Die rooie bal he, zo groot zijn die dingen om te biljarten toch nooit ?quote:
Soms, per ongeluk ... en dan zijn ze heel blij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef D. het volgende:
Ze spelen trouwens wel de 'makkelijke' versie, dit is geen driebanden
Over Jeff?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette in de badkamer tegen Wendy
Babette : Hij kan eigenlijk maar beter naar huis gaan
Ik viel net binnen en heb alleen nog maar biljarten gezien, en lees over dat Jeff boos was, dus was een aannamequote:
Echt wel, doen is leuk vind ik, maar om er uren naar te kijken....... met alle smoesjes van JW waarom het weer niet lukte ....... pfffffffquote:
Esther had de aansteker in haar zakquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had vanmiddag de pest er over in omdat bijna iedereen bij het feest van morgen betrokken is, maar ze hem niets hebben gevraagd.
Hij had het er over dat hij toch wist hoe je een goed feest moest organiseren en voelde zich gepasseerd.
Wat ik raar vond is dat er net iets over een aansteker was, Jeffrey ging tegen Martin tekeer..... en Martin kwam half lachend naar de bank toe en maakte een gebaar......
Ineens ging door m'n kop: probeert dat ratje nu WEER iemand een gele kaart aan te smeren, wetend dat hij al getergd was en dan een of ander 'geintje' uithalen...... hopend/wetend dat Jeffrey uit zijn stekker zou gaan???
ik zal me wel weer vergissen, maar ik vond dat smerige lachje van Martin te opvallend......
en Esther die ineens iets uit haar zak haalde...
Dit is zo saai, poolen was nog wel leuk geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Echt wel, doen is leuk vind ik, maar om er uren naar te kijken....... met alle smoesjes van JW waarom het weer niet lukte ....... pfffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |