Ja het is in het bos, dus sowieso oppassen voor ongelijke boomstronken en zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk!
Het gebeurt steeds vaker. Hier eens rond slot Zeist gewandeld met een lichtshow.
In de herfstvakantie was het in fort Vechten. (?)
Wèl uitkijken waar je loopt in het donker!
Veel plezier.
Klinkt… nesteligquote:Op zondag 5 maart 2023 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Blotekontenweer!![]()
Ik ga voor een van de laatste keren naar mijn huppelclubje, verder moet er heel veel gewassen worden en twee cavia's verschoond en dan gaan we hangen en Wie is de mol terug kijken.
Nestelig in combinatie met post-vakantieklussenquote:Op zondag 5 maart 2023 08:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt… nestelig![]()
Nog twee weken te gaan volgens planning zo ongeveer?
Ik ga vrijdag ook naar Spanje en wordt echt uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaarquote:Op zondag 5 maart 2023 08:02 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Om 7u komt de hond melden dat het 7u is.
Dan ga ik er even uit, deur oprndoen zodat hond eruit kan. Het was iets onder 0 buiten, en nog 9 gr binnen. Ik maak de kachel aan en zet er een ketel water op. Hond krijgt brokken en ik weer in bed. Als hond zich meldt ga ik er weer even uit om die binnen te laten. Daarna mag ik soezen totdat het water kookt. Dan er echt uit, koffie zetten. Nu zit ik naast de kachel, koffie is nog te heet![]()
Vandaag niks speciaals op het programma. Misschien een wat grotere wandeling.
Weersvoorspelling voor komende week ziet er goed uit :
[ afbeelding ]
Komende de blote konten in beeld
Fijn dat je weer boven water bent!quote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik heb gisteren vooral slapend doorgebracht na bijna twee intensieve weken, dus ik ga eerst eens teruglezen. Ik volg jullie half tussendoor, maar beetje weinig tijd/energie gehad om weer eens fatsoenlijk aan te haken.
Kreeg net alweer de vraag of ik vandaag kon werken, maar echt even niet.
Valt nog mee dusquote:Op zondag 5 maart 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Spierpijn. Geen kater. Ook geen plannen.
Super! Fijn dat je zo genoten hebtquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen! Terug uit Londen. Geen ottolenghi gegeten want het gezelschap had geen interesse en het was dan toch allemaal een beetje uit de route of ingewikkeld met reserveren. Volgende keer dan maar. Wel lekker Indiaas en heel verrassend aangenaam vegetarisch in het restaurant van het British Museum. Onder andere. Veel gedaan, mensen gezien die ik sinds voor Corona niet meer had gezien, veel gelopen, prachtig weer gehad, goede ervaring met de Eurostar. Vandaag even bijkomen, niet zoveel op de planning.
Mooiquote:Op zondag 5 maart 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Boodschappen en RPM *Vink*.
Geen verplichtingen verder. Gisteren vierde Oom zijn verjaardag dus heerlijk gegeten.![]()
En ik kreeg nog een album waaraan oma was begonnen maar moeders heeft afgemaakt met allerlei foto's van mij die gemaakt zijn door oma. Vanaf 1988 tot zeg 1996.
Oma was gestart voor al haar kleinkinderen. Maar lukte niet meer om af te maken. Moeders heeft de voorjaarsvakantie mede besteedt om het alsnog af te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |