Ditquote:
Heb goed en slecht nieuwsquote:
Pooiers onder elkaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben![]()
[ twitter ]
Rond 38.47 in de docu krijg je een aanbevolen lijst van boeken die je moet lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:13 schreef Ali_boo het volgende:
Omg finally
https://rumble.com/v3dpjf(...)world-matt-shea.html
Klik op de link om de docu te bekijken ^^
Iggy komt na een half uur ofzo in beeld
Komt er ook nog een beetje zelfreflectie in voor of gaat het alleen maar over vrouwen afzeiken en vernederen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Rond 38.47 in de docu krijg je een aanbevolen lijst van boeken die je moet lezen
nr 1 The predetory female
IMPORTANT NOTE - THIS EBOOK HAS BEEN CLEANED UP AND IMPROVED. THE FORMATTING AND EDITING ARE BETTER NOW.
Here it is, the ultimate men's guide to women, dating, marriage and divorce! Since it was first published in the early 90s, The Predatory Female has become a manosphere classic, saving the lives and wallets of countless men. Look inside and find out why!
https://www.amazon.co.uk/(...)-ebook/dp/B07CB2CQ4Z
nr 2 How to dump your wife
You've got to read this incredible book! When I read it, I thought the author was a guy. I said, 'Man, this guy knows how to talk to other guys.'" ~Howard Stern How to Dump Your Wife is a step-by-step guide to the divorce process, starting with personal preparation, to hiring the right attorney, to succeeding in divorce court -- all the way through to freedom. You will learn how to survive the three types of wives: the doting, clingy sweetheart who wants to stay married at all costs; the shrill, abusive, spiteful, and totally draining harpy; and the self-absorbed career woman with powerful friends and her own agenda. The author also provides access to the marriage laws in each of the fifty states to tailor your strategy to cope with the emotional and financial ravages of divorce. How to Dump Your Wife will teach you: The nuts and bolts of the unjust divorce system and how to turn the tables. A step-by-step guide to the whole process, starting with personal preparation, to hiring the right attorney, to succeeding in divorce court -- all the way through to freedom. Your best strategies for asset protection using cutting-edge expertise, so you won't wind up in prison.
https://www.amazon.co.uk/(...)ctical/dp/1481895176
nr 3 Pimpoligy the 48 laws of the game
The pimp has reached nearly mythical status. We are fascinated by the question of how a guy from the ghetto with no startup capital and no credit -- nothing but the words out of his mouth -- comes not only to have a stable of sexy women who consider him "their man," but to drive a Rolls, sport diamonds, and wear custom suits and alligator shoes from Italy.
His secret is to follow the "unwritten rules of the game" -- a set of regulations handed down orally from older, wiser macks -- which give him superhuman powers of charm, psychological manipulation, and persuasion.
https://www.amazon.co.uk/(...)-ebook/dp/B00AE8YW0W
Gaat voornamelijk over hoe je vrouwen kan uitbuitenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Komt er ook nog een beetje zelfreflectie in voor of gaat het alleen maar over vrouwen afzeiken en vernederen?
Want uitbuiten van vrouwen is iets positiefs ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk over hoe je vrouwen kan uitbuiten
En elke negatieve nieuwsbericht niets anders is dan een aanval van de majtriks
Waarom vind je het nodig om woorden in mijn mond te leggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Want uitbuiten van vrouwen is iets positiefs ?
Of gaat het dan juist over dat je vrouwen niet moet uitbuiten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom vind je het nodig om woorden in mijn mond te leggen
Sigaar aansteken met een aansteker. Fucking plebejerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk hem daar staan met een sigaar in de mond![]()
[ twitter ]
Je maakt een moreel argument, waar ik me volledig in kan vinden. Ik omschreef echter wat er speelt in de warroom en de rol van Iggy. Die openlijk jonge mannen onderwijzen hoe je vrouwen kan uitbuiten( maar het gaat echt veel verder dan dat)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Of gaat het dan juist over dat je vrouwen niet moet uitbuiten?
Lijkt mij niet raar dat mensen/journalisten etc. raar zouden reageren op een stuk waarin wordt uitgelegd hoe je de helft van de bevolking onderdrukt.
Waarmee zou die het dan moeten aanstekenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sigaar aansteken met een aansteker. Fucking plebejer
Met een cederhouten stokje natuurlijk. Wist je dat werkelijk niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarmee zou die het dan moeten aansteken
De wandelende definitie van een patjepeeër.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sigaar aansteken met een aansteker. Fucking plebejer
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Met een cederhouten stokje natuurlijk. Wist je dat werkelijk niet?
Waar het om gaat is dat kaaskop Tate blijkbaar extremistischer en vrouwonvriendelijker is dan moslim Samir.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat soort antwoorden kun je verwachten van een Samir.
Kaaskop?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat kaaskop Tate blijkbaar extremistischer en vrouwonvriendelijker is dan moslim Samir.
Maar je zwijgt over Max?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat soort antwoorden kun je verwachten van een Samir.
Hij heeft zich zelf ook laten bekeren tot de Islam dacht ik. Niet uit overtuiging natuurlijk. Maar gewoon als verdienmodel omdat hij erachter kwam dat die jonge islamitische jochies nogal vatbaar zijn voor zijn gedachtegoed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat kaaskop Tate blijkbaar extremistischer en vrouwonvriendelijker is dan moslim Samir.
+ dat handje eromheenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Met een cederhouten stokje natuurlijk. Wist je dat werkelijk niet?
Lekker boeien, bedankt mr irrelevant.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kaaskop?Kaaskop is geen scheldwoord voor blanke maar voor Nederlander.
Tate is geen Nederlander en ook niet volledig blank.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk hem daar staan met een sigaar in de mond![]()
[ twitter ]
Je noemt een Marokkaan toch ook geen Turk, etc.? (Kan ff niet op scheldwoorden komen)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lekker boeien, bedankt mr irrelevant.
Was ook eerste gedachte die opkwam bij mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Wat een potsierlijke vertoning
![]()
Doet me aan die 20 jarige studenten denken die een avondje chi sjiek spelen
Die worden allemaal over 1 kam geschoren als moslims, dus tate een kaaskopje noemen kan ook best.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je noemt een Marokkaan toch ook geen Turk, etc.? (Kan ff niet op scheldwoorden komen)
Tate is tegenwoordig ook moslim had ik ergens gelezen. En een kaaskop is het sowieso nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Sherry staat bij mij dan ook in hetzelfde rijtje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar je zwijgt over Max?
En Thierry schijnt grote vriendjes te zijn de de Tate boys.
Ik bedoelde gewoon een blank losertje, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch? En tate de moslim, surequote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tate is tegenwoordig ook moslim had ik ergens gelezen. En een kaaskop is het sowieso nooit geweest.
Papa tate was zwart dus echt blank zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een blank losertje, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch? En tate de moslim, suremaar dan wel eentje die daadwerkelijk onze vrouwen komt verkrachten.
Ja, want aan moslims kan je geld verdienen. In de documentaires en interviews die ik van hem heb gezien zie ik vooral blanke westerlingen op zijn cursussen afkomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft zich zelf ook laten bekeren tot de Islam dacht ik. Niet uit overtuiging natuurlijk. Maar gewoon als verdienmodel omdat hij erachter kwam dat die jonge islamitische jochies nogal vatbaar zijn voor zijn gedachtegoed.
Offtopicquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:38 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die worden allemaal over 1 kam geschoren als moslims, dus tate een kaaskopje noemen kan ook best.
Tate is niet blank man, heb je hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een blank losertje, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch? En tate de moslim, suremaar dan wel eentje die daadwerkelijk onze vrouwen komt verkrachten.
Het grootste gedeelte gaat online. En stupiditeit en waar iemand z'n geld aan uitgeeft is niet gebonden aan religie, afkomst, sexuele voorkeur, etc etc. Is in dit geval gewoon een nieuwe markt die aangeboord wordt. Niks anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Ja, want aan moslims kan je geld verdienen. In de documentaires en interviews die ik van hem heb gezien zie ik vooral blanke westerlingen op zijn cursussen afkomen.
Laat ik het zo zeggen dan: Hoe weet jij van degenen die online gaan dat het moslims zijn? Wat is je bron?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte gaat online. En stupiditeit en waar iemand z'n geld aan uitgeeft is niet gebonden aan religie, afkomst, sexuele voorkeur, etc etc. Is in dit geval gewoon een nieuwe markt die aangeboord wordt. Niks anders.
Simpel marketing. Je doet onderzoek naar welke groep zich ook aangesproken voelt door je product. Zodra je die gevonden hebt zoek je naar iets waardoor je hen meer aanspreekt en meer herkenbaar wordt voor hen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:20 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: Hoe weet jij van degenen die online gaan dat het moslims zijn? Wat is je bron?
Ik heb het niet over je 'simpele' denkwijze, dus nogmaals:quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Simpel marketing. Je doet onderzoek naar welke groep zich ook aangesproken voelt door je product. Zodra je die gevonden hebt zoek je naar iets waardoor je hen meer aanspreekt en meer herkenbaar wordt voor hen.
Ik snap niet waarom dit als zo raar wordt gezien?
Moslim worden maakt je niet bepaald populair. Dat heeft Tate ook ondervonden aangezien hij kort na zijn bekering gevangen werd gezet, zijn bezittingen in beslag werden genomen en negatief in de media werd belicht met zaken waar hij voor zijn bekering jarenlang mee weg kwam. Daarnaast heeft hij in verschillende diepgaande interviews zijn motivatie onderbouwd voor waarom hij voor de islam heeft gekozen. Daaruit kan je opmaken dat er wel degelijk sprake is van een overtuiging.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:20 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: Hoe weet jij van degenen die online gaan dat het moslims zijn? Wat is je bron?
Ben jij wel normaal, gezien dat arrogante toontje van je? Suggereer je daarnaast ook nog eens dat die idioot gearresteerd is omdat hij Moslim is geworden? Koekkoek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:30 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je 'simpele' denkwijze, dus nogmaals:
[..]
Moslim worden maakt je niet bepaald populair. Dat heeft Tate ook ondervonden aangezien hij kort na zijn bekering gevangen werd gezet, zijn bezittingen in beslag werden genomen en negatief in de media werd belicht met zaken waar hij voor zijn bekering jarenlang mee weg kwam. Daarnaast heeft hij in verschillende diepgaande interviews zijn motivatie onderbouwd voor waarom hij voor de islam heeft gekozen. Daaruit kan je opmaken dat er wel degelijk sprake is van een overtuiging.
Met een bundeltje dollarbiljetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de normen en waarden van moslims en rechts-radicalen een klein beetje overlappen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:59 schreef Blastbeat het volgende:
Wat? De posterboy van de rechtsradicale jongetjes is moslim geworden?
Dat is echt briljant...
Qua gedachten patronen over alpha mannetjes op de apenrots kunnen ze elkaar heel goedvinden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de normen en waarden van moslims en rechts-radicalen een klein beetje overlappen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij wel normaal, gezien dat arrogante toontje van je? Suggereer je daarnaast ook nog eens dat die idioot gearresteerd is omdat hij Moslim is geworden? Koekkoek.
Daarnaast is er echt helemaal niks oprechts aan die vent. "Diepgaande interviews" hahaha
Als er iemand is die niet normaal en arrogant reageert ben jij het wel door te denken te weten wie er online gaat, wat hun overtuiging is en ook weet wat de reden is voor Tate's bekering. Wat zijn je bronnen voor deze nonsens, je glazenbol? Waarom ontwijk je steeds een simpele vraag?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:20 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |