Lekker rood wijntje in de ochtendquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nieuw kattenvoer kopen en moest daar wel 7.5% belasting/VAT/BTW over betalen
Een pinot noir amice?quote:
Morgen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe southpark episode?
Schelden doe je maar elders.quote:
Hoezo? Stiekem vind ik belasting aangifte doen wel leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:42 schreef laforest het volgende:
Blij dat ik een accountant heb voor mijn belastingaangifte.
Merlotquote:
Ik heb er ooit wel een enorm voordeel mee gehad.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo? Stiekem vind ik belasting aangifte doen wel leuk.
Ik hoop hetquote:
Tres bien.quote:
Zou moeten checken , kijk meestal achterafquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoop hetvorige weken was het telkens op woensdag maar nu wachten we nog steeds
Heer Emmer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou moeten checken , kijk meestal achteraf
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen jammer van de naam
Het is niet dat mijn belastingaangifte nou zo gecompliceerd isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er ooit wel een enorm voordeel mee gehad.
Altijd weer die @Paulquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me prima te drinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje raar, maar wel fruitig met een vleugje bolkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me prima te drinken.
Wat is jouw mening?
Is wel goed te zuipen. Volgens mij een standaard merlot van de sligroquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me prima te drinken.
Wat is jouw mening?
Heer GG.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Die betaalbare boodschappen spreekt me wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |