quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Een borrel is altijd leuker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet helemaal zeker, borrel van werk ook. Cliffhanger. Nu eerst douchen
Ben jacques D’Ancona niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Milan van ESPN
Kun jij er een cijfer tegenaan gooien @:RipCity
Jij past echt zo bij iemand in dit topic.quote:
Haai haaiquote:
Zeker!quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:26 schreef RipCity het volgende:
Iedereen lekker gedouched voor de show? We willen geen onhygenische kijkers hier. Dat is niet posh!
Beweeg jij tijdens het kijken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:26 schreef RipCity het volgende:
Iedereen lekker gedouched voor de show? We willen geen onhygenische kijkers hier. Dat is niet posh!
Spannende vraagquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beweeg jij tijdens het kijken?
Net nog 3 meter naar de koelkast gelopen voor een lekker koude ice-tea.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beweeg jij tijdens het kijken?
Heerlijk non-binair, lekker alles neukenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis de kraaloogjes wel, voelt als eeuwen geleden
@:dkup
3 meter voor een colaatjequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net nog 3 meter naar de koelkast gelopen voor een lekker koude ice-tea.
Wat jullie?
Wij accepten je volledigquote:
Hey halloquote:
aposematismequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt zelf geen make-up maar heeft gelukkig wel zelf een naturel look regenboog haardosje
Ze eindigen de week zeker met 3 dagen lhbtq kandidatenquote:
Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
geen drie zoenen
@:pisces29 vind dit niets
Lekker afstandelijk zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
geen drie zoenen
@:pisces29 vind dit niets
Ik ga meteen all inquote:
Wat heeft je gemaakt tot wie je nu bentquote:
Ik pak elke fokker beet voor die 3.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Daniel weet niet waar die zn handen moet laten
Over die cursus van 1000 euro?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
heb je mijn topic in FB gelezen
Als ik ooit stand-up ga doen nodig ik jou als eerste uit. Altijd positief en lachen.quote:
Hebben jullie achter de schermen ook zo een chat hoor het clubje modjes?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
heb je mijn topic in FB gelezen
Ik ben in het echt idd een blije stuiterbalquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik ooit stand-up ga doen nodig ik jou als eerste uit. Altijd positief en lachen.
Jaar of 5quote:
Als je die voorkant weet te fixen neem ik hemquote:
Soooow POSH Boy in tha house.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Iets te laat, ik stond nog onder de douche. Ik was nu ook mijn haren twee keer per dag, voelt veel frisser.
Lekker dat we door dit programma toch weer wijzer wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Iets te laat, ik stond nog onder de douche. Ik was nu ook mijn haren twee keer per dag, voelt veel frisser.
Mortaxx heeft een discord kanaal waar hij dagelijks roddelt over fok users.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben jullie achter de schermen ook zo een chat hoor het clubje modjes?
Discordquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Mortaxx heeft een discord kanaal waar hij dagelijks roddelt over fok users.
daar heb ik een banquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Mortaxx heeft een discord kanaal waar hij dagelijks roddelt over fok users.
26.quote:
Zo danquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsof ze door een zwarte man in haar reet is geneukt.
Nee, Memphis mag me wel bellenquote:
35quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Heeft zij een snor of iets dergelijks, ofis dat al behandeld?
Sorryquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
Net alsof die non-binaire een halve snor heeft?
Simbaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ga ik z’n leuke honden wel uitlaten
@:sapstengel
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Heeft zij een snor of iets dergelijks, ofis dat al behandeld?
Drago en de andere naam weet ik niet meerquote:
Das alleen in Fryslanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Stukje noaberschap? Is dat niet iets anders?
Cherry komt binnenquote:
Hey maat. Hoe is het nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef KingRoland het volgende:
krijg hier in dit topic een hoop mentions de laatste tijd
post dan ook plaatje als er een leuke aziaat zit man man man
Daarom vroeg ik het. Maar het lijkt wel met een potlood getekend, of een litteken of zo.quote:
Nee die onbreken juistquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef KingRoland het volgende:
krijg hier in dit topic een hoop mentions de laatste tijd
post dan ook plaatje als er een leuke aziaat zit man man man
Heftig voor acht uur alquote:
Ze begonnen de week leuk, HUFTEREDquote:
Potten met een non-binair labeltjequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Schakel net in, zitten er 2 potten aan tafel
MATTAHARIEquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Bastiaan zoekt meiden die de leeftijd van z’n dochters hebben
Loop je daar warm voor?quote:
Heerlijk, ik zit ook naakt tijdens teams meetings.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Loop jij ook naakt door je huis? @:coco
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Niet naar te tieten kijken niet naar de tieten kijken
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zit ook naakt tijdens teams meetings.
Heb je haar weleens naakt gezien?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zit ook naakt tijdens teams meetings.
Echt hè?quote:
Lekker gek en spirituele ziel.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Niet naar te tieten kijken niet naar de tieten kijken
Die grijze is al verkocht. Ben benieuwd of zij het wat vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, schakel net in.
Kleding optioneel vanavond zie ik.
Wat zouden we toch zonder jou moetenquote:
Staat op de bucket list.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je haar weleens naakt gezien?
Erger dan zoete witte wijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
TBS meisje is best leuk. Jammer van die tattoo op haar pols
Ik had bij jou een goeie muzieksmaak verwachtquote:
Ik kan die naam niet serieus nemenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder jou moeten
Nee die eikel blijft maar dom lachen naar haar tepels.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had bij jou een goeie muzieksmaak verwacht
Afknappertje dit
Mag Romy met je mee?quote:
Misschien heeft ze warme herinneringen aan Sneekweek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom is dat 'leuk' dat je moeder in Friesland woont?
Dan woont ze ver genoeg.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze denkt dat dat een soort thema-park is misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
THEME HOSPITALLLLLquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze denkt dat dat een soort thema-park is misschien?
We verdienen credit dat we trouw blijven kijkenquote:
Ik kijk alleen voor dit topic.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We verdienen credit dat we trouw blijven kijken
Samequote:
quote:
Vertel ons meerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
ik zag die rode omgebouwde op de bank zitten op de achtergrond.
meteen vietnam flashbacks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |