quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik weet wat je zegt zonder dat je iets zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
Heb jij een bovengrens qua lengte @:Pisces29 ?
Met z'n ecto lichaamquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Sukkeltje die denkt dat hij stoer is met wat tattoos
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet wat je zegt zonder dat je iets zegt.
1.96m vind ik perfect. 1.80m kan als je fantastisch bent en snapt dat ik dan de baas ben.
Jammer, ik ben 1.99quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.96m vind ik perfect. 1.80m kan als je fantastisch bent en snapt dat ik dan de baas ben.
En 1m75?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook prima.quote:
Geen idee.quote:
ze denkt beter te krijgenquote:
Welke lengte zoek jij?quote:
Corgiquote:
Die stuurt nog een rituals pakketje na.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Afgewezen en dan gaan vertellen hoe leuk ze eruit ziet. Wat een pussy
Dat is niet de volgorde waarop het in het echt ging.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Leren staan en functioneren na ziekte of een ongelukquote:
beetje montage trucjes denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
ohhw, zelf niet nodig gehad nadat ik bijna doodgereden was in 2019.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leren staan en functioneren na ziekte of een ongeluk
Maar wel heel liefquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stuurt nog een rituals pakketje na.
stond daar wel een tegenprestatie tegenoverquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stuurt nog een rituals pakketje na.
1,79 of langer.quote:
Blote tieten in dm.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stond daar wel een tegenprestatie tegenover
Geen vlees?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1,79 of langer.
Maar echt goed zoek ik niet, ik ben zoals die hare krishna
zo zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1,79 of langer.
Oké ik trek m’n opmerking terugquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stond daar wel een tegenprestatie tegenover
Flinke hangtietenquote:
Die zal er dan wel uit zien als een 16 jarige!quote:
Ow haha nee, vlees eet ik wel en ik ben ook niet zo altruïstisch of spiritueel, ik zoek alleen niet zo goed naar een relatie.quote:
Laatste vraag: jongste leeftijd?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1,79 of langer.
*gooit bloemen in bosjes*quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow haha nee, vlees eet ik wel en ik ben ook niet zo altruïstisch of spiritueel, ik zoek alleen niet zo goed naar een relatie.
Ze halen je op vanwege je postquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef Rickocum het volgende:
54? Damn.
[..]
Die zal er dan wel uit zien als een 16 jarige!
Hey, er wordt geklopt op de deur, hahaha ook sirenes, even kijken wie dat i
Dan wie?quote:
@Caland mist dit pareltjequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Vind je het oke als ik betaal. Wat een laffe herder
Blijft een leuk garpje van je, die zin die zo ophoudt omdat ze komen halen 🤣👌quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef Rickocum het volgende:
54? Damn.
[..]
Die zal er dan wel uit zien als een 16 jarige!
Hey, er wordt geklopt op de deur, hahaha ook sirenes, even kijken wie dat i
Zo iemand vraagt of het oke is om aan je borsten te zitten tijdens de seks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Vind je het oke als ik betaal. Wat een laffe herder
Net als de knuffel bij de kennismakingquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo iemand vraagt of het oke is om aan je borsten te zitten tijdens de seks.
Leeftijd is maar een getal! Maar 30 is wel het minimum, als het voor een relatie is dan.quote:
Onze Karina?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan wat hij zegt, maar hij is wel kleiner dan Karina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |