht. Hoe is het met je corona eigenlijk?quote:Op zondag 5 maart 2023 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag ook naar Spanje en wordt echt uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaar
Wat leuk! Denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat leuk! Denk ik.
Was het een verrassing om sommige foto’s terug te zien?
Is best leuk zo eens per jaar.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Al denk ik eens in de kast komt die er niet meer snel vandaan. Het is voor het eerst sinds heul veul jaar dat ik überhaupt zo foto's terug heb gekeken.
Ik heb 2 pannen zelfgemaakte snert waar dat wel bij pastquote:Op zondag 5 maart 2023 14:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ben aan het spelen met de Instant Pot: stukje spek maken
Ik denk dat je daar beter een Hollands recept voor kunt pakken; dit is wel erg zacht voor bij dat ehm... product.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 2 pannen zelfgemaakte snert waar dat wel bij past
Kan er best als side dish bijquote:Op zondag 5 maart 2023 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar beter een Hollands recept voor kunt pakken; dit is wel erg zacht voor bij dat ehm... product.
Ben je die watertoren nou al eens op geweest?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:14 schreef Barreltje het volgende:
full english lunch it er in![]()
Zo eens alle ikea meuk uitzoeken want de plafonds zijn toch hoog genoeg en dingen kunnen tussen de balken![]()
het was fijn om weer eens bij het huis te zijn, de krokussen en sneeuwklokjes staan alvast in bloei![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bijna weg, nog beetje snotneusquote:Op zondag 5 maart 2023 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht. Hoe is het met je corona eigenlijk?
Beterschap voor het laatste restje!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna weg, nog beetje snotneus![]()
Dus dat is vrijdag zeker wel weg
die is steeds dichtquote:Op zondag 5 maart 2023 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je die watertoren nou al eens op geweest?
Ga je naar je zus?quote:Op zondag 5 maart 2023 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag ook naar Spanje en wordt echt uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaar
Ik durfde t niet ook te vragenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef sigme het volgende:
Ga je naar je zus?
Jij hebt toch een zus in Spanje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |