Gelukkig is de operatie goed gegaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Bericht uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan. Verder niets te horen gekregen, alleen dat ze slaperig en misselijk is.
Pfffff
Fijn dat het goed is gegaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Bericht uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan. Verder niets te horen gekregen, alleen dat ze slaperig en misselijk is.
Pfffff
Dank je welquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat het goed is gegaan.
En ook van je moeder, Child of the Stars.
Ja, mooi dat dat kanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je weldie is weer veilig thuis. Moet alleen een week met een raar oogbescherming lopen. Over drie weken kan ze weer zien met dat oog. Echt een wonder
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
En dan komt er ook nog in Juli nog 1 kind bij. Allemaal veranderingen
Ja joh! Ze was bijna blind en drie operaties later en elke dag medicijnen kan ze weer zien. Zonder brilquote:
Fijn dat het goed is gegaan. Slaperig en misselijk klinkt logisch.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfffff
Goeie berichten. Voor Kaat en CoTSquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfffff
Ligt eraan hoe groot de paprika en wortel zijn. Maar gezien jouw vraag denk ik niet dat ze indrukwekkend groot zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie berichten. Voor Kaat en CoTS![]()
Minder voor Sarabi, begrijp ik.
Wij aten plaattaart met 1 paprika en 1 wortel als groente.
Vinden jullie dat voldoende groenten? Een ui reken ik niet als groente.
Het gaat niet om de grootte, maar hoe je het gebruiktquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de paprika en wortel zijn. Maar gezien jouw vraag denk ik niet dat ze indrukwekkend groot zijn
Deze naïeve muts dacht serieus wat maakt een oven of roerbakken nou uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar hoe je het gebruikt
Er zijn meer maaltijden op een dag om groenten bij te eten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
Ik woon in een huis met 2 vrouwen. Dat is echt niet onopvallend hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, soms vraag ik het me af of mannen dat wetenMaar heel verstandig! Dan voel je je zelf ook minder kwetsbaar en zo.
En anders morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn meer maaltijden op een dag om groenten bij te eten.
De hoeveelste les was dit?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn telcursus vanmiddag was toch wel leuk. Ze hadden weer wat goede verbeteringen doorgevoerd.
Ik vind een ui absoluut groente, is ook nog eens echt heel gezond ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
Goeie berichten. Voor Kaat en CoTS![]()
Minder voor Sarabi, begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |