Vrijwel direct nadat ze zijn afgelopen. Ik heb ze vanochtend teruggekeken. Staan er gewoon op, hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:30 schreef GM78 het volgende:
Iemand toevallig een idee hoelang het duurt voordat je de vrije trainingen kan terug kijken?
Ik kan op dit moment alleen nog maar de samenvatting zien namelijk
Dat had ik ook bij FP2. Later was het wel iets beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:45 schreef D.Licious het volgende:
Ik hoor de radio's en interviews steeds dubbel. Meer mensen last van?
Ik zit nu de quali van de F2 terug te kijken, daar is het ook. Hopelijk morgen en zondag nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij FP2. Later was het wel iets beter.
Vreemd, bij mij geeft die de melding dat de uitzending zo begint.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel direct nadat ze zijn afgelopen. Ik heb ze vanochtend teruggekeken. Staan er gewoon op, hoor.
En als je 10 a 15 minuten verder scrollt in die video?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij geeft die de melding dat de uitzending zo begint.
Top dit was dus het probleem. Ik moest 10 minuten vooruit spoelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
En als je 10 a 15 minuten verder scrollt in die video?
Kijk je met Viaplay commentaar of ben je nog niet gewisseld van commentaar?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:17 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij geeft die de melding dat de uitzending zo begint.
Als je scrollt kom je op een gegeven moment wél een "uitzending" tegenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
En als je 10 a 15 minuten verder scrollt in die video?
Ga anders terug-terug naar het hoofdmenu, kies opnieuw voor het Huidige Event, en dan voor het juiste onderdeel in de agenda.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:30 schreef GM78 het volgende:
Iemand toevallig een idee hoelang het duurt voordat je de vrije trainingen kan terug kijken?
Ik kan op dit moment alleen nog maar de samenvatting zien namelijk
Foutje van de zaak, bij F1 TV live zelf?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:45 schreef D.Licious het volgende:
Ik hoor de radio's en interviews steeds dubbel. Meer mensen last van?
Ik keek niet live, als je dat bedoelt...?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Foutje van de zaak, bij F1 TV live zelf?
nee dat bedoelde ik niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:34 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik keek niet live, als je dat bedoelt...?
Het zal wel zoiets geweest zijn, want vanmorgen was het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet...
Ik heb net ook FP2 integraal terug gekeken, maar het niet gemerkt dat er een dubbele 'echo' te horen was in boordradio's.
Kkon me voorstellen dat het een foutje was vanuit de uitzending (verzorgd door "F1 Live" zo heet het bedrijfje (oid)).
Iemand een schuifje te ver open gezet of zo, zodat men het andere kanaal terug hoort of zo..?
Ja, dat komt omdat ze 10 minuten van te voren beginnen met streamen. Zou beter zijn als ze achteraf die eerste 10 minuten er even vanaf zouden knippen, maar ja, nu weet je het in elk geval voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:46 schreef GM78 het volgende:
[..]
Top dit was dus het probleem. Ik moest 10 minuten vooruit spoelen.
Lekker omslachtig![]()
In ieder geval bedankt voor de hulp
De bitrate is een stuk hoger geloof ik, maar als ik tijd heb probeer ik hier nog weleens twee verschillende screenshots te plaatsen, van F1 TV met 4k chromecast en ViaPlay op dezelfde TV.quote:
Bitrate kan zeker verschil maken, ik dacht dat omdat je 4k een paar keer noemde dat je insinueerde dat f1tv 4k was.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De bitrate is een stuk hoger geloof ik, maar als ik tijd heb probeer ik hier nog weleens twee verschillende screenshots te plaatsen, van F1 TV met 4k chromecast en ViaPlay op dezelfde TV.
Het is echt een stap beter bij F1 TV (wel bij mij althans dus via chromecast als je soepel beeld wilt).
Nee dat niet, maar ik heb regelmatig 4k content die ik bekijk en ik kan oprecht zeggen dat het er bij in de buurt zit, al is het inderdaad helaas niet hetzelfde. Overigens heb ik meer vertrouwen dat F1 TV 4k gaat ondersteunen dan een ViaPlay.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:23 schreef DX11 het volgende:
[..]
Bitrate kan zeker verschil maken, ik dacht dat omdat je 4k een paar keer noemde dat je insinueerde dat f1tv 4k was.
Nee. Al stond dit op Tweakers.quote:Op zondag 2 april 2023 14:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je op de nieuwe site van Grand Prix Radio.be ook commentaar terug luisteren? Ik heb Opera gedownload daar zit een VPN in.
Voorheen kon je oude races terugluisteren maar kan dat nu niet vinden
quote:[message=74891522,noline]dwdd schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 07:14[/message]:
[...]
GPR liet mij vandaag per email summier weten:
"Race-gemist zal spoedig en uitsluitend op onze Belgische site zijn te vinden."
Het zou wel fijn zijn als dit er voor komend weekend is, maar het blijft gewoon afwachten.
alsof de normale google chrome zo duur isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, daar doel ik op met "Google TV"![]()
Maar er bestaan ook van die merkloze 'chromecasts' - zo noemt de volksmond ze. Maar op mijn tv op de slaapkamer werkt het streamen van F1 TV Pro toch niet (zo'n goedkope van Kruidvat/Trekpleister zeg maar) .
In de woonkamer wel de officiele Google chromecast hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |