abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212522346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 11:57 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
[..]
Als er iemand is die niet normaal en arrogant reageert ben jij het wel door te denken te weten wie er online gaat, wat hun overtuiging is en ook weet wat de reden is voor Tate's bekering. Wat zijn je bronnen voor deze nonsens, je glazenbol? Waarom ontwijk je steeds een simpele vraag?
Je komt aan met valse vraagstellingen, sounds like a you-problem.

Stel de vraag eens anders; waarom zou Tate zich bekeren tot een religie die alles, maar dan ook echt alles wat hij doet en zegt veroordeelt tot zondig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212522378
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stel de vraag eens anders; waarom zou Tate zich bekeren tot een religie die alles, maar dan ook echt alles wat hij doet en zegt veroordeelt tot zondig?
Want alles voor meer aandacht?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212522400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:30 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Ik heb het niet over je 'simpele' denkwijze, dus nogmaals:
[..]
Moslim worden maakt je niet bepaald populair. Dat heeft Tate ook ondervonden aangezien hij kort na zijn bekering gevangen werd gezet, zijn bezittingen in beslag werden genomen en negatief in de media werd belicht met zaken waar hij voor zijn bekering jarenlang mee weg kwam. Daarnaast heeft hij in verschillende diepgaande interviews zijn motivatie onderbouwd voor waarom hij voor de islam heeft gekozen. Daaruit kan je opmaken dat er wel degelijk sprake is van een overtuiging.
_O-

Een kinderhand is snel gevuld.
pi_212522428
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2024 12:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Want alles voor meer aandacht?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212522956
quote:

[..]

Om bronnen vragen is een valse vraagstelling? Sounds like you have a problem. Ik ben niet iemand die met smileys strooit, maar je reactie hier is iets waar je terecht dit bij kan zetten: :') 10.gif

Is de vraag "Wat zijn je bronnen?" te moeilijk voor je dat ik het anders moet stellen? Dus nogmaals: Wat zijn je bronnen voor wie er online gaat, wat hun overtuiging is en wat de reden is voor Tate's bekering?

Zelfs met je vraag zaag je de poten onder je eigen stoel weg, omdat je eerder stelde dat hij zich niet uit 'overtuiging' bekeerde, terwijl het antwoord op je vraag juist dat is: overtuiging. In een interview met bijv. Piers Morgan nam hij dan ook alles wat hij in het verleden over vrouwen zei terug, hij drinkt naar eigen zeggen geen alcohol, hij bidt, vast tijdens ramadan, etc. In zijn interviews geeft Tate zelf uitgebreid antwoord op de reden van zijn bekering, waar je wel degelijk uit kan opmaken dat er sprake is van een (sterke) overtuiging. Hij kon ook makkelijk zeggen dat hij bekeerd is omdat hij het een "mooi" geloof vindt en het daarbij laten, echter gaat hij er veel dieper op in en beschrijft allerlei facetten uit het geloof die hem aanspreken. En nu niet hierover blijven doorgaan in de hoop mijn simpele vraag te ontwijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boekfreak op 21-02-2024 13:11:48 ]
pi_212523052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 12:12 schreef Intint het volgende:

[..]
_O-

Een kinderhand is snel gevuld.
Hij is diepgaander over zijn beweegredenen voor zijn bekering dan jij hier ooit bent geweest over welk geloof dan ook. Het enige wat users als jij hier doen is zich emotioneel en kinderlijk met smileys uitdrukken: _O- :') 10.gif.
pi_212523090
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2024 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*O* *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212523215
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
*O* *O*
waarbij het frappant is om te constateren dat deze aandacht inderdaad heel goed werkt bij enkele users die dan weer lappen tekst over de zogenaamde oprechtheid van Tate typen. _O-
  woensdag 21 februari 2024 @ 13:24:25 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_212523292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan denken dat de normen en waarden van moslims en rechts-radicalen een klein beetje overlappen.
Onderdeel van een bredere maatschappelijke trend waarbij, voorheen onmogelijk geachte, banden ontstaan omdat er één overkoepelend thema is waarin ze elkaar weten te vinden; anti-woke.
Kijk naar de VS, wanneer dertig jaar geleden een deel van de GOP bewondering zou hebben getoond voor Rusland, en autoritaire dictators uit voormalige ijzerengordijn-landen (Órban is een graag geziene gast) dan was de wereld te klein geweest, want communisten.
Maar het is tegenwoordig geen Kapitalisme tegen Communisme meer, voor hen is het 'Woke' vs Anti-woke geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 21-02-2024 16:53:39 ]
pi_212523416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:07 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Hij is diepgaander over zijn beweegredenen voor zijn bekering dan jij hier ooit bent geweest over welk geloof dan ook. Het enige wat users als jij hier doen is zich emotioneel en kinderlijk met smileys uitdrukken: _O- :') [ afbeelding ].
Ok fanboy. Sorry dat ik je idool belachelijk heb gemaakt. Hoef je niet meteen zo emotioneel te worden. Vindt papa Tate vast zwak van je.
pi_212523430
quote:

[..]

Omdat die religie zelf de reputatie heeft dat ze veel zeggen over anderen, maar daar zelf niet bepaald het goede voorbeeld in geven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_212523540
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:06 schreef Sodemieters het volgende:
cederhouten stokje
Hoor het oprecht voor het eerst

Wat is het idee daarachter?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212523552
Waar blijft de fucking interview ffs :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212523674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
waarbij het frappant is om te constateren dat deze aandacht inderdaad heel goed werkt bij enkele users die dan weer lappen tekst over de zogenaamde oprechtheid van Tate typen. _O-
"Lappen tekst", als een user niet meer dan één zin kan lezen of een aandachtspanne van een goudvis heeft is KLB misschien iets meer voor diegene.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:31 schreef Intint het volgende:

[..]
Ok fanboy. Sorry dat ik je idool belachelijk heb gemaakt. Hoef je niet meteen zo emotioneel te worden. Vindt papa Tate vast zwak van je.
Ben geen fanboy, maar ook geen haatboy. Maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is om niet zwart/wit te denken. I.i.g. geen kinderlijke smileys dit keer, een vooruitgang, helaas is de inhoud nog steeds kinderlijk en emotioneel geladen.
pi_212523741
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:00 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Om bronnen vragen is een valse vraagstelling? Sounds like you have a problem. Ik ben niet iemand die met smileys strooit, maar je reactie hier is iets waar je terecht dit bij kan zetten: :') [ afbeelding ]

Is de vraag "Wat zijn je bronnen?" te moeilijk voor je dat ik het anders moet stellen? Dus nogmaals: Wat zijn je bronnen voor wie er online gaat, wat hun overtuiging is en wat de reden is voor Tate's bekering?

Zelfs met je vraag zaag je de poten onder je eigen stoel weg, omdat je eerder stelde dat hij zich niet uit 'overtuiging' bekeerde, terwijl het antwoord op je vraag juist dat is: overtuiging. In een interview met bijv. Piers Morgan nam hij dan ook alles wat hij in het verleden over vrouwen zei terug, hij drinkt naar eigen zeggen geen alcohol, hij bidt, vast tijdens ramadan, etc. In zijn interviews geeft Tate zelf uitgebreid antwoord op de reden van zijn bekering, waar je wel degelijk uit kan opmaken dat er sprake is van een (sterke) overtuiging. Hij kon ook makkelijk zeggen dat hij bekeerd is omdat hij het een "mooi" geloof vindt en het daarbij laten, echter gaat hij er veel dieper op in en beschrijft allerlei facetten uit het geloof die hem aanspreken. En nu niet hierover blijven doorgaan in de hoop mijn simpele vraag te ontwijken.
Nou ja, als je echt niet in kunt zien dat het extreme misogynisme van Tate aansluiting vind bij andere extreme misogynisten, die vrijwel alleen bestaan uit onzekere ventjes die denken te moeten vechten om een plek op een verzonnen apenrots, en dat die groep bestaat uit mensen vanuit alle lagen uit de maatschappij getuigd van een grenzeloze naiviteit. Vragen om bronnen waarvan je weet dat die vrijwel onmogelijk geleverd kunnen worden is idd een valse vraagstelling. Of telt dat verhaal van Halsema mee als bron?

De rest van je betoog doe ik af als onzin. Tate is niet oprecht, net als dat Trump geen echte christen is. Wat ze beiden ook beweren.
pi_212523901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
"Lappen tekst", als een user niet meer dan één zin kan lezen of een aandachtspanne van een goudvis heeft is KLB misschien iets meer voor diegene.
[..]
Ben geen fanboy, maar ook geen haatboy. Maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is om niet zwart/wit te denken. I.i.g. geen kinderlijke smileys dit keer, een vooruitgang, helaas is de inhoud nog steeds kinderlijk en emotioneel geladen.
wacht even je reageert op mijn feitelijke constatering erg kinderlijk en emotioneel en beticht daarna meteen een andere user over dit gedrag. Hoe zit dit nu?
pi_212524046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
wacht even je reageert op mijn feitelijke constatering erg kinderlijk en emotioneel en beticht daarna meteen een andere user over dit gedrag. Hoe zit dit nu?
Enorm verwarrend inderdaad deze user. Ag ja... Projectie enzo :)
pi_212525385
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou ja, als je echt niet in kunt zien dat het extreme misogynisme van Tate aansluiting vind bij andere extreme misogynisten, die vrijwel alleen bestaan uit onzekere ventjes die denken te moeten vechten om een plek op een verzonnen apenrots, en dat die groep bestaat uit mensen vanuit alle lagen uit de maatschappij getuigd van een grenzeloze naiviteit. Vragen om bronnen waarvan je weet dat die vrijwel onmogelijk geleverd kunnen worden is idd een valse vraagstelling. Of telt dat verhaal van Halsema mee als bron?

De rest van je betoog doe ik af als onzin. Tate is niet oprecht, net als dat Trump geen echte christen is. Wat ze beiden ook beweren.
Wat een vloedgolf aan vooroordelen, generalisaties, onderbuikgevoelens, haat en projecties, waarmee je eigen onzekerheden blootlegt. Maar bedankt voor de bevestiging dat de bronnen onmogelijk geleverd kunnen worden en het dus allemaal uit je dikke duim zoog.

Mijn betoog afdoen als onzin is natuurlijk makkelijker dan er een onderbouwing voor geven en uiteraard is het net zo makkelijk om iedereen die je niet leuk vindt als "niet oprecht" af te schilderen. Het blijft wel allemaal lekker simplistisch.
pi_212525388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Feitelijke constatering? Een post van 12 zinnen een "lap tekst" noemen? Ik hou sommige users hier idd een spiegel voor als ze kinderlijk en emotioneel en alleen met oneliners kunnen reageren.
pi_212525550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:48 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Wat een vloedgolf aan vooroordelen, generalisaties, onderbuikgevoelens, haat en projecties, waarmee je eigen onzekerheden blootlegt. Maar bedankt voor de bevestiging dat de bronnen onmogelijk geleverd kunnen worden en het dus allemaal uit je dikke duim zoog.

Mijn betoog afdoen als onzin is natuurlijk makkelijker dan er een onderbouwing voor geven en uiteraard is het net zo makkelijk om iedereen die je niet leuk vindt als "niet oprecht" af te schilderen. Het blijft wel allemaal lekker simplistisch.
Ach, je kwam zelf met de suggestieve vraag of er aan moslims iets te verdienen viel, daarmee implicerend dat ze allemaal arme paupers zijn. Dus deze reactie van je is geheel in lijn der verwachting.

Wat triggerde je precies in mijn post dat je reageert als 'n gebeten hond? Mijn opmerking over de aantoonbare misogynie van Tate? Of die van z'n volgers? Of beiden?
pi_212795598
Goed nieuws c_/

twitter
pi_212795740
De enige echte.
pi_212795963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 10:27 schreef Ali_boo het volgende:
Goed nieuws c_/

[ x ]
FREE ANDREW TATE
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212795976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
FREE ANDREW TATE
Nah, fuck that guy with a cheese grater.
pi_212795981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
FREE ANDREW TATE
@Oriente
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')