abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208245134
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 22:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, dat is leuk!
Het gebeurt steeds vaker. Hier eens rond slot Zeist gewandeld met een lichtshow.
In de herfstvakantie was het in fort Vechten. (?)
Wèl uitkijken waar je loopt in het donker!
Veel plezier.
Ja het is in het bos, dus sowieso oppassen voor ongelijke boomstronken en zo.
We waren er ook een keer toen het vrij glad was... :X
pi_208246608
Goedemorgen lieve mensen :)

Wat zijn jullie plannen op deze mooie en fijne dag?

Hier al een uurtje wakker, wel lekker geslapen :)
Hier dadelijk, als het licht is, klim ik de haaknaald in
pi_208246851
Mogge!
Om 7u komt de hond melden dat het 7u is.
Dan ga ik er even uit, deur oprndoen zodat hond eruit kan. Het was iets onder 0 buiten, en nog 9 gr binnen. Ik maak de kachel aan en zet er een ketel water op. Hond krijgt brokken en ik weer in bed. Als hond zich meldt ga ik er weer even uit om die binnen te laten. Daarna mag ik soezen totdat het water kookt. Dan er echt uit, koffie zetten. Nu zit ik naast de kachel, koffie is nog te heet :+

Vandaag niks speciaals op het programma. Misschien een wat grotere wandeling.

Weersvoorspelling voor komende week ziet er goed uit :

Komende de blote konten in beeld :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208246880
Blotekontenweer! ^O^

Ik ga voor een van de laatste keren naar mijn huppelclubje, verder moet er heel veel gewassen worden en twee cavia's verschoond en dan gaan we hangen en Wie is de mol terug kijken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208246918
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Blotekontenweer! ^O^

Ik ga voor een van de laatste keren naar mijn huppelclubje, verder moet er heel veel gewassen worden en twee cavia's verschoond en dan gaan we hangen en Wie is de mol terug kijken.
Klinkt… nestelig O+
Nog twee weken te gaan volgens planning zo ongeveer?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208246923
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2023 08:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Klinkt… nestelig O+
Nog twee weken te gaan volgens planning zo ongeveer?
Nestelig in combinatie met post-vakantieklussen :D En inderdaad, dat is het plan :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208246924
Weerbericht hier zegt dat het vandaag weinig waait en komende week best wel, dus moeten we vandaag dan maar snoeihout (van vorig bezoek) wegstoken. Niet mijn favoriete bezigheid, gelukkig heeft liefste er minder hekel aan.
  zondag 5 maart 2023 @ 08:28:39 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208246949
Hier is de planning vergaderen, woonkamer en badkamer van keukenspullen ontdoen, dozen uitpakken, alles door de vaatwasser, keukenkasten schoonmaken en inruimen, planten ingraven, wasje draaien, stofzuigen en dweilen. Daarna veel sport kijken en plaatpizza maken.
Spoilers!
pi_208246955
Mogge!
Hier geeft een kat altijd om 6.15 luidruchtig aan dat er ontbijt moet komen. Ik heb wel eens gedacht om een etensbak op timer te kopen maar dat heeft weinig zin, om 6.15 moet ik eten geven ook al zit er nog wat in het bakje :D
Weinig plannen vandaag, zus krijg veel bezoekers dus blij ik thuis. Hoop nu eindelijk de stof te knippen voor een broek
We have far more in common than that which devides us..
pi_208247513
Klinkt alsof iedereen een fijne zondag gaat hebben
pi_208247635
Goedemorgen!
Klinkt als lekkere zondagen inderdaad!
Ik heb vandaag huishouden op de planning: matrassen stofzuigen en wisselen, beddengoed wassen, bed weer opmaken, de theedoeken en handdoekjes omwisselen, wc's en wastafels schoonmaken, doucheputje schoonmaken en de fonteinen van de katten schoonmaken.

Tussendoor ook nog even een pakket op de post doen en bij een oefenwedstrijd kijken op de hockeyclub, en vanaf 12.45 natuurlijk schaatsen kijken!

Maar zo eerst maar eens even douchen zodat ik daadwerkelijk toonbaar op de hockey kan verschijnen :D
pi_208247854
Mogguh!

Ik heb gisteren vooral slapend doorgebracht na bijna twee intensieve weken, dus ik ga eerst eens teruglezen. Ik volg jullie half tussendoor, maar beetje weinig tijd/energie gehad om weer eens fatsoenlijk aan te haken.

Kreeg net alweer de vraag of ik vandaag kon werken, maar echt even niet. :{w
  zondag 5 maart 2023 @ 10:48:06 #263
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208247929
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2023 08:02 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Om 7u komt de hond melden dat het 7u is.
Dan ga ik er even uit, deur oprndoen zodat hond eruit kan. Het was iets onder 0 buiten, en nog 9 gr binnen. Ik maak de kachel aan en zet er een ketel water op. Hond krijgt brokken en ik weer in bed. Als hond zich meldt ga ik er weer even uit om die binnen te laten. Daarna mag ik soezen totdat het water kookt. Dan er echt uit, koffie zetten. Nu zit ik naast de kachel, koffie is nog te heet :+

Vandaag niks speciaals op het programma. Misschien een wat grotere wandeling.

Weersvoorspelling voor komende week ziet er goed uit :
[ afbeelding ]
Komende de blote konten in beeld :D
Ik ga vrijdag ook naar Spanje en wordt echt uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaar *O*
  zondag 5 maart 2023 @ 10:49:43 #264
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208247941
Hier gelukkig nooit huisdieren die mij wakker maken. De kat heeft altijd eten en de hond is gelukkig lui. _O_
  zondag 5 maart 2023 @ 10:56:35 #265
217702 Lonaa
Honger!
pi_208247998
Hai. Spierpijn. Geen kater. Ook geen plannen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208248023
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Ik heb gisteren vooral slapend doorgebracht na bijna twee intensieve weken, dus ik ga eerst eens teruglezen. Ik volg jullie half tussendoor, maar beetje weinig tijd/energie gehad om weer eens fatsoenlijk aan te haken.

Kreeg net alweer de vraag of ik vandaag kon werken, maar echt even niet. :{w
Fijn dat je weer boven water bent!
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 maart 2023 @ 11:20:18 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208248289
Mijn enige plan vandaag is Siu Yuk maken in de instantpot.

Oow en de was. Maar dat is ongoing business. En de schuur opruimen. Want na 1,5 jaar is schoonmoeder er aan toe dat de spullen van overleden schoonvader daar uit de schuur gaan, dus is me gevraagd wat nog nuttig is mee te nemen, en de rest af te voeren. Moet ik wel eerst plek voor maken hier
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208248368
quote:
2s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Spierpijn. Geen kater. Ook geen plannen.
Valt nog mee dus ;) Spierpijn is fijner dan kopzeer
pi_208248378
Goedemorgen! Terug uit Londen. Geen ottolenghi gegeten want het gezelschap had geen interesse en het was dan toch allemaal een beetje uit de route of ingewikkeld met reserveren. Volgende keer dan maar. Wel lekker Indiaas en heel verrassend aangenaam vegetarisch in het restaurant van het British Museum. Onder andere. Veel gedaan, mensen gezien die ik sinds voor Corona niet meer had gezien, veel gelopen, prachtig weer gehad, goede ervaring met de Eurostar. Vandaag even bijkomen, niet zoveel op de planning.
pi_208248388
Zo... kikkererwten zijn aan het roosteren. Dadelijk een lekkere "Griekse Bowl" uit mijn nieuwe kookboek. Recept een beetje aangepast, maar het is eigenlijk een arrogante salade. Ik vind alleen én rijst én pitabrood én kikkererwten een beetje veel koolhydraten. Dus in plaats van twee broodjes één en de rijst niet. Verder top recept
pi_208248392
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen! Terug uit Londen. Geen ottolenghi gegeten want het gezelschap had geen interesse en het was dan toch allemaal een beetje uit de route of ingewikkeld met reserveren. Volgende keer dan maar. Wel lekker Indiaas en heel verrassend aangenaam vegetarisch in het restaurant van het British Museum. Onder andere. Veel gedaan, mensen gezien die ik sinds voor Corona niet meer had gezien, veel gelopen, prachtig weer gehad, goede ervaring met de Eurostar. Vandaag even bijkomen, niet zoveel op de planning.
Super! Fijn dat je zo genoten hebt *O* Welkom terug en lekker bijkomen :*
  zondag 5 maart 2023 @ 11:29:08 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_208248403
Ook hier staat de was op het programma. Tevens vaatwasser aanzwengelen.
Straks eens beslissen wat te eten. De paasstol van de lidl blijk niet heel voedzaam te zijn. Hap suiker verpakt in luchtig (waarschijnlijk) deeg. zonder vezels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208248440
Ook een beddengoed/handdoeken wasje hier. En dan later vandaag bed weer opmaken.
Maar eerst in bad met een boek *) en verder zie ik wel. Niet een heel zorgeloos nachtje dus vanmiddag maar een dutje O+
Vanaaf een uur of zo wandelen dus maar ff rustig aan verders.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 maart 2023 @ 11:36:08 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208248483
Moggel.
Boodschappen en RPM *Vink*.

Geen verplichtingen verder. Gisteren vierde Oom zijn verjaardag dus heerlijk gegeten. :Y)
En ik kreeg nog een album waaraan oma was begonnen maar moeders heeft afgemaakt met allerlei foto's van mij die gemaakt zijn door oma. Vanaf 1988 tot zeg 1996.
Oma was gestart voor al haar kleinkinderen. Maar lukte niet meer om af te maken. Moeders heeft de voorjaarsvakantie mede besteedt om het alsnog af te maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208248512
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:36 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Boodschappen en RPM *Vink*.

Geen verplichtingen verder. Gisteren vierde Oom zijn verjaardag dus heerlijk gegeten. :Y)
En ik kreeg nog een album waaraan oma was begonnen maar moeders heeft afgemaakt met allerlei foto's van mij die gemaakt zijn door oma. Vanaf 1988 tot zeg 1996.
Oma was gestart voor al haar kleinkinderen. Maar lukte niet meer om af te maken. Moeders heeft de voorjaarsvakantie mede besteedt om het alsnog af te maken.
Mooi O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')